مربی پرسپولیس می گوید که پیشنهاد رسمی از تیم ملی نداشته و اینکه در روزهای آینده چه رخ خواهد داد را بی اطلاع است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمید مطهری دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی از سرمربیگری پیکان انصراف داد.
مناف هاشمی می‌گوید قلعه‌نویی با گزینه انتخابی کاشانی موافق بوده است.
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، شاهد حضور یک مربی یونانی باتجربه در لیگ برتر فوتبال خواهیم بود؛ مردی 54 ساله که احتمالا روی نیمکت گل‌گهر خواهد نشست.
۲ گزینه نهایی سرمربی امیدها؛ اختلاف سلیقه کاشانی و قلعه‌نویی
اواخر فروردین‌ماه، جلسه‌ای بین امیر قلعه‌نویی و مهدی تاج شکل گرفت و تقریباً جزئیات نهایی برای استخدام دستیار خارجی با هماهنگی کامل انجام شد.
طی روزهای اخیر از محمود فکری به عنوان گزینه اصلی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی فوتبال امید ایران نام برده شده بود. پیش از این مهدی مهدوی‌کیا هدایت تیم امید را در اختیار داشت.
مربی پرتغالی سابق تیم ملی فوتبال مد نظر امیر قلعه‌نویی برای حضور در کادرفنی او است.
دو گزینه ایرانی برای حضور در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران مشخص شده‌اند که حضور یکی از آن‌ها در جمع مربیان این تیم تا حدودی قطعی شده است.
حمید مطهری ضمن تبریک به امیر قلعه‌نویی اعلام کرد که از نظر او این سرمربی باتجربه‌ فوتبال ایران، بهترین گزینه برای حضور در تیم ملی بوده است.
حسین فرکی می‌گوید از ابتدا قصد ارائه برنامه به فدراسیون فوتبال را نداشته و تنها تعلل او در اعلام این موضوع باعث شد تا شایعات شکل بگیرد.
مهدی تارتار شاید اولین کسی بود که از سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم‌ملی حمایت کرد.
سرمربی سابق تیم ملی قطر به صورت رسمی هدایت اکوادور را برعهده گرفت و مسئولان فدراسیون فوتبال گزینه «ایرانی» خود را ظرف ۴۸ ساعت آینده معرفی خواهند کرد.
با وجود انصراف امیر قلعه‌نویی از سرمربیگری تیم ملی اما به نظر می‌رسد او تنها گزینه مد نظر مقامات فدراسیون فوتبال برای این عنوان است.
سرمربی پیکان می‌گوید بعد از جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۷ در حق امیر قلعه‌نویی نامردی شده است.
سرمربی نساجی مازندران به قرار گرفتن نام خودش در لیست 7 نفره گزینه های هدایت تیم ملی ایران واکنش نشان داد.
با انصراف امیر قلعه‌نویی از هدایت تیم ملی فوتبال ایران می‌توان اینطور برداشت کرد که پروژه انتخاب سرمربی ایرانی کاملا منتفی شده است.
مهدی تارتار گزینه هدایت تیم ملی ایران با پستی اینستاگرامی از امیر قلعه نویی خواست تا از تصمیمش صرف نظر کند.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر که یکی از گزینه‌های ایرانی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران بود، به درخواست فدراسیون فوتبال برای ارائه برنامه‌هایش پاسخ منفی داد.
به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی نزدیک‌ترین گزینه به سرمربیگری در تیم ملی است.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال می‌گوید اگر به کارش ادامه می‌داد با مربی‌ای جز دراگان اسکوچیچ و کارلوس کی‌روش به جام جهانی می‌رفت.
عضو هیئت مدیره استقلال می گوید که آنها در تابستان امسال و برای انتخاب سرمربی، به سراغ امیر قلعه‌نویی نیز رفته‌اند.
مدت‌هاست در فضای ورزش ایران استفاده از مربی ایرانی تبدیل به شعار شده و حالا با توجه به چنین رویکردی ممکن است کی‌روش به این سادگی‌ها سرمربی تیم ملی نشود. در چنین فضایی است که یک‌باره نام امیر قلعه‌نویی، سرمربی کنونی تیم گل‌گهر سیرجان هم مطرح می‌شود. این موضوعی است که یکی از نمایندگان مجلس هم به آن اشاره کرده است.
کی‌روش، برانکو و قلعه‌نویی ۳ گزینه جانشینی اسکوچیچ
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شتران به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شتران در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ