سرایا القدس در بیانیه ای اعلام کرد: ما سوگوار شهدای قهرمان نابلس هستیم، شهدایی که در کنار برادران خود در نیروهای مقاومت، کابوس دائمی وحشت برای ارتش دشمن و گله های شهرک نشینان آن بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در غم از دست دادن یکی از نزدیکانش سوگوار شده است.
مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر از اجرای موفق طرح ویژه نگهداشت همزمان با برگزاری سوگواره‌های عاشورایی در دهه اول محرم در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد.
مراسم اقامه عزای سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران شهیدش، به میزبانی رئیس جمهور و با حضور جمعی از مردم و مسئولان، در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران سوگوار شد.
سرمربی تیم فوتبال پیکان در غم از دست دادن مادر خود عزادار شد.
بیژن مقانلو در غم از دست دادن مادر خود به سوگ نشست.
بیژن مقانلو در غم از دست دادن مادر خود به سوگ نشست.
در حالی که فرانسه سوگوار ستاره سابق فوتبال این کشور، ژوست فونتن، است که امروز درگذشت، شهردار زادگاه او، شهر رنس، اعلام کرد مجسمه‌ای به یادبود فونتن در این شهر نصب خواهد شد.
مدیرعامل سابق باشگاه مس کرمان در غم از دست دادن پدر خود عزادار شد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال سوگوار شد.
فیلمون مولالا، قهرمان ملی فوتبال زامبیا، به شکلی فجیع درگذشت و این کشور آفریقایی را سوگوار کرد.
یکی از محبوب‌ترین چهره‌های تاریخ فوتبال ایتالیا در 58 سالگی از دنیا رفت تا یک کشور را به سوگ خود بنشاند.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، اعلام کرد به دلیل سوگواری بر درگذشت جان‌لوکا ویالی امروز عصر در کنفرانس خبری شرکت نمی‌کند و کمک او کریستین استلینی به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.
همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) مراسم تشییع پیکر ۲۰۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس از دانشگاه‌ تهران به سمت معراج شهدا آغاز شد.
همزمان با برگزاری آئین‌های مذهبی ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) طرح‌های فرهنگی اکران و بیش از ۱۳ هزار پرچم عزاداری از سوی سازمان زیباسازی شهرتهران در پایتخت به اهتزاز در آمد.
محزون و غمگین نشان دادن چهره و رفتار از واجبات مراسم عزا به‌ویژه برای خانواده درجه یک بود. هر قدر میزان اشک و آه و ماتم و گریه و بی‌قراری در میان اعضای خانواده بیشتر بود به همان اندازه میزان ارادت به متوفی سنجیده می‌شد. یکی از رسوم واجب که حتما در مراسم ختم برای نزدیکان تازه درگذشته باید آن را اجرا می‌کردند؛ یقه باز کردن بود.
ظریف: امروز خانواده‌های بسیاری سوگوار قربانیان بی‌گناه خشونت بزدلانه تروریستی در بارگاه شاهچراغ شیراز و جان‌باختگان خشونت‌های هفته‌های اخیر از تهران تا زاهدان و از مشهد تا کردستان‌اند.
داور بازنشسته فوتبال ایران در غم از دست دادن فرزند خردسال خود عزادار شده است.
برنامه‌ها، نشست و جشنواره‌های هفته گردشگری اعلام شد. نواختن زنگ گردشگری، جشنواره جغوربغور، آیین غباررویی گلزار شهدا، جشنواره برداشت انار و سوگواری ائمه از جمله این برنامه هاست.
آنتونی بلینکن،‌ وزیر خارجه آمریکا دیشب در توییتی نوشت: «مهسا امینی امروز باید زنده بود. اما حالا ایالات متحده و مردم ایران سوگوار او هستند.»
محسن پیرهادی نماینده مردم تهران نوشت:فوت غیرمنتظره مهسا امینی، مردم ایران را سوگوار کرده است؛ هنوز ابعاد ماجرا و چرایی بروز آن بصورت مستند اعلام نشده است. به همین دلیل رفع ابهام از چرایی بروز آن امری ضروری‌ست و باید علل و عوامل بروز اتفاق، بدون فوت وقت روشن شود. به عنوان وکیل مردم برای پاسداری از حقوق مردم و اجرای قانون اساسی و دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیگیر چرایی و چگونگی بروز این اتفاق تلخ خواهم بود.
شاه چارلز سوم روز جمعه، یک روز پس از درگذشت مادرش، در نخستین سخنرانی تلویزیونی خود به‌عنوان پادشاه با ملتی که سوگوار درگذشت ملکه الیزابت‌اند، سخن گفت.
تصاویری از حضور رئیس جمهور در مراسم شب دهم محرم‌الحرام در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری / جماران
نامی درمورد تخریب منازل مسکونی نیز گفت: در این مدت ۲۰ هزار منزل مسکونی دچار آسیب شده که ۱۳ هزار واحد به تعمیرات نیاز دارد و هفت هزار واحد نیز باید بازسازی کامل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ