آینده رئال مادرید بدون توجه به کیلیان امباپه و ارلینگ هالند ترسیم شده و در مادرید دیگر روی خرید این دو فوق ستاره وسواس ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موضوع انتقال کیلیان امباپه در رئال مادرید پس از مصدومیت تیبو کورتوا و ادر ملیتائو کاملا به حاشیه رفت.
رئال مادرید قصد دارد از سال بعد جام سانتیاگو برنابئو را دوباره برگزار کند. رقابتی که از سال 2018 و با بازسازی برنابئو متوقف شد.
در رئال مادرید وضعیت دفاعی همچنان اسفناک است و بامداد امروز تیبو کورتوا از عملکرد مدافعان حیرت زده بود.
نگاهی به فهرست رئال و بارسا در تور آمریکا نشان می‌دهد که نگاه ژاوی و کارلو آنچلوتی به بازیکنان آکادمی کاملا متفاوت بوده است.
جود بلینگام سهمیه غیراروپایی رئال بود ولی باشگاه مادریدی از او خواست با گرفتن گذرنامه ایرلندی، به عنوان سهمیه اروپایی ثبت شود. اقدامی که مراحل قانونی نهایی خود را طی می کند.
رئال مادرید با جذب 6 بازیکن آکادمی فوتبال اتلتیکو باعث خشم شدید مدیران این باشگاه شد.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید لوکا مودریچ با وجود پیشنهاد قابل توجهی که از عربستان دارد قصد جدایی از رئال را نداشته و به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.
رئال مادرید قطعا از تاریخ بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان راضی نیست چرا که سه روز قبل از آن دیدار حساس باید در فینال کوپا دل ری به میدان برود.
دیروز رادیو RMC فاش کرد که کیلیان امباپه با اولتراهای PSG دیدار داشته و به آنها وعده فتح لیگ قهرمانان در فصل بعد را داده است. طبق ادعای مارکا، رئال دیگر اهمیتی به امباپه نمی‌دهد.
لوکاس واسکز از تصمیم کارلو آنچلوتی برای تعویض او عصبانی بود و خشمش را روی نیمکت نشان داد.
رئال مادرید پس از ال‌کلاسیکوی رفت لالیگا 15 امتیاز از دست داده و روند نتایج سینویسی این تیم همچنان ادامه دارد.
رئال مادرید تنها باشگاه لالیگاست که هنوز علیه پرونده بارساگیت واکنشی رسمی نشان نداده است. مارکا امروز در مورد دلایل این سکوت نوشت.
طبق ادعای مارکا، رئال حتی اگر در مراکش قهرمان جام باشگاه های جهان نشود هم کارلو آنچلوتی تا پایان فصل در رئال خواهد ماند.
رئال مادرید یک بار در تاریخ خود با وجود اختلاف 5 امتیازی با قهرمان نیم فصل اول، توانسته در پایان فصل فاتح لالیگا شود و امسال به دنبال تکرار همان اتفاق است.
رئال مادرید ممکن است یکشنبه پیش رو در فینال سوپرجام اسپانیا برابر بارسا قرار بگیرد و دو بازیکن خود را قطعا در اختیار نخواهد داشت.
نمایش ضعیف فرلاند مندی در بازی روز گذشته مقابل ویارئال دیگر جای شکی برای مدیران رئال باقی نگذاشته و او در تابستان پیش رو فروخته خود شد.
نشریه مارکا امروز در گزارشی ویژه ادعا کرد که در رئال مادرید هیچ برنامه ای برای خرید کیلیان امباپه ندارند و روی اهدافی دیگر تمرکز کرده اند.
طبق ادعای مارکا، رئال برای رسیدن به توافق نهایی با اندریک، پدیده باشگاه پالمیراس برزیل، به او قول داده که دو سال بعد برای خرید ارلینگ هالند اقدام نخواهد کرد.
در باشگاه رئال مادرید بر این اعتقادند که کارلو آنچلوتی از سوی کمیته انضباطی فوتبال اسپانیا محروم نخواهد شد.
کریم بنزما شب گذشته برابر سلتیک مصدوم شد و هنوز مدت زمان دوری او از میادین مشخص نیست. رئال یازده روز دیگر باید به مصاف اتلتیکو برود و شاید کریم این بازی حساس را از دست بدهد.
با یک برنامه ریزی درست و اصولی، از مدت ها پیش کار رئال در نقل و انتقالات تمام شده و این تیم در روز پایانی، نه دغدغه خرید بازیکن دارد و نه نگران جدایی بازیکنانش است.
تقویم بازی های رئال در لالیگا به گونه‌ای است که تا قبل از جام جهانی 2022 و تعطیلی لالیگا، فقط یک بار از مادرید خارج خواهد شد.
رئال مادرید با جدایی کاسمیرو اقدام به خرید بازیکن نخواهد کرد و تنها در صورت جدایی مارکو آسنسیو، یک مهاجم جدید جذب می کند.
پس از دو نیمکت‌نشینی متوالی، مارکو آسنسیو حالا جدی‌تر از همیشه به جدایی از رئال فکر می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ