مقام بلند پایه امنیتی آمریکا بار دیگر بر صلح آمیز بودن فناوری هسته ای ایران اعتراف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بندرعباس - رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: باتوجه به اعتراض اولیای دم و برخی متهمان، پرونده هواپیمای اوکراینی برای رسیدگی و صدور رأی قطعی به دیوان عالی کشور ارسال شده است.
بندرعباس - رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: باتوجه به اعتراض اولیای دم و برخی متهمان، پرونده هواپیمای اوکراینی برای رسیدگی و صدور رأی قطعی به دیوان عالی کشور ارسال شده است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری دو مرد جوان که مرتکب ۳۰ فقره زورگیری از بانوان مسن شده بودند خبر داد.
شماری از داوطلبان شبهه‌دار کنکور که رای قطعی محکومیت در هیات‌های رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری و محکومیت در شعب بدوی و تجدیدنظر دیوان عدالت اداری داشتند، با توجه به استفساریه یاد شده، به دیوان عدالت اداری مراجعه و در آنجا طرح شکایت کردند و شعبه ۲۸ دیوان هم دستور موقت بازگشت به تحصیل تعدادی از این افراد را صادر کرد؛ رایی که، چون اجرا نشد، شکایت تازه‌ای در پی داشت...
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از اعتراف یک مرد به قتل نامزد خود در تهران خبر داد.
رئیس فراری اعتراف کرد که تیمش اشتباهات زیادی در گرندپری مجارستان مرتکب شد.
رییس فدراسیون فوتبال در جمع داوران لیگ برتری حرف‌های جالبی را بر زبان آورد و نکاتی را برای بهبود داوری‌ها ارائه کرد.
رئیس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی تاکید کرد که بازدارندگی اسرائیل به طرز بی‌سابقه‌ای تضعیف شده است.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا می‌گوید که ضدحملات اوکراین علیه روسیه به شدت برای نیروهای کی‌یف هزینه‌بر خواهد بود.
هشتم اکتبر سال گذشته میلادی، حدود ساعت ۰۶:۰۰ به وقت محلی، یک کامیون در قسمت ویژه عبور خودرو‌ها در پل کریمه منفجر شد که منجر به ریزش دو قسمت از سازه آن گردید. درخصوص این حادثه بعدا کمیته تحقیقات روسیه اعلام کرد که تحقیقات در مورد حمله تروریستی به پل کریمه تا تابستان تمدید می‌شود.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال نسبت به عملکرد داوران فصل جاری لیگ برتر ناراضی است.
خاویر تباس، رئیس لالیگا خودش را از کنایه درباره رابطه‌ای که با رئیس باشگاه رئال مادرید دارد، دور نگه داشت.
در سومین جشنواره ملی تئاتر کودک نوجوان و عروسکی ایثار که به صورت زنده از شبکه باران پخش می‌شد، فلاحتی امام جمعه رشت با انتقاد از حجاب حاضرین در مراسم گفت: از همه زنان و دخترانی که اینجا حجاب را رعایت نکرده‌اند، بیزارم.و و به نشانه اعتراض مراسم را ترک کرد
رییس سازمان امور اراضی کشور گفت: سال گذشته بر اساس رای دیوان عالی کشور اگر از عمر تغییر کاربری ۳ سال گذشته و کاری انجام نشده باشد دیگر مشمول قوانین کیفری کشور نمی شود.
رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: دشمنان بر پیشرفت هوایی ایران اعتراف کرده‌اند و در مقاله علمی جنگنده کوثر را با اف ۳۵ مقایسه کرده و اعلام کردند که این جنگنده قابلیت‌های بسیاری دارد.
باشگاه پرسپولیس در دو نامه‌ جداگانه به رئیس فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نسبت به داوری‌ها و برنامه‌ریزی لیگ اعتراض کرد.
در جلسه روز گذشته کمیسیون تلفیق بودجه۱۴۰۲، دولت با پیشنهاد کمیسیون تلفیق درخصوص نحوه تخصیص اعتبارات پروژه‌ها از سوی سازمان برنامه و بودجه و همچنین برخط شدن پرداختی‌های وزارت اقتصاد مخالف بود و بعد از رای آوردن این پیشنهاد مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه به همراه برخی معاونان و مدیران این سازمان به نشانه اعتراض صحن کمیسیون تلفیق را ترک کردند و در هنگام بررسی تبصره۱۲ که درخصوص حقوق و دستمزد بود، نماینده دولت در صحن مجلس حضور نداشت.
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در مکاتبه با رییس سازمان صدا و سیما از عدم پذیرش درخواست اش به منظور حضور در برنامه فوتبال برتر با شرایط برنامه هفته گذشته انتقاد کرد.
الهیان با اشاره به موضوع کمیسیون مقام زن، گفت: خانم هیلاری کلینتون، کامالا هریس و میشل اوباما بیانیه‌ای را تنظیم کردند مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران باید از این کمیسیون اخراج شود. ما جلسه‌ای را با رئیس اکوسوک سازمان ملل اشتیم که کمیسیون مقام زن یکی از ارکان آن است. مطرح کردیم که اخراج ایران از کمیسیون مقام زن یعنی نادیده گرفتن بیش از ۴۰ میلیون زن ایرانی و این مورد اعتراض سازمان‌های مردم نهاد و زنان در ایران است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی‌ها نامه‌ای از منطقه غرب آسیا به پنتاگون نوشتند که ما در این توطئه اخیر در ایران شکست خوردیم و مردم ایران با ما همراهی نکردند.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حوادث و اتفاقات اخیر پیامی روشن بهمراه داشت و بار دیگر نشان داد سازمان سیا و موساد بدنبال تبدیل اعتراض به اغتشاش هستند.
نایب رئیس باشگاه شباب الاهلی در تاکید کرد که این تیم در حال حاضر نامزد رقابت برای کسب عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای امارات نیست.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه اولین پیروزی ما در گام دوم انقلاب محو رژیم صهیونیستی خواهد بود، گفت: رژیم جعلی صهیونیستی اعتراف کرده است که در معرض نابودی قرار دارد.
اساساً تا ضعف یک مجموعه پذیرفته نشود، بدیهی است اقدامی برای بهبود آن مجموعه شکل نمی‌گیرد. البته برخی این موضع گیری را تاکتیکی خوانده‌ و تاکید کرده‌اند دیدگاه تغییر نکرده، اما چیزی به جز مرور زمان نمی‌تواند دقت چنین ارزیابی‌هایی را بسنجد. با این اوصاف، باید صبر کرد و دید آیا گفته‌های جبلی منتهی به تغییری می‌شود یا آب از آب تکان نمی‌خورد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ