پایگاه خبری اسپکتِیتور در گزارشی می نویسد: «دولت بایدن اکنون به آمارهای بالای خود در زمینه ایجاد اشتغال می نازد این در حالی است که آمریکا در ماه های اخیر با بحران هایی نظیر تورم و افزایش هزینه های زندگی، کاهش درآمدها و انقباضِ اقتصادی رو به رو بوده که همگی آن ها برای این کشور به شدت خسارت بار بوده اند. در این راستا، درگیری های دموکرات ها با جمهوری خواهان نیز عملا آمریکا را با مشکلات به مراتب گسترده تری رو به رو کرده است و سیاست در آمریکا را به عرصه ای وحشتناک تبدیل کرده است».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت بایدن در حال مذاکره بر سر توافق نامه کتبی رسمی با ایران نیست بلکه به دنبال آن چیزی است که به نظر می رسد مجموعه ای از تفاهمات متقابل توافق شده اما نانوشته است که به صورت یک جانبه و شاید با درجاتی از هماهنگی اجرا شود. برخی از این موارد ظاهرا در حال اجرا هستند: وال استریت ژورنال هفته گذشته گزارش داد که ایران "به طور قابل توجهی سرعت انباشت اورانیوم غنی شده با درجه تسلیحات را کاهش داده و مقداری از ذخایر خود را رقیق کرده است".
رئیس جمهور سابق آمریکا پس از بارها ادعای توانمندی در پایان بخشیدن به جنگ اوکراین ظرف ۲۴ ساعت، سرانجام جزئیات طرح به اصطلاح صلح خود را ارائه داد!
علی‌رغم اعتراض‌های دولت چین، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا مدعی شد واشنگتن و متحدانش باید سرعت ارسال تسلیحات به تایوان را سرعت ببخشند تا این جزیره بتواند در مقابل چین از خود دفاع کند.
مدتی است که بازار نفت با سرعت آهسته مسیر صعودی را طی می‌کند. به عقیده کارشناسان بازار این محصول تحت تاثیر مولفه‌هایی نظیر شورش‌های اخیر روسیه، افزایش تقاضای بنزین در آمریکا و کاهش عرضه نفت عربستان در مسیر افزایشی باقی‌ می‌ماند. با این حال باید منتظر ماند و دید با توجه به بهبود شکننده اقتصادی چین چه سرنوشتی برای بازار طلای سیاه رقم می‌خورد؟
۲۴۹ قانون‌گذار مجلس نمایندگان آمریکا طی نامه‌ای به رئیس‌جمهوری این کشور از وی خواستند اقدام‌های بیشتری برای ممانعت از دستیابی ایران به توانایی تولید سلاح هسته‌ای انجام داده و در راستای اعمال مجدد تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران تلاش کند.
چند ساعت پس از محاکمه ترامپ در دادگاهی در میامی، فلوریدا بابت پرونده اسناد محرمانه، این رئیس جمهوری سابق آمریکا گفت که اگر در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ پیروز شود، دنبال محاکمه و دادگاهی کردن بایدن می‌افتد.
باید از آقایان موافق و مخالفی که دست به این کار می‌زنند پرسید. ما اساساً دو رویکرد در کشور داریم که یکی علم‌گرا یا عقلانی است و این رویکرد به‌دنبال منافعی در سطح ملی و منطقه‌ای است و منافع وقتی مادی باشد، معمولاً علم است که تعریف می‌کند کدام استراتژی یا سیاست به بهره‌وری و سودآوری بیشتر منتهی می‌شود. رویکرد دیگر علمی نیست. در این رویکرد مردم سنتی حاضر هستند و این رویکرد دنبال این است افکار سنتی جامعه را همراه خود داشته باشد؛ بنابراین یک کار سیاسی این‌چنینی انجام می‌دهند.
شماری از نمایندگان و سناتورهای آمریکایی با ارسال نامه به بایدن، از نقض شدید و سیستماتیک حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی که در دولت جدید این رژیم وسیع‌تر و شدیدتر شده است، ابراز نگرانی کردند.
شماری از نمایندگان و سناتورهای آمریکایی با ارسال نامه به بایدن، از نقض شدید و سیستماتیک حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی که در دولت جدید این رژیم وسیع‌تر و شدیدتر شده است، ابراز نگرانی کردند.
کربی گفت که بایدن «کاملاً» متعهد به حفظ نیرو‌های آمریکایی در سوریه است، جایی که آن‌ها برای مقابله با هر گونه بقایای نیرو‌های داعش مستقر هستند.
رئیس جمهور آمریکا براین باور است که برغم بحران بانکی در این کشور، سرمایه های مردم در امنیت قرار دارند.
کرین ژان پیر سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری سوتی داد و از باراک اوباما رئیس اسبق آمریکا به جای جو بایدن نام برد. کرین ژان پیر گفت: پرزیدنت اوباما کمتر از یک ساعت پیش بیانیه‌ای ارائه کرد، اما بلافاصله جمله خود را اصلاح کرد. این گاف او باعث خنده خبرنگاران شد و سخنگو چندین بار عذرخواهی کرد.
رئیس‌جمهور آمریکا که امروز در سفری از پیش اعلام نشده و امنیتی وارد کی‌یف شده بود، پس از حدود پنج ساعت حضور در این شهر و دیدار با همتای اوکراینی، پایتخت اوکراین را به مقصد لهستان ترک کرد.
به نظر می‌رسد که همزمان با شدت گرفتن دیپلماسی پنهان برای احیای برجام و تلاش میانجی‌گر‌ها برای سرعت بخشیدن به حل‌وفصل بحران در یمن که دو مساله عادی‌سازی رابطه تهران و ریاض و ثبات امنیتی و اقتصادی در منطقه به آن گره خورده، دولت بایدن تلاش می‌کند با تماس‌های دیپلماتیک مداوم با بازیگران منطقه‌ای محتوای بسته رایزنی‌های برجامی و غیربرجامی با ایران را بررسی و ذیل چارچوب نقشه کلان تعیین‌شده برای ایران در هر دو حوزه قرار دهد.
به ملت خود می گوییم جمهوری اسلامی در دوران تحریم کامل، شناورش سه برابر شناور آمریکایی سرعت داشته و به ۹۰ نات می‌رسد. موشک‌هایی داریم که دشمن فکر آن را هم نمی‌کند. امکانات و سلاح‌هایی را که در رزمایش‌ها نمایش می‌دهیم، موشک‌هایی نیست که در عملیات واقعی استفاده می‌کنیم
نظرسنجی‌ها در شعب اخذ رای انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا نشان می‌دهد بیشتر رای‌دهندگان این کشور نمی‌خواهد رئیس‌جمهور فعلی این کشور در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری شرکت کند.
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) ، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار شد.رئیسی با بیان اینکه چند ساعت قبل متوجه شدم رییس جمهور آمریکا سخنانی را گفته است، درباره ایران که شاید از حواس پرتی این‌ها را گفته باشد، افزود: او پشت تریبون رسمی گفته است که بنا داریم ایران را آزاد کنیم! آقای رییس جمهور، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد
رئیسی با بیان اینکه چند ساعت قبل متوجه شدم رییس جمهور آمریکا سخنانی را گفته است، درباره ایران که شاید از حواس پرتی این‌ها را گفته باشد، گفت: او پشت تریبون رسمی گفته است که بنا داریم ایران را آزاد کنیم! آقای رییس جمهور، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و مصمم شد به اسارت شما در نیاید و ما هرگز گاو شیرده نخواهیم شد.
رئیسی با بیان اینکه چند ساعت قبل متوجه شدم رییس جمهور آمریکا سخنانی را گفته است، درباره ایران که شاید از حواس پرتی این‌ها را گفته باشد، گفت: او پشت تریبون رسمی گفته است که بنا داریم ایران را آزاد کنیم! آقای رییس جمهور، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و مصمم شد به اسارت شما در نیاید و ما هرگز گاو شیرده نخواهیم شد.
دروازه‌بان ایران در جام جهانی ۹۸ فرانسه می‌گوید تیم ملی در صورت ارائه بازی هوشمندانه می‌تواند از‌ گروه خود در جام جهانی صعود کند.
ترامپ نوشت: حالا بطور قطع معلوم شده است که اف. بی. آی ماجرای لب تاپ هانتر بایدن را پیش از (برگزاری) انتخابات پنهان ساخته بود، بنابراین آن‌ها با این آگاهی که ترامپ به راحتی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا پیروز خواهد شد، مرتکب این عمل شدند.
رئیسی: [درمورد گشت ارشاد]، زندگی زنان ایرانی همواره با حجاب همراه بوده؛ هیچکس کار سلیقه‌ای حق ندارد بکند؛ جامعه در مدار قانون است / در بحث کاهش سرعت اینترنت، اگر در سنوات گذشته، زیرساخت‌ها کامل شده بود، الان مشکل نداشتیم/ملاقات با رئیس جمهور آمریکا برای ملت ایران فایده‌ای ندارد
سازمان‌های آمریکایی در نامه خود تاکید کرده‌اند که برقراری مجدد توافق هسته‌ای با ایران یک پیروزی مهم برای صلح، دیپلماسی و ثبات در خاورمیانه خواهد بود.
رئیس کمیته نظارت و اصلاحات مجلس نمایندگان آمریکا ابراز عقیده کرده است که جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری آینده در سال 2024 شرکت نخواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ