عیسی از شنبه ۲ مهرماه در تمرین پرسپولیس حضور دارد و بی سر و صدا کارش را آغاز کرده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- معاون اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: افزایش دمای هوای اصفهان در تابستان امسال بی سابقه و پدیده نادر نیست و بازگشت النینو استان و کشور را درگیر تابستانی گرم‌تر از معمول کرده است.
آرمان رمضانی با پیراهن جدید در لیگ بیست و سوم خواهد بود؛ او برای تکرار روزهای خوب انگیزه زیادی دارد.
مدیر مسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: از خانم خزعلی که خود از حامیان و مروجان عفاف و حجاب هستند انتظار می‌رود در اظهارات خود دقت بیش‌تری داشته باشند و بی آن که بخواهند، نقش خداپسندانه رئیس جمهور در طرح اخیر را کمرنگ نکنند.
کرمان- فرمانده فراجا با تأکید بر مأموریت هوشمند پلیس در موضوع برخورد با بی حجابی گفت: همه بدانند این مأموریت خیرخواهانه است و آن را بی بازگشت می‌دانیم.
سردار رادان: همکارانم در موضوع حجاب که خواست مردم، وظیفه قانونی و تکلیف شرعی ماست، مقتدرانه و هوشمندانه عمل کردند / این مسیر و ماموریت را راه بی بازگشت می دانیم و تا آخر ادامه می دهیم
یک کارشناس امنیتی عراق نسبت به بی توجهی دولت این کشور در قبال تحرکات مشکوک نظامیان آمریکایی در مرزهای مشترک با سوریه هشدار داد.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه اعلام کرد نیروهای حافظ صلح ناتو در کنار نیروهای اوکراین علیه روسیه می جنگندند.
مربی پرسپولیس می گوید که پیشنهاد رسمی از تیم ملی نداشته و اینکه در روزهای آینده چه رخ خواهد داد را بی اطلاع است.
گری لینه کر تایید کرد که با رفع مشکلات او دوباره به برنامه محبوب Match of the Day در بی بی سی بر می گردد.
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شکست این تیم برابر هوادار، بازیکنانشان را بی غیرت خطاب کردند.
رناتو داسیلویرا با عقد قراردادی با باشگاه نوریزونتینو به سری بی برزیل بازگشت.
واکنش وزارت نفت به مصرف بی سابقه گاز،تکذیب بازگشت فرآورده‌های نفتی ایران از افغانستان و ۴۰ هزار مشترک تهرانی پاداش خوش مصرفی می‌گیرند از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
هم‌نوایی جماعت سلبریتی با اپوزیسیون از رفتارها فرار منافقانه حمید فرخ‌نژاد گرفته تا بازی علی کریمی در زمین دشمن، بیش از آن‌که حاصل ملاحظات آگاهانه باشد،کنشی هیجانی از سر جوگیری است.
هم‌نوایی جماعت سلبریتی با اپوزیسیون از رفتارها فرار منافقانه حمید فرخ‌نژاد گرفته تا بازی علی کریمی در زمین دشمن، بیش از آن‌که حاصل ملاحظات آگاهانه باشد،کنشی هیجانی از سر جوگیری است.
نخستین ماموریت پروژه آرتمیس ناسا با موفقیت پایان یافت. در همین راستا یک کپسول بی سرنشین اوریون دیروز ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه به وقت آمریکا در اقیانوس آرام و در نزدیکی ساحل کالیفرنیا فرود آمد.
استقبال بی سابقه ژاپنی ها از کاروان تیم ملی فوتبال‌شان در بازگشت از جام جهانی قطر باعث پر شدن سالن استقبال فرودگاه شد. تیم ملی ژاپن در جام جهانی قطر تا مرحله یک‌هشتم نهایی پیش رفت اما در ضربات پنالتی مغلوب کرواسی شد
عدم توجه به طرح توازن فولاد کشور منجر به بر هم خوردن زنجیره تولید این صنعت شده است به طوریکه بر اساس نظر کارشناسان بازگشت به توازن گذشته در این زنجیره کاری بسیار دشوار به نظر می‌رسد.
دبیرکل سازمان ملل در نشست تغییرات آب و هوایی در شرم الشیخ مصر هشدار داد که ما در حال حرکت به سمت جهنم آب و هوایی هستیم و جهان به نقطه بی بازگشت نزدیک می شود.
وساطت سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران برای بازگشت مصطفی نظری به کادر فنی این تیم پیش از مسابقات قهرمانی آسیا بی نتیجه ماند.
بازگشت وحید امیری خبر خوبی برای پرسپولیسی‌ها بود اما به نظر می‌رسد او با روزهای اوجش فاصله زیادی دارد.
تلاش ژرژ مندس، مدیر برنامه مشهور و پرتغالی، برای انتقال کریستیانو رونالدو در فصل تابستان بی نتیجه بوده است.
هیچ کس به جز مهدی طارمی از این بی نظمی صحبت نکرده بود و او بود که در مصاحبه با عادل فردوسی پور کاری کرد که پشت پرده‌های تیم ملی مشخص شود و در نهایت اسکوچیچ در آستانه جام جهانی جای خود را به کارلوس کی‌روش بدهد.
مهدی مهدی پور پس از بازگشت از اردوی تیم ملی، تمرینات خود را جدی تر از قبل با آبی پوشان دنبال می کند.
مهدی قایدی ستاره بی چون چرای آبی ها در بازی با ملوان بود. او بعد از حضور در میدان یک گل زد و یک گل سخت تا استقلال بازی یک بر صفر باخته را 3-1 ببرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ