با توجه به گزارشات میدانی تاکنون گزارش خاصی از خسارات گزارش نشده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیل در نیجر ناشی از باران های شدید از تیر ماه تاکنون ۲۷ کشته برجای گذاشته و به بیش از ۷۰ هزار نفر خسارت وارد کرده است.
بنا بر اعلام مرکز امور حقوقی بین‌المللی معاونت حقوقی رئیس‌جمهوری، تاکنون نزدیک به ۲۰ رأی آمریکایی، مشابه پرونده فوق، که توسط صد‌ها تبعه آن کشور با ادعای واهی سعی در شناسایی و اجرای آن در کشور‌های اروپایی داشته‌اند، نه تنها با تلاش این مرکز بی‌نتیجه مانده و هیچ کدام از احکام مزبور در کشور‌های اروپایی مورد شناسایی و اجرا قرار نگرفته است، بلکه بعضاً منجر به محکومیت خواهان‌های آمریکایی به پرداخت خسارت و هزینه‌های قضایی قریب به یک میلیون پوند، به نفع دولت ایران گردیده است.
صادقی گفت: تاکنون خسارت جانی و مالی خاصی از زلزله موسیان گزارش نشده است.
تالش - سرپرست فرمانداری تالش با بیان ایکه تاکنون هیچ گونه خسارتی از زلزله اخیر گزارش نشده است، گفت: مدیرت بحران و نیروهای امدادی در آماده باش کامل قرار دارد.
شفیق اظهار کرد: روستا‌های "استاد"، "خسرویه" و "چوکانلوی" شهرستان فاروج بیشترین خسارت را متحمل شدند و در این رابطه تاکنون جسد ۲ تن از اهالی این روستا‌ها توسط نیرو‌های امدادی پیدا شده و عملیات جستجو همچنان ادامه دارد.
کانون این زلزله در داخل عراق بوده که در قصرشیرین احساس شد و تا کنون از خسارت احتمالی این زمین لرزه گزارشی منتشر نشده است.
بنابر این اعلام محل وقوع زمین لرزه در فاصله ۹ کیلومتری لامرد استان فارس، ۱۱ کیلومتری پارسیان هرمزگان و ۲۰ کیلومتری وراوی فارس بوقوع پیوسته است.
رئیس اورژانس تهران گفت: آمار تجمیعی حوادث چهارشنبه‌سوری در استان تهران که اورژانس در آن ماموریت داشته است، از ابتدای اسفندماه تا کنون منجر به مصدومیت ۹۷ تن شده است.
مشهد ـ رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی گفت: از ساعت ۶ صبح تاکنون ۲۳۰ مورد تصادف منجر به خسارت و ۲۲ مورد تصادف منجر به جرح در مشهد اتفاق افتاده است.
مشهد ـ رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی گفت: از ساعت ۶ صبح تاکنون ۲۳۰ مورد تصادف منجر به خسارت و ۲۲ مورد تصادف منجر به جرح در مشهد اتفاق افتاده است.
رسانه‌های سوری از زمین‌لرزه‌ای در کشور ترکیه گزارش داده‌اند که ساکنان شهر‌های دمشق و لاذقیه در سوریه نیز آن را احساس کرده‌اند. این لرزش‌ها منجر به ویرانی در حلب و حومه لاذقیه شدخ و تاکنون جان چند صد نفر را گرفته است.
تبریز- مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه زلزله خوی در این استان نیز احساس شد، گفت: بر اثر لرزش این زلزله تاکنون خسارتی مالی یا جانی در شهرهای استان گزارش نشده است.
خرم‌آباد- وزیر جهاد کشاورزی گفت: در سیلاب حدود ۴۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی پلدختر به طور کامل تخریب شد و تاکنون معوضی به کشاورزان خسارت دیده انجام نشده است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان با بیان خسارات ناشی از سیل و طغیان رودخانه‌های محلی در محور‌های جنوب استان گفت:میزان خسارت اولیه به زیرساخت راه‌های ارتباطی جنوب استان تا کنون ۸۵ میلیارد تومان برآورد شده است.
مقامات اوکراینی می‌گویند حملات گسترده و مداوم ارتش روسیه به زیرساخت‌های این کشور تاکنون ۱۲۷ میلیارد دلار خسارت در پی داشته است.
سمنان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع چند زمین لرزه در آرادان، گفت: این شهرستان از صبح امروز تا کنون هشت بار لرزیده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از خسارت به ۳۵ دستگاه از خودروهای آتش‌نشانی در جریان اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: متاسفانه تاکنون ۵ نفر از آتش‌نشانان در جریان اغتشاشات آسیب دیدند.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با توجه به ارزیابی‌های میدانی صورت گرفته خوشبختانه تاکنون زلزله ۵ ریشتری هرمزگان خسارت جانی و مالی به همراه نداشته است.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با توجه به ارزیابی‌های میدانی صورت گرفته خوشبختانه تاکنون زلزله هرمزگان خسارت جانی و مالی به همراه نداشته است.
اما اگر قرار باشد، این فیلترینگ همچنان ادامه داشته باشد، کسب و کار‌های ایرانی با ضرر بسیار هنگفتی روبرو می‌شوند که این موضوع اجتناب ناپذیر است، از سوی دیگر هرچند تاکنون آلترناتیو‌هایی برای این موضوع در نظر گرفته شده، اما اینکه این جایگزین‌ها بتوانند کاری که گوگل انجام می‌دهد را با این وسعت و حجم انجام دهند، خود باید مشخص شود، اما به هر حال در این زمینه باید دید که آیا فیلترینگ ادامه خواهد یافت یا اینکه با آرام شدن اوضاع می‌توان، دوباره این سرویس‌هایی که فیلتر شده‌اند، رفع فیلتر می‌شوند.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با بیان اینکه تا کنون ۳۷ نفر از شهروندان اعلام خسارت کرده اند، گفت:شهروندان برای اعلام خسارت اغتشاشات به پلیس پیشگیری مراجعه کنند.
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: در هر نبردی که به پیروزی هم منتهی می‌شود، بالاخره طرف پیروز میدان نیز خسارت و آسیب می‌بیند که در این فتنه تاکنون ۸۵۰ مجروح و سه شهید داده‌ایم.
زلزله‌ای ۵/۴ ریشتری بامداد چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ شهرستان خوی در آذربایجان غربی را لرزاند. طبق اعلام استاندار آذربایجان غربی این زلزله فوتی نداشته، اما تاکنون هزار و ۱۲۷ نفر نفر مصدوم شده اند. همچنین زمین لرزه به ۵۰۰ خانه مسکونی آسیب ۲۰تا ۵۹ درصدی وارد کرده و ۵۰ منزل مسکونی به طور کامل تخریب شده است.
دبیر شورای هماهنگی بانکهای دولتی در خصوص جدیدترین آمار خسارت وارده به بانک ها در اغتشاشات اخیر گفت: تاکنون شیشه ۳۲۳ بانک دچار شکستگی شیشه شده و از ۱۱ شعبه بانک سرقت جزئی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ