هواداران تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شکست این تیم برابر هوادار، بازیکنانشان را بی غیرت خطاب کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین کنعانی زادگان پس از دو فصل دوری از پرسپولیس به اردوگاه سرخ بازگشت.
تراکتور در مسیر تقویت خود برای فصل آتی، با سعید آقایی نیز برای بازگشت به توافق دست یافت.
این موتور‌ها ۶۶ درصد تراکم قدرت بیشتری نسبت به موتور‌های کشش شعاعی موجود در سایر خودرو‌های برقی مرسدس بنز دارند. قوس چرخ‌های ویژن ۱۱۱ موتور‌های شار محوری را در نزدیکی چرخ قرار می‌دهد. پیش بینی می‌شود این خودرو با چهار موتور الکتریکی، مجموع خروجی ۱۳۰۰ اسب بخار را ارائه دهد.
برلوسکنی یکی از پر زرق و برق‌ترین سیاستمداران ایتالیا بود که در سال ۲۰۱۷ علیرغم فعالیت حرفه‌ای آلوده به رسوایی‌های جنسی، اتهامات بی شمار در مورد فساد و محکومیت به تقلب مالیاتی، بازگشت به سیاست داشت.
اگر چه پرسپولیس این روز‌ها با بازگشت علیرضا بیرانوند به این تیم خیال آسوده‌ای از چارچوب دروازه‌اش دارد، اما با این حال احمدرضا عابدزاده بازیکنی بوده که نامش با دربی و نمایش‌های خیره کننده عجین شده است.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، بر اساس آخرین به روز رسانی‌ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز از صفر به یک و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از شش به ۱۳ شهر رسیده است.
شیر قصد شکار پلنگ را دارد و به او حمله می کند. جدالی کوتاه میان آن دو رغم می خورد. پلنگ از دست سلطان جنگل می گریزد و به درخت پناه می برد اما شیر درست پایین تک درخت منتظر بازگشت او می ماند.
بازگشت مرتضی تبریزی در ورزشگاه سیروس قایقران به ترکیب گل‌گهر مهم‌ترین اتفاق ترکیب سرمه‌ای پوشان سیرجانی به شمار می‌رود.
میر حسین موسوی معتقد است که بازگشت به قانون در معنای فعلی دیگر معنا نمی‌دهد، اما در مقابل، خاتمی با قاطعیت به با تغییر قانون اساسی مخالفت می‌کند. موسوی در بیانیه‌اش می‌نویسد: «اجرای بدون تنازل قانون اساسی»، به عنوان شعاری که سیزده سال پیش بدان امید می‌رفت، دیگر کارساز نیست و باید گامی فراتر از آن گذاشت.» در سوی مقابل، خاتمی می‌گوید، با بازگشت به همین قانون اساسی، «اصلاحات» ممکن خواهد بود. ظاهرا موسوی دیگر خواسته‌اش از «اصلاح» به «تغییر» گذار کرده است
گمان می‌رود آخرین تیلاسین (که با نام گرگ تاسمانی یا ببر تاسمانی نیز شناخته می‌شود) که شکار و نابود شد در دهه ۱۹۳۰ میلادی مرده باشد. اکنون با دانشمندانی که قصد دارند آن حیوان را دوباره احیا کنند ملاقات کنید.
وزیر کشور با اشاره به اینکه هر شهر آلوده کشور باید برنامه خاص خود را برای حل مشکل آلودگی هوا داشته باشد، تصریح کرد: مسؤولیت نظارت بر این امر با محیط زیست است و وزارت کشور هم به این سازمان کمک می‌کند، بازگشت به روستا‌ها یک شعار مهم است.
تمساح‌های سیامی تقریباً تا لب تیغ انقراض شکار شدند. اکنون، تلاش‌ها برای بازپروری مجدد این گونه ممکن است موفق‌ترین داستان حفاظتی کامبوج باشد.
تمساح سیامی خجالتی، که زمانی در سراسر آسیای جنوب شرقی رایج بود، می‌تواند تا ۱۰ فوت رشد کند، برای دهه‌ها برای پوست و گوشتش شکار می‌شد به حدی که در اوایل دهه ۱۹۹۰ تصور می‌شد این گونه در جهان منقرض شده است. اتحادیه بین‌المللی حفاظت از طبیعت این گونه را در فهرست در معرض خطر انقراض قرار داده است.
سرمربی تیم فوتبال کرواسی در مراسم استقبال از تیم در بازگشت به کشور بار دیگر با مردم از ماندن مودریچ و البته ادامه مسیر موفقیت حرف زد.
آرتمیس۱ که نخستین ماموریت ناسا از مجموعه ماموریت‌های طراحی‌شده برای بازگرداندن بشر به سطح ماه به شمار می‌رود، اکنون کامل شده است. کپسول بدون سرنشین اوریون روز یکشنبه در اقیانوس آرام فرود آمد و ماموریت ۲۵.۵ روزه خود را به مدار ماه و بازگشت از آن به پایان رساند.
سخنگوی دولت با اشاره به سوال شعار بیان کرد: هنگامی که از تولید داخل حمایت می‌شود اشتغال رونق می‌گیرد و در گذر زمان می‌تواند کمک‌کننده رفاه مردم باشد که آثارش در سفره مردم نشان داده می‌شود.
هواداران لیدز بعد از شکست دیروز مقابل لسترسیتی علیه سرمربی‌شان، جسی مارش، شعار داده و خواهان بازگشت مارچلو بیلسا به این تیم شدند.
بازگشت وریا غفوری به ورزشگاه آزادی و تقابلش با استقلال یکی از نکات قابل توجه هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر به شمار می‌رود.
مدیرعامل باشگاه مس سونگون اعلام کرد که فعلا قصد بازگشت به عرصه مربیگری را ندارد.
شاگردان مجتبی حسینی و امیر قلعه نویی در یک نبرد جذاب به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پس از بازگشت پیام نیازمند به سپاهان، شمار لژیونرهای ایرانی که در این سال‌ها از پرتغال به ایران برگشته‌اند، افزایش یافته است.
با توجه به این که موشک "آرتمیس I" یا (Artemis I) بدون سرنشین ناسا قرار است اواخر این ماه پرتاب شود و نخستین ماموریت از سه ماموریت پیچیده‌ای به شمار می‌رود که راه را برای بازگشت انسان به ماه هموار می‌کند، شمارش معکوس برای فرستادن نخستین زن به ماه رسما آغاز شده است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام بترانس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد بترانس در روزهای آینده بورس است.
رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، گفت: رای مردم به آیت‌الله رییسی یعنی بازگشت به شعار انقلاب اسلامی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ