در پایان سال میلادی ۲۰۲۲، کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی اسامی داوران بین‌المللی خود را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه مصوبات این کمیسیون درباره ارتقای نظام آموزشی در لایحه برنامه هفتم را تشریح کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: جمهوری اسلامی ایران طی ۱۰ ساله اخیر با هدف ارتقای روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای همسایه به موفقیت‌های چشمگیری در زمینه تکمیل کریدور شمال- جنوب دست یافته است‌.
وضعیت ایران در گزارش ۲۰۲۳ جهانی شاخص تاب آوری اقتصادی نسبت به سال گذشته ۳ رتبه و در مقایسه با دو سال قبل ۲۰ رتبه علی رغم شرایط تحریمی ارتقاء یافته است.
هیئت پذیرش شرکت فرابورس ایران، با درخواست بانک سامان برای پذیرش «نماد سامان» در این بازار موافقت کرد.
رئیس جمهور روز چهارشنبه در پیامی به کنگره گرامیداشت ۱۵ خرداد، نوشت:دولت مردمی با اتکا به آرمان‌های ۱۵ خرداد تمام توان خود را برای ارتقای جایگاه کشور بکار گرفته است.
معاون اول رئیس جمهور دیپلماسی فعال و توسعه روابط اقتصادی با کشورهای جهان را نقطه قوت دولت سیزدهم خواند و گفت: ارتقا روابط اقتصادی پشتوانه روابط سیاسی ما با دنیاستم.
نسخه ارتقا یافته سامانه خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان (سخا) با حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر و سایر مسئولان ارشد جمعیت رونمایی شد.
وزیر نفت با تأکید بر اهمیت اچ‌اس‌ئی و ارتقای مدیران در این حوزه، از کاهش ۳۵ درصدی حوادث صنعت نفت در ۱۵ سال اخیر خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار مشاور امنیت ملی هند با ارائه ارزیابی از سطح همکاری‌های اقتصادی و تجاری فیمابین، به رغم ظرفیت‌های موجود در دو طرف، خواستار ارتقای مناسبات در این حوزه‌ها شد.
فرمانده مرزبانی انتظامی در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان، بر ارتقا تعاملات و برگزاری ملاقات‌ها و نشست ها تاکید کرد.
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: رده های بازرسی کارآمد و اثرگذار به تنهایی می توانند عامل تحرک، تحول و پویایی در مجموعه فراجا باشند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره بر ارتقا توان اطلاعاتی و عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی، از تمرکز بر اولویت انهدام شبکه‌های سازمان یافته قاچاق و جرایم اقتصادی خبر داد.
علی نصیری اظهار کرد: سومین تمرین امداد هوایی در کلانشهر تهران در زمان بحران با هدف ارتقاء سطح آمادگی و هماهنگی ارکان سیستم مدیریت بحران کلانشهر تهران روز پنج شنبه - ۱۱ اسفندماه با مشارکت بیش از ۱۵ سازمان و نهاد تخصصی در ۲۲ نقطه تهران برگزار می‌شود.
معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت تغذیه‌ای مادران باردار در سراسر کشور به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام آغاز شد.
اصفهان- معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ارتقا گردشگری در حوزه هوایی یک هدف مهم برای توسعه و امنیت کشور بوده و لازم است دستگاه‌های اجرایی برای رفع موانع موجود همکاری کنند.
در پایان سال میلادی ۲۰۲۲، کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی اسامی داوران بین‌المللی خود را اعلام کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت:شکل گیری غول های فناوری در صنعت پتروشیمی راهکاری موثر برای ارتقای ارزش افزوده این صنعت است.
مشهد ـ مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: بامشارکت خیرین مدرسه ساز، سرانه فضای آموزشی مشهد ارتقا می‌یابد.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری تجهیزات و سامانه‌های آتش‌نشانی با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان ارتقا می‌یابد.
یک فعال در عرصه فناوری فضایی به ضرورت ارتقا جایگاه سازمان فضایی زیر نظر رئیس جمهور تاکید کرد و گفت: این موضوع یک ضرورت ملی و مطالبه عمومی است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ارتقای توان رزم نیروی دریایی در حوزه پهپاد موجب افزایش اقتدار دریایی ایران شده است، تجهیز انواع شناورهای سطحی و زیرسطحی به انواع پهپادها ظرفیت بسیار قابل توجهی
معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: آئین نامه کیفیت و استانداردسازی طی ۱۵ سال گذشته به روز رسانی نشده بود که اخیراً برای ارتقا ی کیفیت لوازم خانگی این آئین نامه به روز رسانی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ