رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در سال ۱۴۰۰ در ۲۷ شهر آلوده کشور، حدود ۲۱ هزار مرگ و میر منتسب به آلودگی هوا و ۱۱.۳ میلیارد دلار خسارت گزارش شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
مقامات آمریکایی گفته‌اند که آواربرداری آتش‌سوزی مائویی در هاوایی ممکن است یک سال طول بکشد و یک میلیارد دلار هزینه داشته باشد.
بررسی آمارهای رسمی نشان می دهد که قاچاق پوشاک که طی سالهای گذشته به ۲.۶ میلیارد دلار رسیده بود هم اکنون به یک میلیارد و ۱۳۹ میلیون دلار رسیده است.
مشکل ناترازی گاز که به دلیل افزایش میزان مصرف آن ایجاد شده در سال‌های اخیر پررنگ بوده است. وزیر نفت در این باره گفته است: بهره‌برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی به کاهش ناترازی گاز در زمستان کمک خواهد کرد. او همچنین می‌گوید: پارسال ۱۲ میلیارد دلار پروژه‌های نیمه‌تمام نفتی به بهره‌برداری رسید و امسال ۶۸ پروژه نیمه‌تمام نفتی به ارزش ۱۵ میلیارد دلار بهره‌برداری خواهد شد.
وزیر نفت گفت: با بهره برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی علاوه بر جبران ناترازی گاز سالانه بین ۴ تا ۵ میلیارد دلار درآمد خواهیم داشت.
شرکت نفت عربستان سعودی (آرامکو) و شرکت فرانسوی «توتال» در بیانیه‌ای مشترک خبر از امضای توافقی ۱۱ میلیارد دلاری دادند.
«فرض کنید این کار را انجام بدهیم. پراید با قیمت دلار ۵۰ تومانی می‌شود ۸ هزار دلار. آیا خریدار خارجی پراید را با این قیمت می‌خرد؟ سمند با قیمت حدودی ۵۰۰ میلیون تومان و تبدیل قیمت ۱۰ الی ۱۱ هزار دلار توسط خریدار خارجی مورد استقبال واقع می‌شود؟ پژو پارس ما را می‌خرند؟ رانا و تارا را با ۲۰ هزار دلار می‌خرند؟ مطلقا نمی‌خرند. تویوتا کرولایی که در بازار حدود ۱۲ الی ۱۳ هزار دلار قیمت دارد در بازار ایران ۳ میلیارد تومان قیمت دارد. این مقایسه را از این جهت انجام دادم که تاکید کنم ما در مورد قیمت ماشین‌های داخلی به اضافه کیفیت ماشین‌ها در مقایسه با قیمت و کیفیت خودرو‌های موجود در بازار جهانی تطبیق منطقی نمی‌بینیم.»
وزیر نفت گفت: از تکمیل ۱۲ میلیارد دلار پروژه نیمه تمام در سال گذشته خبر داد و گفت: فاز ۱۱ پارس جنوبی تا ۳ ماه دیگر به بهره برداری می رسد.
وزیر نفت گفت: از تکمیل ۱۲ میلیارد دلار پروژه نیمه تمام در سال گذشته خبر داد و گفت: فاز ۱۱ پارس جنوبی تا ۳ ماه دیگر به بهره برداری می رسد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: از ابتدای سال تا به امروز بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون دلار ارز تخصیص یافته و امسال یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار بیشتر از سال قبل ارز تأمین شده است.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: از ابتدای سال تا به امروز بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون دلار ارز تخصیص یافته است و امسال یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار بیشتر از سال قبل ارز تأمین شده است.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: از ابتدای سال تا به امروز بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون دلار ارز تخصیص یافته است.
سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت گفت: مجموع صادرات ۱۱ ماهه ایران به ۱۵ کشور همسایه حدود ۲۸میلیارد دلار بود که رشد ۲۰ درصدی داشت و تراز تجاری نیز مثبت دو میلیارد و ۵۲۰ میلیون دلار شد.
سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت گفت: از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه تجارت غیرنفتی ایران با اعضای شانگهای به بیش از ۳۸.۸ میلیارد دلار رسید.
رئیس کل گمرک ایران گفت: درآمدهای ارزی کشور از محل صادرات غیرنفتی در ۱۱ ماه سال جاری به ۴۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار رسید که در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش ۱۲ و ۲۲ صدم درصدی داشته است.
اسدی بابیان اینکه بیش ازیک‌سوم درآمد ارزی کشوراز منطقه ویژه انرژی پارس تأمین م‌شود، گفت:بیش از ۱۱میلیارد دلار در۱۰ماهه امسال از این منطقه صادرشده که نسبت به مدت مشابه ۵۰درصدافزایش‌یافته‌است.
عضو کمیسیون تجارت خارجی و بین الملل خانه صمت ایران گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۱ میلیارد دلار کالا بین ایران و ترکیه مبادله شده که سهم صادرات ۶.۴ و سهم واردات ۴.۶ میلیارد دلار بوده است.
تصویری تماشایی از رونمایی تلویزیون تاشوی ۱۰۵ اینچی، با قیمت ۳۰۰ هزار دلار را ببینید.
الیزابت هولمز در سال ۲۰۱۴ وقتی ۳۰ ساله بود، به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین چهره‌های دنیا شناخته می‌شد. او از دانشگاه استنفورد بیرون آمد و شرکتی به نام «ترانوس» را ساخت که به‌خاطر نوآوری‌های انقلابی در زمینه تشخیص بیماری‌ها، ارزش آن خیلی زود به ۹ میلیارد دلار رسید. هولمز ژانویه ۲۰۲۲ توسط هیئت منصفه‌ای در کالیفرنیا به اتهام چهار فقره کلاهبرداری محکوم شد. البته اتهامات دیگری هم علیه او مطرح بود که بنیان‌گذار ترانوس از آن‌ها تبرئه شد، اما حالا رأی دادگاه نهایی شده و هولمز باید ۱۱ سال و سه ماه حبس را پشت سر بگذارند.
یک زن میلیارد معروف آمریکایی به جرم کلاهبرداری به پرداخت ۴۰۰ میلیون دلار جریمه و ۱۱ سال زندان محکوم شده است.
مرکز پژوهش های اتاق بازرگانی ایران در پژوهشی در خصوص وضعیت حمل و نقل کشور، چالش های این بخش را به دو قسمت میان و کوتاه مدت تقسیم کرده است.
کاخ سفید در ادامه اقدامات جنگ‌افروزانه خود، از کنگره آمریکا درخواست کرد تا کمک نظامی دیگری را به مبلغ حدود ۱۲ میلیارد دلار برای اوکراین تصویب کند.
وزیر برنامه‌ریزی و توسعه پاکستان اعلام کرد که سیل اخیر در این کشور بیش از ۱۰ میلیارد دلار خسارت وارد کرده است.
سخنگوی گمرک از تجارت غیرنفتی ۱۱ میلیون تنی کشور به ارزش ۹ میلیارد دلار در تیرماه خبر داد که نسبت به مدت مشابه با رشد ۱۹ درصدی همراه بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ