سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه یکشنبه شب از آماده باش کامل نیروهای خود خبر داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشمولان می‌بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ مرداد امسال، باید در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.
عارف غلامی مشکلی برای تمدید قرارداد خود با استقلال ندارد و به احتمال فراوان این اتفاق رخ می‌دهد.
ژوزه مورایس که تیمش تا یک قدمی قهرمانی رفته بود امسال با انگیزه بسیار بالایی سپاهان را برای حضور در لیگ برتر آماده می کند.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: همه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ تیر ماه سال ۱۴۰۲ باید در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.
سازمان فناوری اطلاعات ایران از شرکت‌هایی که آماده ارائه خدمات در بستر فضای مجازی به زائران و عاشقان اباعبدالله الحسین علیه السلام در راهپیمایی اربعین هستند، دعوت به همکاری و همراهی می‌کند.
تمامی مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد ماه سال ۱۴۰۲ دریافت کرده‌اند باید با مراجعه به یکی از دفاتر برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت کنند.
مرکز لرزه‌نگاری کشوری جهت ارایه خدمات قصد دارد از بین متخصصین آماده به خدمت سربازی، نیروی امریه جذب می‌کند.
مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگه آماده به خدمت، برگه محل مراجعه، برگه واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را همراه خود داشته باشند.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ باید در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای تمامی مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفندماه سال ۱۴۰۱ را برای اعزام به سربازی فراخوان کرد.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: تمامی مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ می بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضوریابند.
به دنبال مصوب شدن ادامه همکاری هادی رضایی با تیم ملی والیبال نشسته به عنوان سرمربی، این مربی از ابتدای ماه آینده با فراخوان 32 بازیکن مرحله جدید اردوی آماده سازی تیمش را آغاز می کند.
جشنواره مدافعان اقتصاد مردمی آماده دریافت روایت‌ها برای داوری در دوره اول این جشنواره است.
هزاران نفر از نظامیان ذخیره رژیم صهیونیستی پیام فراخوان برای آماده باش نظامی دریافت کردند.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای تمامی مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ آذرماه سال ۱۴۰۱ را برای اعزام به مراکز آموزشی فراخواند.
سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد؛ مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ آذر ماه سال ۱۴۰۱ دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر پلیس +۱۰ برگ معرفی نامه به مراکز آموزش را دریافت کنند.
عمران خان گفت: خدا به من جان دوباره‌ای داده است. به شما اطمینان می‌دهم که به مبارزه‌ام ادامه خواهم داد. آماده فراخوان من باشید.
مشمولان اعزامی باید کارت تزریق واکسیناسیون کووید ۱۹ و واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند. همچنین مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.
«"هانس جی مورگنتا" استاد برجسته آمریکایی حوزه روابط بین الملل تاکید دارد که سیاستمداران بزرگ حرفی نمی‌زنند یا ادعایی نمی‌کنند که انجام آن ادعا و یا حرف، هزینه‌های بسیار گزافی را بر آن‌ها و ملت هایشان تحمیل کند یا عقب نشینی از آن ادعا و یا ایده، موجب خدشه دار شدن هیبت و حیثیت آن‌ها گردد. این همان چیزی است که اکنون بر سرِ پوتین آمده است. در این راستا، زمانی از فتح یک هفته تا ۱۰ روزه‌ای اوکراین صحبت می‌شد، اما اکنون هفت ماه است که روسیه در دام‌چاله غرب در اوکراین گرفتار شده است.»
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ مهرماه سال ۱۴۰۱ می‌بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضوریابند.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ مهرماه سال ۱۴۰۱ می‌بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضوریابند.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد مشمولان دارای برگ آماده به خدمت شهریور ۱۴۰۱ می‌بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه حضور یابند.
گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به همه نیروهای میدانی خود دستور آماده باش صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ