سردار سید کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور فراجا با تاکید بر اینکه متاسفانه در سال‌های اخیر دولت چندان موضوع کاهش تصادفات را جدی نگرفته است، گفت: در طول سال‌های اخیر بسیاری از کار‌های اساسی نظیر نوسازی ناوگان، تجهیزات و امکانات پلیس، هلال احمر، اورژانس و ... صورت نگرفته است و با وجود تاکیدات مکرر پلیس، توجه لازم به رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها نشده و هیچ اقدامی برای ارتقای ایمنی خودرو‌های داخلی انجام نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس راهور فراجا از وضعیت مطلوب محورهای منتهی به مرز مهران نسبت به سال‌های گذشته همزمان با برگزاری اربعین حسینی (ع) خبر داد.
بودجه نظامی روسیه در سال گذشته میلادی 75 میلیارد دلار بوده و در سال 2023 میلادی این رقم 84 میلیارد دلار برآورد شده است. روسیه همچنین قصد دارد بین سال‌های 2022 تا 2025 میلادی، 600 میلیارد دلار برای ارتش و پلیس هزینه کند. جت جنگنده میگ 35 هم یکی از سلاح‌هایی است که با این بودجه ساخته شده است. میگ 35 دارای سیستم‌های دفاعی مختلفی است که امکان موفقیت‌آمیز بودن عملیات رزمی را افزایش می‌دهد.
پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری جوان ۱۸ ساله‌ای که با استفاده از موتورسیکلت اقدام به موبایل‌قاپی از شهروندان کرده بود، خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خیلی از خودروها دارای حسگرهایی برای هشدار دنده عقب هستند که در سال‌های اخیر توسط تولیدکنندگان به قابلیت های آنان اضافه شده است.
گری ریجوی قاتلی بود که بین سال‌های ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۰ میلادی ۷۱ زن را خفه کرد. او به دلیل همکاری با پلیس از مجازات مرگ نجات پیدا کرد و در پیدا کردن محل جسد هر ۷۱ زنی که به قتل رسانده بود با پلیس همکاری کرد.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: چون در سال‌های قبل شاهد ریزش بهمن در محور چالوس بودیم؛ در صورتی که شدت بارش زیاد شود توصیه کردیم چنین مسیرهایی را مسدود کنند.
هر ساله در آمریکا حدود هزار شهروند قربانی خشونت پلیس شده و با شلیک گلوله ماموران جان می‌دهند به طوری که از سال 2015 تا کنون بین 6 تا 8 هزار نفر سلاخی شده‌اند.
رسیدگی به این پرونده از آبان سال ۱۴۰۰ با گزارش یک درگیری خونین در خیابان بنی‌هاشم به پلیس آغاز شد. پس از آن مأموران کلانتری ۱۲۰ سیدخندان به محل اعزام شدند و مشخص شد درگیری میان چند نفر بر سر جای پارک خودرو رخ داده و جوان ۳۲ ساله‌ای به نام هادی نیز بشدت مجروح و ضارب نیز متواری شده است.
رسیدگی به این پرونده از سال ۹۷ با کشف جسد مرد ۶۵ ساله‌ای در بیابان‌های امین‌آباد آغاز شد. در ادامه مأموران به محل اعزام شدند و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که قربانی پیش از قتل مورد ضرب و شتم شدیدی قرار گرفته؛ پس از آن با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس شناسایی عامل قتل را در دستور کارش قرار داد.
عصر دوم تیر گذشته، مرد ۴۰ ساله‌ای وارد کلانتری شفای مشهد شد و با خونسردی به نیرو‌های انتظامی گفت: چند ساعت قبل همسرم را در منزل مسکونی‌ام به قتل رساندم! این اظهارات تکان‌دهنده در حالی با طمأنینه بر زبان مرد جوان جاری می‌شد که در پاسخ به سوالات پلیس ادامه داد: او را با ضربات چاقو کشتم، چون با هم اختلاف داشتیم!
رسیدگی به این پرونده از خرداد سال ۱۴۰۱ با گزارش مرگ مشکوک مرد ۳۵ ساله‌ای در بیمارستان آغاز شد. وقتی مأموران پلیس عازم بیمارستان شدند در تحقیقات دریافتند که از سوی دوستش به قتل رسیده است. متهم که خودش مرد جوان را به بیمارستان منتقل کرده بود در همانجا بازداشت و به اداره آگاهی منتقل شد. وی در همان ابتدا به درگیری اعتراف کرد و گفت: مقتول دوستم بود. او از فردی طلبکار بود و فکر می‌کرد طلبش را من وصول کرده‌ام، اما به او نگفته‌ام.
در پی شلیک پلیس یونان به راننده ۱۶ ساله‌ای که اخطار توقف را رعایت نکرده بود، در برخی از نقاط یونان تظاهراتی برگزار شد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی گفت: سربازان منقضی خدمت سال‌های ۹۷ به بعد که دارای گواهینامه مهارت آموزی هستند، می‌توانند برای دریافت تسهیلات بانکی از طریق یکی از دفاتر پلیس +۱۰ اقدام کنند.
حدود ساعت ۲ بامداد بیستم مرداد بود که ماموران انتظامات بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد در تماس با پلیس، از مرگ جوان ۳۳ ساله‌ای خبر دادند که با ضربات قمه مجروح شده بود. دقایقی بعد با حضور قاضی ویژه قتل عمد در مرکز درمانی، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت آغاز شد. بررسی‌های مقدماتی بیانگر آن بود که امدادگران اورژانس پیکر نیمه جان جوان ۳۳ ساله را از محله معروف به «کوچه سماورسازان» به بیمارستان منتقل کرده‌اند.
بهمن سال ۹۹ بود که خبر مرگ مشکوک دختر ۱۵ ساله‌ای در یک جشن تولد، پلیس را به تکاپو انداخت و پرونده‌ای پر رمز و راز را روی میز قضاوت گشود. طولی نکشید که نظر پزشکی قانونی درباره علت دقیق مرگ این دختر نوجوان، ابعادی فاجعه گونه از این حادثه تلخ را فاش کرد. بررسی‌های سم شناسی و کالبدشکافی بیانگر آن بود که دختر نوجوان بر اثر مسمومیت با مشروبات الکلی تقلبی جان خود را از دست داده است.
در سال‌های ۲۰۱۴- ۲۰۱۵ با کاهش شدید قیمت انرژی، مسکو و ریاض تصمیم گرفتند تا برای بازگشت قیمت‌ها به وضعیت عادی و شکستن سلطه شرکت‌های آمریکایی سازوکاری به نام «اوپک پلاس» (۲۰۱۶) ایجاد کردند.
سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت درباره این عملیات حساس گفت: حدود ۱۰ روز قبل همکارانم در جریان ربودن پسربچه ۱۰ ساله‌ای در منطقه دولت آباد شهرری قرار گرفتند و از همان زمان تیم ویژه‌ای تحقیقات روی این پرونده را شروع کردند تا هرچه زودتر گروگانگیران شناسایی و گروگان آزاد شود. تحقیقات همکارانم در حوزه پلیس آگاهی پایتخت نشان می‌داد که آدم‌ربایان کودک را به استان قم منتقل کرده‌اند و قصد اخاذی از خانواده‌اش را داشتند.
رسیدگی به این پرونده از اواخر اسفند سال ۱۳۹۰ با گزارش قتل مرد میانسالی که رئیس اتحادیه تجار ایرانی گرجستان بود، آغاز شد. پلیس پس از بررسی اولیه پی برد که مقتول مرد ۵۵ ساله‌ای به نام وحید است و توسط یک جوان ایرانی به نام شهرام با ضربات متعدد جسم برنده به قتل رسیده و متهم پس از جنایت از دفتر کار او سرقت هم کرده است.
در پی وقوع جنایتی هولناک در یک منزل مسکونی واقع در بولوار هاشمیه مشهد، تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با راهنمایی‌ها و دستورات قاضی دکتر صفری (قاضی ویژه قتل عمد) آغاز و مشخص شد که مرد ۴۷ ساله‌ای به نام محمد جواد بر اثر اصابت ۳ ضربه چاقو در حالی به قتل رسیده است که فقط همسر و دختر خوانده او در منزل حضور داشتند.
مدیر صادرات آسیا، اروپا، آمریکا و CIS ایران خودرو از امضای تفاهم‌نامه برای صادرات تارا و دنا پلاس در سال‌های آینده به ونزوئلا خبر داد.
ماجرای مهسا امبنی دختر ۲۲ ساله‌ای که چند روز قبل توسط ماموران گشت ارشاد بازداشت و پس از انتقال از وزرا به بیمارستان کسری جان باخت واکنش چهره‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است. در همان ساعات اولیه انتشار خبر جان باختن مهسا امینی پلیس ویدیویی از حضور او در وزرا منتشر کرد که این ویدیو با واکنش‌های انتقادی مواجه شد. امروز دوباره پلیس ویدیوی جدیدی از حضور مهسا امینی در ورزا و لحظات احیا او منتشر کرده است.
صبح یکشنبه سی‌ام مرداد سال جاری در خیابان ایران‌زمین شهرک غرب قتلی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده می‌شود. بعد از حضور ماموران مشخص می‌شود دکتر علی محفوظی، متخصص بیهوشی و رئیس اسبق سازمان پزشکی قانونی کشور که سمت‌های دیگری مانند معاونت وزارت بهداشت را در سال‌ها قبل به‌عهده داشت، هنگامی که در بیرون از منزل منتظر راننده شخصی خود بوده تا به محل کارش برود، به ضرب گلوله فردی ناشناس به قتل می‌رسد.
ضارب ماموران پلیس در خیابان طالقانی تهران، در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب محاکمه شد. متهم ۲۵ ساله‌ای که مقابل میز قاضی صلواتی ایستاده بود، در برابر همه سوال‌ها فقط میگفت «نمی‌دانم». بعضی‌ها معتقدند این مدل پاسخ‌دهی به سوالات، ترفند این فرد برای استفاده از بهانه‌هایی همچون «عدم هوشیاری در زمان ارتکاب جرم» است.
مرد افغان که سال‌ها قبل در جریان یک درگیری در افغانستان دست به جنایت زده و زندانی بود، پس از ورود طالبان موفق به فرار از زندان شد و به ایران گریخت تا یکی از هولناک‌ترین جنایات سال را در رفسنجان رقم بزند. او به گمان اینکه همشهریانش قصد دارند او را تحویل پلیس افغانستان بدهند جان ۶ افغان و ۴ ایرانی را با ضربات چاقو گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ