اخیراً گزارشی به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در حال سرمایه گذاری برای احیای حیوانات منقرض شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران دلیل طولانی شدن مرمت مجسمه فردوسی را تشریح کرد.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: انتصاب رئیس سازمان اداری استخدامی کشور برخلاف مفاد ماده ۴۷ قانون مدیریت خدمات کشوری است و ۶۵ درصد از اعضای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری معتقد به ابطال حکم انتصاب رئیس سازمان اداری و استخدامی بودند.
هرچند سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد که هیچ مجوزی برای واردات محموله گوشت مرغ از بلاروس صادر نشده است. اما همچنان برخی از مردم نسبت به آلوده بودن مرغ‌ها، دچار تردید شده‌اند. تا جایی که موضوع مرغ های آلوده به ترند خبری روز تبدیل شد.
مشاور مدیرعامل سازمان انتقال خون در امور خانواده و بانوان، در خصوص اینکه چرا بانوان تمایل ندارند خون اهدا کنند، توضیحاتی ارائه داد.
رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت گفت:آقای میرکاظمی ۴ ماه قبل از پایان سال در زمان تدوین ۱۴۰۲ اظهار کردند با توجه با ناراحتی قلبی‌ام، من را به دلیل پرتنش بودن این مسیر از ادامه راه معاف کنید.
مدیرعامل باشگاه استقلال واکنش تندی نسبت به بیانیه سازمان خصوصی‌سازی داشت.
رئیس سازمان خصوصی سازی در واکنش به ابهامات پیش آمده در مورد عدم اعلام پلاک املاک مازاد دولت گفت که صرفا در مرحله مازاد بودن، به دلیل جلوگیری از زد و بند پلاک اعلام نمی شود.
در چهارمین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «چرا گریه نمی‌کنی» به تهیه کنندگی سیدرضا محقق و کارگردانی علیرضا معتمدی، «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان، بهنود نکویی و محمد جواد جنتی و «هوک» به تهیه کنندگی علی آشتیانی پور و کارگردانی حسین ریگی در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
در چهارمین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «چرا گریه نمی‌کنی» به تهیه کنندگی سیدرضا محقق و کارگردانی علیرضا معتمدی، «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان، بهنود نکویی و محمد جواد جنتی و «هوک» به تهیه کنندگی علی آشتیانی پور و کارگردانی حسین ریگی در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمان با اشاره به اینکه چهار هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی اعم از پژو، پراید، ون و پیکان در شهر کرمان وجود دارد، یکی از علت‌های کمبود تاکسی در سطح این شهر را فرسودگی تاکسی‌ها دانست و گفت: بالای ۷۸ درصد خودرو‌های تاکسی این شهر فرسوده است.
محسن رضایی گفت: امروز سازمان «سیا»، تمامی نیرو‌های خود را وارد کشور‌های اطراف ایران کرده است، چرا که از موج انقلابی‌های ایران می‌ترسد. ما در جنگ پیشرفت باید به مسیر انقلاب اسلامی برگردیم؛ اگر به مسیر قبل برگردیم، جهاد فرهنگ ایجاد خواهد شد؛ اما اگر جهاد خاموش شود، فرهنگ و هویت ما خاموش خواهد شد.
کمیته مسابقات سازمان لیگ فرصتی مناسب برای برگزاری بازی معوقه ملوان و فولاد داشت که آن را به راحتی از دست داد.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: متولی مالیات های بخش مسکن نباید وزارت اقتصادی و سازمان مالیاتی باشد بلکه مسئول اصلی این امر باید وزارت راه و شهرسازی باشد.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در اغلب اوقات ممکن است درخت در معبر ترافیکی قرار داشته باشد که در طول روز اجازه کار کردن نداشته باشیم و به علت اینکه قطع درخت با وجود رعایت موارد ایمنی از سوی نیرو‌های سازمان، فعالیت پرخطری است، در برخی از مکان‌ها مجبور شویم به‌صورت شبانه کار کنیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: امکان انجام برخی مدل‌های تخریب در این ساختمان نبود، بنابراین انتخاب مدل تخریب زمان‌بر شد، حتی ستون‌های ساختمان برای آزمایش به تهران منتقل شد.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران گفت: به کمک خریدهایی که از بورس داشته ایم توانستیم ۳۰ درصد هزینه‌های خود را کاهش دهیم.
ایالات متحده آمریکا از انجام یک حمله پهپادی علیه یک هدف مهم القاعده در افغانستان خبر داد.
یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که اگر مذاکرات به نتیجه برسد، فاصله ارز نیما و بازار آزاد کاهش یابد و تکلیف واگذاری سایپا و ایران خودرو روشن شود، روند حرکت بازار صعودی خواهد شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: جمهوری اسلامی این در فرایند مذاکرات این قطعنامه مشارکت فعال داشت، اما متاسفانه بانیان قطعنامه از پذیرش اصلاحات ایران و تعداد زیادی از کشورها خودداری کردند.
هفته گذشته با یک خبر بسیار مهم پایان یافت. این خبر که مدتی بود زمزمه‌های آن از برخی محافل رسمی و غیر رسمی داخلی و خارجی شنیده می‌شد، در آخر هفته گذشته رسما تایید شد و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از تغییر رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
زدودن این توهم خطرناک از ذهن سینماگرانی که نگران سرنوشت آثارشان هستند و از این پس احساس ناامنی خواهند کرد، امری ضروری است و در این زمینه صاحب اثر ابزاری برای پیگیری عاجل و موثر ماجرا در دست ندارد و به نظر می‌رسد سازمان سینمایی همانطور که در اطلاعیه جشنواره هم به درستی ذکر شده بود وظیفه دارد در مقام مدعی العموم به ماجرا ورود کند و از حقوق سینماگران دفاع کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ