مراسم تشییع پیکر شهید «ایاد الحسنی» فرمانده عملیات «سرایا القدس» در غزه برگزار شد. الحسنی عصر جمعه در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستان امشب در یک مراسم باشکوه قصد دارد نیمار جونیور ستاره برزیلی در باشگاه الهلال معارفه کند تا بتواند از طریق این مراسم بزرگ دیدگان دنیا را کشورش جلب کند تا بتواند در آینده از لحاظ توریستی پیشرفت داشته باشد. شب گذشته در ورزشگاه الهلال آمادگی‌های لازم برای این مراسم بزرگ انجام شد. یکی از خاص‌ترین اقدامات باشگاه الهلال برای معارفه ستاره برزیلی طرح چهره نیمار از طریق هزاران پهپاد است. هزاران پهپاد از داخل ورزشگاه به آسمان ریاض پرواز می‌کنند تا چهره نیمار را طراحی کنند. همچنین هواداران الهلال هم یک تیفوی بزرگ برای خوش آمدگویی در سکو‌های ورزشگاه طراحی کردند. نیمار با قراردادی ۲ ساله به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو به الهلال آمد. ستاره برزیلی رکورد بازدید شبکه‌های مجازی در دنیا را با پیوستن به الهلال زد، چون فیلم امضای قراردادش با باشگاه سعودی بیش از ۴۰۰ میلیون بازدید
در پی شهادت جوان ۱۸ ساله فلسطینی به دست نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، مردم فلسطین در مراسم باشکوهی پیکر این شهید را تشییع کردند.
تشییع پیکر این شهدا، با حضور باشکوه مردم و مقامات لشکری و کشوری در ۱۱ آذر ماه ۱۳۵۰ خورشیدی انجام شد.
وزیر ارتباطات عراق و رئیس جمعیت هلال احمر در نشستی به منظور هماهنگی برای برپایی مراسم اربعین برگزار شده بود،بر تقویت زیرساخت‌های ارتباطی برای برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین تاکید کردند.
مراسم تشییع پیکر شهدای حمله دو روزه ارتش رژیم صهیونیستی امروز با شکوه هرچه تمام‌تر در جنین برگزار شد.
اهواز - پیکر شهید مدافع امنیت «محمد قنبری» بعد چند مراسم تشییع باشکوه در شهرهای اهواز، ایذه و صیدون در زادگاهش روستای «چلسرخ» برای همیشه آرام گرفت.
جمعیت زیادی در مراسم تشییع فرمانده بارز جهاد اسلامی که شامگاه جمعه در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، شرکت کردند.
ناپولی که امشب میزبان فیورنتینا است در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا از قهرمان این فصل سری آ با مراسم نورپردازی و تونل افتخار برای بازیکنان این تیم استقبال کرد.
هزاران نفر از اهالی شهر بیت‌لحم در جنوب کرانه‌باختری امروز در مراسم تشییع پیکر نوجوان شهید فلسطینی مشارکت کردند.
نیشابور ـ مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور و گرم قشرهای مختلف مردم و مسئولان نیشابور در این شهرستان برگزار شد.
مراسم راهپیمایی چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز جمعه همزمان با سراسر کشور و با حضور پرشور مردم در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد.
مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، دقایقی پیش با حضور پرشور مردم تهران آغاز شد.
برزیل در تدارک برگزاری باشکوه مراسم وداع با پله، اسطوره فوتبال دنیا، است.
مراسم تشییع پیکر شهید «جنی مجدی عصام زکارنه» دختر نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی امروز با حضور گسترده فلسطینی ها در جنین برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر «محمد ایمن السعدی» و «نعیم جمال الزبیدی» دو فرمانده گردان مقاومتی جنین، با حضور هزاران نفر برگزار شد.
انتظارها سرانجام به پایان رسید و جام جهانی قطر با برگزاری مراسم افتتاحیه در استادیوم البیت رسما آغاز شد. مراسمی که قطری‌ها برای باشکوه برگزار شدنش سنگ تمام گذاشته بودند.
مراسم تشییع پیکر شهید «مصعب نفل» که شامگاه گذشته به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید، امروز در رام الله برگزار شد.
مراسم تشییع پنج شهید فلسطینی ظهر امروز با حضور گسترده هزاران نفر از مردم شهر نابلس در شمال کرانه باختری برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر شهید «تامر زید کیلانی» از فرماندهان برجسته گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) عصر امروز با حضور گسترده مردم فلسطین در نابلس (شمال کرانه باختری) برگزار شد.
مراسم میلیونی در صنعا پایتخت یمن و استانهای تحت کنترل انصارالله یمن به مناسبت سالروز میلاد پیامبر اسلام برپا شده است.
تربت جام ـ مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین با حضور باشکوه عزاداران و مسئولین شهرستان تربت جام برگزار شد.
اهواز- جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: در تمامی فرآیند برگزاری مراسم باشکوه اربعین میان مسئولان نظامی، انتظامی و سیاسی بر سه اصل کرامت، امنیت و سلامت زوار تاکید شده است.
چذابه- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تاکنون سه میلیون زائر ایرانی برای حضور در مراسم باشکوه اربعین حسینی وارد کشور عراق شدند.
تیم‌های درمانی و امدادی هلال احمر قبل از اعزام به مراسم باشکوه اربعین برای خدمت رسانی، صبح امروز در حرم امام خمینی (ره) با شهدای انقلاب و دفاع مقدس و امام شهدا، تجدید میثاق کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ