سرایا القدس فیلمی از شلیک موشک‌های زمین به هوا به سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلم حرکت زشت بازیکن عراق مقابل دروازه ایران
گردان‌های قدس با یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین مقابله کردند.
گردان‌های قدس یا یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین مقابله کردند.
در حالی که صهیونیست‌ها با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری دست‌کم ۱۱ فلسطینی را بازداشت کردند، رزمندگان مقاومت متجاوزان را هدف تیراندازی شدید قرار دادند.
تصاویری از مقابله جوانان فلسطینی با نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی در شهر نابلس را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
همزمان با مقابله رزمندگان مقاومت با یورش صهیونیست‌ها به اردوگاهی در شرق طولکرم در کرانه باختری، دو فلسطینی زخمی و شماری نیز بازداشت شدند.
مبارزان فلسطینی در جنبش حماس تصاویری از مقابله موشکی با تجاوز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به آسمان غزه را منتشر کردند.
جلالی با بیان اینكه فرهنگ سازی بدون قوانین بازدارنده قطعاً موثر واقع نخواهد شد گفت: این طرح یك بعد سلبی و یك بعد ایجابی دارد كمااینكه افراد زیادی برای اجرای این طرح در حوزه‌های آموزش و انیمیشن و فیلم و دیگر موضوعات ایجابی، مسئول شدند.
حسن یزدانی در کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان، حریف روس خود ارسلان باگایف را با نتیجه ۱۲ بر صفر شکست داد.
«حسن یزدانی» در مسابقات جام باشگاه‌های جهان برابر «کاکوشویلی» از گرجستان ۱۰ بر صفر پیروز شد. پادشاه کشتی آزاد جهان، در ۵۰ ثانیه حریف نامدار خود را با امتیاز عالی ضربه فنی کرد
بخش رسانه نظامی گردان های عزالدین قسام با انتشار تصاویری از فعال شدن سامانه پدافند هوایی این گروه مقاومتی در تقابل با جنگنده های صهیونیستی خبر داد.
منابع محلی در کرانه باختری از یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین برای بازداشت یک جوان فلسطینی، خبر دادند که با مقابله رزمندگان مقاومت مواجه شده است.
جوانان فلسطینی با یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان شعفاط و جنین مقابله کردند و منابع محلی از زخمی شدن یک کودک فلسطینی در حمله شهرک نشینان با سنگ در شهر الخلیل خبر دادند.
پس از آغاز اعتراضات در شهر پاریس در محکومیت کشتار ۳ نفر در حمله مسلحانه دیروز، پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور با معترضان برخورد کرد.
فیلم پیروزی تاریخی سوادکوهی مقابل جردن باروز
در چهارمین روز از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ تیم های ملی آلمان و ژاپن از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه خلیفه مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده آسیا خاتمه پیدا کرد.
گل دقیقه ۲ تیم فوتبال اکوادور که توسط والنسیا مقابل قطر به ثمر رسید مردود اعلام شد.
گل دقیقه ۲ تیم فوتبال اکوادور که توسط والنسیا مقابل قطر به ثمر رسید مردود اعلام شد.
منابع سوری از حمله جدید رژیم صهیونیستی به این کشور و مقابله پدافند سوریه با آن خبر دادند.
امیررضا معصومی در این دیدار به مصاف سولومون ماناشویلی قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از گرجستان رفت و با نتیجه ۱۳ بر ۲ برابر این کشتی گیر به پیروزی رسید و قهرمان شد.
در چارچوب رقابت‌های کشتی امیدهای جهان محمدصادق فیروزپور در فینال به مصاف خادجی مراد گادجیف از آذربایجان رفت و با نتیجه 5 بر 2 برابر این کشتی گیر به برتری رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.
علیرضا جهانبخش در یکی از معدود بازی‌هایی که در لیگ هلند به عنوان بازیکن ترکیب اصلی در زمين حاضر شد، در همان دقیقه سوم با توپ گیری زیرکانه و سپس پاس گل استادانه، تیمش را مقابل آیندهوون پیش انداخت
اخیرا اردوگاه جنین شاهد افزایش نیروهای شاخه‌های نظامی حماس و جهاد اسلامی بوده و بارها با یورش‌های ارتش اشغالگر مقابله کرده‌اند در ادامه تصاویری از تمرینات نظامی این گروه را مشاهده می‌کنید.
هرچند این فیلم بهترین اثر او نیست، یکی از مهم‌ترین فیلم‌‌های جنایی دهه شصت میلادی با فضاسازی است که بعدها منشا الهام بسیاری از فیلم‌سازان جهان قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ