گزارشی از صدا و سیما در خصوص تخلف شرکت‌های بیمه در عدم پرداخت خسارت افت قیمت را مشاهده میکنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیواندره- با بی نتیجه ماندن تلاش های چندین ساله برای ثبت جهانی غار کرفتو به دلیل ساخت و ساز غیر مجازِداخل حریم غار در محدوده استان آذربایجان غربی، مردم خواستار ورود دستگاه های نظارتی هستند.
رئیس فراکسیون سهام عدالت در مجلس با اشاره به اینکه جاماندگان سهام عدالت ۲۰ میلیون نفر هستند، گفت: ممانعت و تخلف سازمان خصوصی سازی موجب شد ۳.۵ میلیون نفر به مجموعه سهامداران اضافه نشوند.
وزارت آموزش و پرورش می‌گوید: برای ۱۰۲۴ مدرسه طی ۱۲ ماه گذشته در شورای نظارت استان پرونده تشکیل و رأی صادر شده است از جمله تعطیلی مدارس مطرح و برند.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تعیین نرخ تسعیر ارز برای شرکت‌های پالایشی و پتروشیمی غیر قانونی است و باید تمام شرکت های اقتصادی و بورسی به مصوبه هیات تطبیق مصوبات عمل کنند.
پس صدور مجوز افزایش ۲۹ درصدی قیمت بلیت هواپیما، انجمن شرکت‌های هواپیمایی نرخ‌های نامتعارف بلیت را منتشر کرد که با دستور وزیر راه این قیمت‌ها دیشب اصلاح شد.
با وجود سهم ۶۰ تا ۷۰ درصدی مسکن در سبد هزینه‌های خانوارهای شهری در ایران و تورم فزاینده کالاهای ضروری، اکنون بانک‌ها از ارائه تسهیلات قانونی طفره می‌روند.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: کمیته‌ای تحت عنوان کمیته بررسی تخلفات ارزی و پولی در بانک مرکزی تشکیل داده‌ایم که در این کمیته تمام شرکت‌هایی که سه تخلف داشته باشند بررسی می‌شوند.
اگرچه مصوبه ۴۷۳ شورای رقابت دو سال پیش تصویب و به خودروسازان ابلاغ شده اما در دور جدید فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه شاهد تخلف خودروسازان در دریافت مبالغ اضافی از متقاضیان هستیم.
پنالتی از دست رفته میلان مقابل ناپولی، یک قانون جالب داوری را نشان داد.
شرکت متعلق به میکل آرتتا و لوئیس سوارز با پرونده مالی بدهی قابل توجهی به شورای شهر لیورپول مواجه شده است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: تخلفات هواپیمایی در بخش گران فروشی هر لحظه مورد برسسی قررا خواهد گرفت در نورز هم یکی دو تا از زیر مجموعه های شرکت های فروش بلیت تخلف داشتند که ابلاغ شد.
سه روز از تصویب قیمت‌های جدید خودرو توسط شورای رقابت گذشت اما هنوز این نهاد قیمت‌ها را منتشر نکرده است.
برخی شهروندان اخیرا از تخلف جدیدی در برخی جایگاه‌های سوخت خبر می‌دهند که عجیب‌تر و پیچیده‌تر از پدیده‌های قبلی است.
تخلف نفت مسجدسلیمان در پرونده استفاده از بازیکن غیرمجاز مقابل صنعت نفت به تایید کمیته انضباطی نرسید.
بنابر گفته کارشناسان برای مصرف‌کننده تنها راه شناخت عسل اصل از غیر اصل این است که عسل را از برند‌های معتبر خریداری کنند. شرکت‌های بزرگ ثبت شده که بسته بندی عسل را انجام می‌دهند مسئول فنی آزمایشگاه دارند و کیفیت عسل تولید شده را بررسی می‌کنند. از طرفی سازمان‌های مربوطه، چون سازمان استاندارد، سازمان غذا و دارو نیز نظارت مستقیم بر این شرکت‌ها دارند و اگر این شرکت‌ها مرتکب تخلفی شوند توسط تعزیرات جریمه خواهند شد.
وزیر راه و شهرسازی گفت:چنانچه در تاخیر پروازها و سواستفاده از بلیت‌ها اصلاحاتی صورت نگیرد در تعلیق شرکت‌های هواپیمایی متخلف مصمم هستیم.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از سازمان هواپیمایی خواست هرگونه تخلف گرانفروشی یا عدم عرضه بلیت‌های هواپیمایی را با اولویت به سازمان تعزیرات معرفی کنند.
اسماعیلی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد تبلیغ فیلم‌های سینمایی روی پرده در شبکه‌های فارسی‌زبان گفت: این اقدام تخلف است و با افرادی که رعایت نکنند برخورد خواهد شد؛ البته موارد خیلی اندک است.
بمباران مشترکان تلفن همراه با پیامک‌های انبوه بیشمار در روز، پای اعتراضات مردمی را به شبکه‌های اجتماعی نیز کشانده است و، چون اغلب از پشت پرده ماجرا و ماهیت اپراتور‌های مجازی بی‌خبر هستند، این موارد را پای تخلف و سودجویی اپراتور‌های اصلی تلفن همراه می‌نویسند.
وی افزود: مواد اولیه موجود بوده و این شرکت‌ها باید در زمان مناسب داروی مورد نیاز را تولید می‌کردند اما متأسفانه دو شرکت دارویی در ارائه اظهارات تخلف کرده و تولیدشان را به بهانه سود بیشتر، در شهریور ماه کاهش داده‌اند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان گفت: شرکت‌های دارویی که موظف به تولید بودند، چرا تولید نکردند؟ اگر مدیران این دو شرکت تخلف کرده‌اند قطعا باید از کار برکنار شوند.
مگر ممکن است این همه تخلف انجام شود، کسی اطلاع ندهد، یا کسی شکایت نکند؟ اگر کسی این کار‌ها را نمی‌کند، برای این است که در حریم امن قانون نیست و می‌ترسد. اگر امکان شکایت و رسیدگی عادلانه باشد، بسیاری از کارکنان این شرکت‌ها حاضر هستند که اطلاع‌رسانی کنند.
فدراسیون تیراندازی به دنبال اعزام یک نماینده دیگر در مسابقات اهداف پروازی به بازیهای کشورهای اسلامی است.
با گزارش مرگ یک شهروند هندی، تاکنون سه مورد مرگ و میر ناشی از آبله میمون در خارج از آفریقا گزارش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ