فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ارتقای توان رزم نیروی دریایی در حوزه پهپاد موجب افزایش اقتدار دریایی ایران شده است، تجهیز انواع شناورهای سطحی و زیرسطحی به انواع پهپادها ظرفیت بسیار قابل توجهی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش‌بینی می‌شود که با خرید جنگنده‌های پیشرفته، توان نیروی هوایی پیر ایران به طور چشمگیری ارتقا یابد. از زمان حمله روسیه به اوکراین، ارتباطی بین تحویل احتمالی جت‌های سوخو به ایران و افزایش همکاری نظامی بین دو کشور به وجود آمده است. در دسامبر ۲۰۲۲، آژانس‌های اطلاعاتی غربی ادعا کردند که روسیه قصد دارد ۲۴ فروند هواپیمای سوخو۳۵ در ازای پهپاد‌های انتحاری ایران معامله کند.
فرمانده کل ارتش گفت: با اشراف اطلاعاتی به تهدیدات و متناسب با رشد فناوری، توان و آمادگی رزمی خود را ارتقا می‌دهیم.
فرمانده کل ارتش گفت: با اشراف اطلاعاتی به تهدیدات و متناسب با رشد فناوری، توان و آمادگی رزمی خود را ارتقا می‌دهیم.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اقدامات انجام شده در حج امسال را نسبت به حج سال گذشته کیفی‌تر خواند و برای ارتقا این خدمات خواستار غربالگری سختگیرانه‌تری در اعزام زائران به حج ۱۴۰۳ شد.
درست است که در حوزه کودکان قوانین داریم ولی چون استانداردهای حقوق کودک مدام ارتقا می‌یابد، به تبع آن باید قوانین موجود را هم دقیق بررسی کرد. مثلا آیین‌نامه سرویس مدارس از مواردی است که نیاز به اصلاح دارد. آیین‌نامه و قوانین از این‌دست زیاد داریم که لازم است اصلاح شوند.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: خودکفایی نیروهای مسلح با تکیه بر توان متخصصین و نخبگان داخلی کشور موجب شده تا بازدارندگی کشور به شکل چشمگیری افزایش پیدا کند.
آرزوی هر انسانی داشتن هوش بالا و قدرت درک مطالب و موضوعات مختلف در کم‌ترین زمان ممکن است. در این بین، افزایش هوش و تقویت میزان کارایی و بهره‌مندی توان مغز را می‌توان با مصرف برخی مواد غذایی ارتقا داد.
آرزوی هر انسانی داشتن هوش بالا و قدرت درک مطالب و موضوعات مختلف در کم‌ترین زمان ممکن است. در این بین، افزایش هوش و تقویت میزان کارآیی و بهره‌مندی توان مغز را می‌توان با مصرف برخی مواد غذایی ارتقا داد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه از ارتقای سطح توان رزم دریایی با تبدیل شناورهای راکت انداز به موشک اندازهای نقطه زن خبر داد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه از ارتقای سطح توان رزم دریایی با تبدیل شناورهای راکت انداز به موشک اندازهای نقطه زن خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره بر ارتقا توان اطلاعاتی و عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی، از تمرکز بر اولویت انهدام شبکه‌های سازمان یافته قاچاق و جرایم اقتصادی خبر داد.
امیر سرلشکر موسوی در همایش فرماندهان نیروی هوایی ارتش گفت: بخش قدرتمند پهپادی در نیروی هوایی موجب ارتقای توان رزم کشور شده است.
امیر سرلشکر موسوی در همایش فرماندهان نیروی هوایی ارتش گفت: بخش قدرتمند پهپادی در نیروی هوایی موجب ارتقای توان رزم کشور شده است.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: اجرایی شدن طرح‌های مصباح مانع غافلگیری راهبردی و ارتقای توان رزم برای مقابله با تهدیدات در ابعاد مختلف جنگ ترکیبی، است.
جانشین فرمانده نیروی هوایی گفت: اجرای عملیات ترکیبی نقش مهمی در ارتقای توان رزم نهاجا ایجاد کرده و پهپاد‌ها با جمع‌آوری اطلاعات و کارکرد‌های جنگالی، محیط را برای اجرای عملیات جنگنده‌ها رزم آماده می‌کنند.
با الزام راه آهن ج. ا. ا برای تاسیس شرکت فنی و تعمیراتی در کنار شرکت‌های ریلی مسافری، فعالیت شرکت نوین صنعت رجا با توجه به توان نیروی انسانی متخصص و امکانات باید گسترش یابد.
عضو شورای شهر تهران گفت:شهرداری تهران ملزم به ارائه برنامه عملیاتی و ارتقا توان پدافند غیر عاملی در تمامی زیرساخت‌های شهری است.
محققان ایرانی یک حسگر سنجش pH از جنس شیشه ابداع کرده اند که دقت بالایی دارد وانعطاف پذیر است، بنابراین می توان در موارد مختلف از جمله مصارف زیست پزشکی آن را به کار برد.
یاماها نسخه ارتقا یافته هلیکوپتر بدون سرنشین خود را معرفی کرده که نیروی رانش و ظرفیت حمل بار بیشتری دارد.
معاون راهبری تولید برق حرارتی گفت: توان عملی ۲۸۶ واحد نیروگاهی کشور با اجرای طرح‌های ارتقای توان واحدهای گازی و سیکل‌ترکیبی و رفع محدودیت‌ نیروگاه‌های بخاری یک‌هزار و ۱۱۳ مگاوات افزایش یافت.
فرمانده رزمایش مشترک پهپادی ذوالفقار ارتش با تاکید بر اینکه پهپاد جایگاه ویژه‌ای در ارتقاء توان رزم نیروهای مسلح پیدا کرده است، گفت: امنیت کشور و منطقه باید توسط خودمان تامین شود.
امیر سرتیپ صادقی گوغری گفت: به عنوان کشوری مستقل و مقتدر، حاضر به مذاکره در حوزه توان تدافعی خود بویژه در حوزه موشکی نیستیم و نخواهیم بود و با قدرت، توانایی‌های خود را روز به روز ارتقا بخشیده و پبگیری خواهیم کرد
جانشین نیروی هوایی ارتش گفت: امروز با توجه به تهدیدات زیستی و بیوتروریسم، حوزه بهداشت و درمان در حفظ سلامت و توان رزم نقشی اساسی و تعیین کننده دارد.
وزیر دادگستری ترکیه اعلام کرد که این کشور در حال آماده شدن برای اعمال محدودیت‌های موقتی برای افزایش سالانه اجاره بهای مسکن است که در بحبوحه افزایش تورم صورت می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ