دبیرکل سازمان ملل در نشست تغییرات آب و هوایی در شرم الشیخ مصر هشدار داد که ما در حال حرکت به سمت جهنم آب و هوایی هستیم و جهان به نقطه بی بازگشت نزدیک می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حرکت بیت‌کوین به سمت ۵۸ هزار دلار
یک نویسنده و روزنامه نگار صهیونیست نسبت به وخامت اوضاع در اراضی اشغالی هشدار داده و این اوضاع را به حرکت به سمت یک آتشفشان در حال انفجار توصیف کرد.
معاون نظارت بانک مرکزی  گفت: اگر بانکی با توجه به ارزیابی‌های بانک مرکزی در حوزه مبارزه با پولشویی ضعیف عمل کند، مانع رشد ترازنامه آن خواهیم شد.
اهواز- رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: حرکت در مسیر مدرسه محوری در حوزه آموزش سوادآموزی به عنوان یک برنامه اولویت دار در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت کشور قرار دارد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: حرکت به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی و تحقق سبک زندگی ایرانی اسلامی مهم‌ترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ ترکیبی دشمن است.
وزیر نفت: در دولت مردمی یکی از محورهای اصلی بحث دیپلماسی انرژی است که در راستای آن تلاش‌های خوبی انجام شده است و پرداخت اصل بدهی به کشور ترکمنستان از این موارد است.
یک کارشناس بازار انرژی گفت: با از سرگیری واردات گاز از ترکمنستان، ایران به‌سمت تبدیل شدن و ایجاد هاب گازی در خاورمیانه حرکت خواهد کرد.
انجمن بین‌المللی پژوهش‌های صلح استکهلم، از افزایش شدید هزینه های نظامی طی سال گذشته میلادی پرده برداشت.
نتایج قابل قبول تراکتور با سرمربی اسپانیایی نه تنها هواداران این تیم تبریزی را امیدوار نگه داشته است بلکه نگاه کارشناسان فوتبال را نیز به خود خیره کرده است.
روزنامه های مطرح جهان عرب در صفحه نخست خود به نشست مقامات روسیه و چین و هم چنین تشدید روند مهاجرت معکوس از اراضی اشغالی پرداختند.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: اگر دشمن صهیونیستی علیه ما تبلیغ می‌کند ما باید پاسخ بدهیم و تبیین کنیم که اهل جنگ نیستیم، نباید بر آتش «ایران‌هراسی» دشمن بنزین ریخت.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز دوشنبه هفتمین روز از آذر ماه ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز دوشنبه هفتمین روز از آذر ماه ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
باید شعار افزایش تعداد موزه‌ها به شعار برنامه افزایش مطالبه گری مردم نسبت به موزه‌ها تغییر کند و این مطالبه گری با تمرکز بر مفهوم باشد نه در کمیت و تعداد موزه‌ها.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در صبح سه شنبه بیست و دوم شهریور ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
رهبر جریان صدر نوشت: «همه محبان اصلاحات و کسانی که علیه ظلم فساد انقلاب کردند. باید به سمت قبله اصلاح امور (کربلاء) و امام اصلاح امور، سرورم و مولایم حسین بن علی که جانم فدای او، حرکت کنند. . بله به سمت رهبر و سمبل عزت و به دور از ظلم و فساد.»
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حذف خودرو ناقص از فرآیند تولید ایران‌خودرو را اقدام مدیریتی بسیار مناسب و بجایی برشمرد و گفت: علاوه بر خالی شدن پارکینگ‌ها، تحویل خودروها رضایتمندی مشتریان را به دنبال داشته و سبب ایجاد روند کاهشی قیمت بازار با افزایش عرضه شده است.
روند تحولات میان رژیم صهیونیستی و لبنان در سمت و سویی حرکت می کند که سبب شده است، برخی تحلیلگران از قریب الوقوع بودن جنگ میان حزب الله و رژیم صهیونیستی خبر بدهند.
طرفداران چارچوب هماهنگی شیعی به منظور شرکت در تظاهرات به سمت منطقه سبز در بغداد حرکت کردند.
ستاره ایرانی هال‌سیتی امیدوار است در دومین بازی فصل موفق به گلزنی مقابل پرستون شود.
ستاره ایرانی هال‌سیتی امیدوار است در دومین بازی فصل موفق به گلزنی مقابل پرستون شود.
بدعت بد و نامیمونی که از چند فصل قبل از فوتبال ایران گذاشته شده بود و صحنه های زشتی را رقم زد، حالا قبل از شروع مسابقات و در دیدارهای تدارکاتی به چشم آمده است!
بازداشت سارقان 3 میلیاردی شرکت خصوصی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ