مقرر شد دستگاه‌های اجرایی خسارات به اموال عمومی را پیگیری کرده و به دنبال جبران از عاملان و مشوقان این تخریبها باشند. با جدا شدن مردم از خط آشوبگران، امید است آرامش به کسب‌وکارها بازگردد و جبران خسارات از مسببان و مشوقان به این حوادث رخ دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آینده رئال مادرید بدون توجه به کیلیان امباپه و ارلینگ هالند ترسیم شده و در مادرید دیگر روی خرید این دو فوق ستاره وسواس ندارند.
در رقابت‌های ترامپولین ، در رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال تیم‌های هرمزگان ، اصفهان و یزد و در رده سنی ۱۳ و ۱۴ سال تیم‌های یزد، کرمانشاه و اصفهان به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
بر اساس برآوردهای برخی کارشناسان ایرانی، 440 میلیارد دلار خسارات مستقیم جنگ تحمیلی بوده که با توجه به ارزش کنونی دلار، اکنون به 1.1 تریلیون دلار یا 1100 میلیارد دلار بالغ می‌شود. اینها به جز غرامتی است که برخی جانبازان ایران به واسطه لطمه انسانی به کشور، انتظار دریافتش را دارند و البته واضح است که این مجاهدت‌ها قابلیت ارزش گذاری ریالی ندارد. حتی اگر قرار باشد صرفاً رقم 97 میلیارد دلاری خسارات غیرمستقیم درج شده در گزارش هیات کارشناسی سازمان ملل پرداخت شود، اکنون می‌بایست بالغ بر 242 میلیارد دلار به ایران خسارت پرداخت شود.
صادقی گفت: تاکنون خسارت جانی و مالی خاصی از زلزله موسیان گزارش نشده است.
طبق گزارش کلانتر، آتش سوزی ای که توسط مردی در زندان شمال غربی ایندیانا روز دوشنبه ایجاد شد به سرعت با خسارات کمی خاموش شد.
زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۱ ریشتر امروز در منطقه شمالی اوکایالی، پرو، رخ داد. گزارش فوری از خسارت یا تلفات اعلام نشده است.
گزارشی از صدا و سیما در خصوص تخلف شرکت‌های بیمه در عدم پرداخت خسارت افت قیمت را مشاهده میکنید.
کانون این زلزله در داخل عراق بوده که در قصرشیرین احساس شد و تا کنون از خسارت احتمالی این زمین لرزه گزارشی منتشر نشده است.
دادستان کل کشور، ضمن گزارش تخلفات مالی انجام شده توسط برخی از افراد دارای سمت در باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران، از دادستان کل کشور خواست تا با ورود به موضوع نسبت به محکومیت متخلفان و جبران خسارات وارده به بیت المال اقدامات لازم صورت گیرد.
مرکز لرزه نگاری اروپا مدیترانه همچنین اظهار کرد که این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده است. تاکنون گزارشی از خسارات احتمالی این زمین لرزه منتشر نشده است.
رسانه‌های سوری از زمین‌لرزه‌ای در کشور ترکیه گزارش داده‌اند که ساکنان شهر‌های دمشق و لاذقیه در سوریه نیز آن را احساس کرده‌اند. این لرزش‌ها منجر به ویرانی در حلب و حومه لاذقیه شدخ و تاکنون جان چند صد نفر را گرفته است.
طبق این گزارش این سه کامیون بخشی از کاروان ۲۵ کامیون حامل مواد غذایی به قمصد سوریه از مسیر عراق بوده است. المیادین می‌گوید، این حملات خسارات انسانی نداشته، اما خسارات مادی برجای گذاشته است.
طبق این گزارش این سه کامیون بخشی از کاروان ۲۵ کامیون حامل مواد غذایی به قمصد سوریه از مسیر عراق بوده است. المیادین می‌گوید، این حملات خسارات انسانی نداشته، اما خسارات مادی برجای گذاشته است.
رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در سال ۱۴۰۰ در ۲۷ شهر آلوده کشور، حدود ۲۱ هزار مرگ و میر منتسب به آلودگی هوا و ۱۱.۳ میلیارد دلار خسارت گزارش شده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: از شهردار تهران تقاضا دارم تا در خصوص ارزیابی میزان خسارت ها برآورده و گزارش کامل و دقیقی را تهیه و آن را به شورای شهر تهران ارائه دهد.
عضو شورای شهر تهران گفت: از شهردار تهران تقاضا دارم تا در خصوص ارزیابی میزان خسارت ها برآورده و گزارش کامل و دقیقی را تهیه و آن را به شورای شهر تهران ارائه دهد.
فرماندار خوی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه، خسارتی از این حادثه گزارش نشده ولی بررسی کامل و دقیق تر به سرعت انجام و اطلاع رسانی در این خصوص انجام می‌شود.
سخنگوی پلیس ننگرهار و فرمانده پلیس لعلپور که از اعضای طالبان هستند برای ارائه گزارش خسارات سیل تا کمر وارد آب شدند.
استاد دانشگاه تهران گفت: «به نظر می‌رسد» حملات غیر قانونی آمریکا «با این محاسبه صورت گرفته که خسارت گزارش شده ناشی از آن محدود بوده و بنابراین، تاثیری بر مذاکرات جاری هسته‌ای با ایران ندارد. نیرو‌های امریکایی مراقب هستند که هزینه و خسارات را افزایش ندهند که این امر نیز نشان می‌دهد اقدامات اخیر بیش‌تر به سیاست داخلی امریکا مربوط می‌شود.
هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته و از تلفات احتمالی یا خسارات مالی گزارشی منتشر نشده است.
تونل جاده دهدشت به پاتاوه که در حال ساخت بود ناگهان فرو ریخت. هنوز هیچ گزارشی از خسارت و تلفات این حادثه به دست نیامده است.
پایگاه خبری اسپکتِیتور در گزارشی می نویسد: «دولت بایدن اکنون به آمارهای بالای خود در زمینه ایجاد اشتغال می نازد این در حالی است که آمریکا در ماه های اخیر با بحران هایی نظیر تورم و افزایش هزینه های زندگی، کاهش درآمدها و انقباضِ اقتصادی رو به رو بوده که همگی آن ها برای این کشور به شدت خسارت بار بوده اند. در این راستا، درگیری های دموکرات ها با جمهوری خواهان نیز عملا آمریکا را با مشکلات به مراتب گسترده تری رو به رو کرده است و سیاست در آمریکا را به عرصه ای وحشتناک تبدیل کرده است».
روزنامه کیهان در گزارش اصلی خود با به مسئولان کشور هشدار داده است «توافق بدون تضمین و لغو تحریم‌ها یعنی تکرار خسارت محض ».
با توجه به گزارشات میدانی تاکنون گزارش خاصی از خسارات گزارش نشده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ