همسر و دختر علی دایی بازداشت شدند؛ این شایعه چند ساعتی است که در فضای مجازی دست به دست می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوشنگ نصیرزاده حرفهای عجیبی را در مورد ادعای امیرحسین حسین‌زاده به زبان آورد.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، مشکلش برای بازی روی چمن مصنوعی را رد کرد و مدعی شد که منتظر است تا ز‌ودتر این تجربه را به دست آورد.
طبق ادعای اسپورت، در مذاکرات برای انتقال عثمان دمبله، پی اس جی به بارسا پیشنهاد انتقال قرضی نیمار را داد ولی کاتالان ها نپذیرفتند.
سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر درباره بیرانوند ادعای عجیبی را مطرح کرد.
مدیرعامل سابق پرسپولیس ادعا‌های عجیبی در خصوص جدایی کریم باقری مطرح کرد.
وقتی رامین روبه‌روی قضات ایستاد اتهامش را منکر شد و ادعای عجیبی را مطرح کرد. وی گفت: ۳ سال پیش این زن به دفتر کارم آمد و مدعی شد مطلقه است. او می‌گفت نیاز مالی دارد و با اصرار از من خواست او را در شرکتم استخدام کنم. او در این مدت برای اینکه بتواند از من پول بگیرد به من نزدیک شد و از من خواست با هم رابطه برقرار کنیم، حتی ما با هم به سفر هم رفتیم. هیچ آزار و اذیتی در کار نبوده و این زن به دروغ این ادعا را علیه من مطرح کرده است.
کیهان نوشت: مرحوم‌هاشمی ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ در اجلاس آموزش و پرورش و در اثر مشورت‌های نادرست و گمراه کننده برخی اطرافیان گفته بود: «اگر می‌بینید آلمان و ژاپن این روز‌ها محکمترین اقتصاد دنیا را دارند، این‌ها بعد از جنگ جهانی دوم از اینکه نیروی نظامی داشته باشند محروم شدند...
یکی از اعضای جبهه پایداری در ادعای عجیبی می‌گوید که دعوای ایران و طالبان درون خانواده‌گی و نباید آن را جدی گرفت. در این مورد این سوال پیش می‌آید که چه شباهت ژنتیکی بین ایران و حاکمیت کنونی افغانستان وجود دارد؟ در این مورد باید به شباهت تندرو‌های عرصه سیاسی ایران و طالب‌ها اشاره کنیم. البته می‌توانیم اینگونه بگوییم که شاید شباهت‌هایی بین نیرو‌های تندروی ایرانی و طالبان پیدا کنیم، ولی اینکه ایرانیان با طالبان هم خانواده هستند در هیچ اقلیمی نمی‌گنجد.
امروز چند خبرگزاری از صحن علنی مجلس گزارش تصویری منتشر کرده‌اند که در آنها مصطفی میرسلیم و ساعتش سوژه عکاسی بوده است. ماجرا به هفته گذشته برمی‌گردد که تصویری از ساعت مچی میرسلیم منتشر شد که ادعا داشت یک برند خارجی گران قیمت است که البته با توجه به رونق بازار فیک این دست موضوعات در حد همان ادعا باقی می‌ماند. در تصاویری که امروز منتشر شده گویا میرسلیم در حال توضیح در اینباره است.
سرمربی سایپا پس از پایان لیگ آزادگان و حضور این تیم در رتبه سوم جدول از سرمربی سابق نارنجی‌پوشان انتقاد کرد.
یکی از پیشکسوتان استقلال ادعای عجیبی را مطرح کرده است.
شایعات عجیبی درباره زندگی شخصی پیکه در رسانه‌های اسپانیایی منتشر شده است.
آندره‌آ استراماچونی، سرمربی سابق استقلال، ادعای عجیبی را مطرح کرده و مدعی شده که آنتونیو کاسانو بازیکن بهتری از الساندرو دل‌پیرو بوده است.
ساکت الهامی، سرمربی یکی از تیم‌های لیگ برتر ادعای عجیبی را در مورد نتایجش با تیم ملی در صورت قبول هدایت این تیم مطرح کرد!
سرمربی یکی از تیم های لیگ برتر ادعای عجیبی را در مورد نتایجش با تیم ملی در صورت قبول هدایت این تیم مطرح کرد!
آرش صادقیانی ادعای جالب و در عین حال عجیبی را درباره تیمش مطرح کرد.
سردار آزمون در گفتگو با ورزش سه ادعای جالب و البته عجیبی را مطرح کرد.
مهدی ترابی ستاره ملی پوش پرسپولیسی ها در این خصوص ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: خودم با گوش های خودم ۳ بار شنیدم که از نیمکت فولاد به توپ جمع کن ها می گفتند توپ را با تاخیر به پرسپولیسی ها بدهید و یا در طول بازی دو توپ را به داخل زمین بیندازید تا بازی از جریان بیفتد.
دروازه‌بان سابق تیم ملی آرژانتین ادعای عجیبی را نسبت به عملکرد لیونل مسی در جام جهانی مطرح کرد.
سرمربی پاس گرگان صحبت های عجیبی را در رابطه با قضاوت بازی تیمش و پیکان مطرح کرد.
بنا به گفته خبرگزاری میزان، در فیلمی که شب گذشته از مادر محمد قبادلو منتشر شد وی ادعای نادرست و عجیبی که پیش تر هم از سوی وکیل این فرد مطرح شده بود را تکرار کرد.
خبرنگار طرفدار النصر ادعای عجیبی را در تلویزیون سعودی در زمینه کریستیانو رونالدو کرد.
خبرنگار طرفدار النصر ادعای عجیبی را در تلویزیون سعودی در زمینه کریستیانو رونالدو کرد.
آل شیخ، رئیس اداره سرگرمی در عربستان سعودی و مالک باشگاه آلمریا اسپانیا، در مورد قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی اظهار نظر عجیبی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ