واکنش وزارت نفت به مصرف بی سابقه گاز،تکذیب بازگشت فرآورده‌های نفتی ایران از افغانستان و ۴۰ هزار مشترک تهرانی پاداش خوش مصرفی می‌گیرند از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید حمید حسینی، سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی تاکید کرد: مردم باید در سرمایه‌گذاری، تجارت نفت و امور مربوط به نفت درگیر شده و از ظرفیت‌های کشور استفاده کنند.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طی اطلاعیه‌ای شرایط جدید ثبت درخواست و پیگیری کارت هوشمند سوخت وسایل نقلیه نوشماره و نوپلاک را اعلام کرد.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: پلیس در ارسال اطلاعات خودروها به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای صدور کارت سوخت کوتاهی نکرده است.
متخلفی که فرآورده‌های نفتی را قاچاق می‌کرد به پرداخت ۲۸ میلیارد و ۶۳۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
در دولت سیزدهم در صنعت انتقال نفت با تکمیل ۴ طرح که در مدار بهره‌برداری قرار گرفته‌اند، درحدود ۷۷۵ هزار بشکه به ظرفیت انتقال نفت خام و فرآورده‌های نفتی از شبکه خطوط لوله اضافه خواهد شد.
‌مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان از ضبط ۱۰ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در اردستان خبر داد.
شرکت‌های ملی پخش فرآورده‌های نفتی و مخابرات ایران به‌منظور تأمین ارتباط پایدار و امن روی زیرساخت‌های شبکه سوخت‌رسانی کشور، تفاهم‌نامه‌همکاری امضا کردند.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: در شبانه روز گذشته (۱۱ فروردین ماه) مصرف بنزین به ۱۱۰.۱ میلیون لیتر رسید.
مدیرعامل بورس انرژی ایران توضیحاتی را درباره عملکرد کلی این بورس در سال ۱۴۰۱ ارائه داد و خطوط کلی برنامه‌های سال پیش رو را اعلام کرد.
وزیر نفت گفت: درآمدهای حاصل از فروش نفت، میعانات گازی، خالص گاز صادراتی و فروش فرآورده‌های نفتی طی ۱۰ ماهه گذشته در مقایسه با ۱۰ ماهه سال قبل ۴۰ درصد افزایش داشته است.
قرارداد سه‌جانبه تأامین، انتقال و توزیع فرآورده‌های نفتی حوزه شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع (برندینگ) بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، شرکت پالایش نفت اصفهان و شرکت راهبر ترابر انرژی امضا شد.
عضو انجمن صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی گفت: خبرهای منتشر شده آن هم از سوی ایران اینترنشنال صحت ندارد و محموله فرآورده‌های نفتی که از افغانستان بازگشته متعلق به ایران نیست.
در وضعیت فعلی کشور که زمان احداث پالایشگاه در کشور بالاست، همکاری در پالایشگاه های فراسرزمینی در کشورهای دوست می تواند گزینه مناسبی باشد. می توانیم از طریق استفاده از تأسیسات پالایشگاهی دیگر کشورها با بازسازی و فعال کردن همه ظرفیت پالایشگاه فراسرزمینی کشور هدف، به تبدیل نفت خام خود به فرآورده ها اقدام کنیم و ارزش افزوده بیشتری نسبت به فروش نفت خام به دست بیاوریم.
سه‌شنبه ۸ آذر قرار است ۱۰ هزار تن گازوئیل، ۱۰ هزار تن گاز مایع و ۲ هزار تن سوخت هوایی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران عرضه شود.
شرکت پخش فرآورده‌های نفتی درباره شایعات درباره افزایش نرخ بنزین واکنش نشان داد.
تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران امروز (سه شنبه) میزبان عرضه ۹۰ هزار و ۴۸۶ تن مواد پلیمری، قیر، لوب کات و PDA TAR است.
فرشید مسجدی گفت: با آغاز فرآیند تمرکز حساب‌های شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در خزانه داری کل از تیر ۱۴۰۱، ظرف یک ماه و نیم، ۳۰ درصد پیشرفت در اجرای این قانون رخ داد.
ایران موقعیت جغرافیایی خاصی در جهان دارد که مزیت‌های نسبی بسیاری برای آن پدید آورده‌ است. با این همه، در چند دهه گذشته، ما نتوانسته‌ایم از فرصت‌های موجود در این زمینه، آنچنان که باید بهره‌برداری کنیم. از جمله این فرصت‌ها، امکان گذردهی فراورده‌ها و کالا‌های کشور‌های نواحی شمالی ایران از جمله روسیه، ترکمنستان و آذربایجان به بازار‌های متنوع سواحل جنوبی ایران است.
رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران امروز (شنبه) میزبان عرضه ۱۳۶ هزار تن گاز مایع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است.
توافق‌های اولیه با ازبکستان برای افزایش تجارت فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی انجام و سرفصلی تازه در روابط دو کشور در حوزه انرژی و پتروشیمی در آینده باز شده است.
طبق اعلام وزارت نفت، ادعای ارسال فرآورده‌های سوختی رایگان به لبنان کذب بوده و ایران هیچ برنامه‌ای برای واگذاری سوخت رایگان به لبنان ندارد.
بر اساس اخبار رسیده، ایران هیچ برنامه‌ای برای واگذاری سوخت و فرآورده‌های نفتی رایگان به لبنان در دستور کار خود ندارد.
تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران امروز میزبان عرضه ۱۸۴ هزار و ۷۲۹ تن مواد پلیمری، مواد شیمیایی، وکیوم باتوم و قیر است.
تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران امروز میزبان عرضه ۱۸۴ هزار و ۷۲۹ تن مواد پلیمری، مواد شیمیایی، وکیوم باتوم و قیر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ