گروه «کتیبة جنین» وابسته به شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین، نظامیان صهیونیست را در حین یورش به اردوگاه جنین هدف قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروه مقاومت گردان‌های جنین وابسته به سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای جمعه شب به رژیم صهیونیستی هشدار داد.
گروه مقاومت گردان‌های جنین وابسته به سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای جمعه شب به رژیم صهیونیستی هشدار داد.
گردان طولکرم سرایا القدس امروز جمعه از نبرد سنگینی خبر دادند که مبارزان فلسطین با نظامیان اشغالگران صهیونیست در جریان یورش آنها به اردوگاه طولکرم در شمال کرانه باختری داشتند.
سخنگوی سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد مقاومت در کرانه باختری و جنین هرگز در برابر دشمن متحمل شکست نخواهد شد.
گردان‌های (سرایا) القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که در حملات پنج روزه دشمن صهیونیستی به غزه ۱۱ نفر از فرماندهان و مجاهدان این گردان‌ها به شهادت رسیدند.
مراسم تشییع پیکر شهید «ایاد الحسنی» فرمانده عملیات «سرایا القدس» در غزه برگزار شد. الحسنی عصر جمعه در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
سخنگوی گردان‌های سرایا القدس تأکید کرد مقاومت فلسطین با سیاست ترور متوقف نمی‌شود و پاسخ مقاومت در چارچوب عملیات انتقام- آزادی آغاز شده است.
در ادامه جنایت‌های روزهای اخیر رژیم صهیونیستی، رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند دقایقی پیش معاون فرمانده نیروی موشکی گردان‌های سرایا القدس در نوار غزه به شهادت رسیده است.
این سه فرمانده «جهاد الغنام» دبیر شورای نظامی سرایا القدس، «خلیل البهتینی» فرمانده منطقه شمال نوار غزه و «طارق محمد عزالدین» یکی از فرماندهان عملیات نظامی در کرانه باختری بودند.
سرایا القدس فیلمی از شلیک موشک‌های زمین به هوا به سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منتشر کرد.
سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه یکشنبه شب از آماده باش کامل نیروهای خود خبر داده است.
حماس در بیانیه ای به شهادت یکی از فرماندهان سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین واکنش نشان داد.
سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که «علی رمزی الاسود» (۳۱ساله) از رهبران این گروه صبح امروز (یکشنبه) در میدان‌های نبرد سوریه در ریف دمشق به ضرب گلوله به شهادت رسید.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به نابلس تاکنون، ۱۰ فلسطینی شهید و بیش از ۱۰۰ نفر دیگر زخمی شده اند.
سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی اعلام کرد که مبارزه در کرانه باختری شعله ورتر خواهد شد.
سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از عملیات ضد صهیونیستی جدید خبر داد.
سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در رفح در جنوب نوار غزه رژه نظامی برگزار کرد. در این رژه نظامی موشک‌ها و راکت‌های مختلفی به نمایش گذاشته شد. همچنین صد‌ها تن از مبارزان مقاومت در این رژه نظامی شرکت داشتند. این رژه حدود دو هفته پس از پایان درگیری سه روزه مقاومت با رژیم صهیونیستی در غزه برگزار شد که این بیانگر آمادگی مقاومت برای هرگونه رویارویی مجدد با دشمن صهیونیستی است.
سرایا القدس در بیانیه ای اعلام کرد: ما سوگوار شهدای قهرمان نابلس هستیم، شهدایی که در کنار برادران خود در نیروهای مقاومت، کابوس دائمی وحشت برای ارتش دشمن و گله های شهرک نشینان آن بودند.
گردان های قدس (سرایا القدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین درباره درگیری های صبح امروز در نابلس بیانیه ای صادر کرد.
سخنگوی گردان های سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد: شهرک‌های اطراف غزه را به مکانی ناامن برای صهیونیست‌ها تبدیل می‌کنیم
سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، اعلام کرد که مقر عملیات ارتش رژیم صهیونیستی را  در منطقه ناحل عوز در شرق غزه را هدف ده‌ها خمپاره قرار داده است.
رسانه های رژیم صهیونیستی امروز اعلام کردند که جنبش جهاد اسلامی و شاخه نظامی آن سرایا القدس در نبرد با این رژیم در نبرد کنونی دست بالا را دارد.
شاخه نظامی جهاد اسلامی ضمن اعلام نام عملیات کنونی خود، از هدف گرفتن تل‎آویو، فرودگاه بن‌گوریون و اماکن دیگر در اسرائیل با ۶۰ موشک و راکت خبر داد.
ارتش اسرائیل اعلام کرد که عصر روز جمعه عملیاتی موسوم به «صبح صادق» را آغاز کرده و به اهدافی در نوار غزه حمله کرده است. در همین رابطه یک واحد مسکونی در برج فلسطین در خیابان الشهداء در غرب شهر غزه را هدف قرار دادند. شبکه خبری الجزیره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در این حمله هوایی، یکی از مواضع جنبش جهاد اسلامی هدف قرار گرفته است. منابع خبری عبری اعلام کردند که تیسیر الجعبری فرمانده سرایا القدس هدف این حملات قرار گرفته و ترور شده است. سخنگوی جنبش جهاد اسلامی شهادت تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی این جنبش در حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه را تایید و اعلام کرد که او فرمانده منطقه شمالی این گروهان‌ها بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ