محمد تقی رهبر در پایان گفت:‌ اینکه روحانیون در عرصه‌های ممتاز حاکمیت هستند،‌ دلیلی نمی‌شود مردم فکر کنند، همه تقصیرها گردن روحانیت است و همه روحانیون در رفاه کامل و بی‌دغدغه هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده، ولی فقیه در استان با انتقاد از برخی رویکرد‌های مدیران رسانه ملی گفت: آن مجری که با تلویزیون کسب شهرت می‌کند، ولی لیاقت آن را ندارد و از این شهرت سوء استفاده و فردا به این ملت خیانت می‌کند؛ بنابراین از مدیران رسانه ملی انتظار داریم مجریان را به خاطر ژست عروسکی مورد استفاده قرار ندهد.
حجت‌الاسلام باقری ارومی با انتقاد از مجادله‌ها و بحث‌های بیهوده صورت گرفته بین چند نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر سر مقایسه خودرو‌های داخلی و خارجی و هزینه کردن از جایگاه والای ولایت و رهبری جهت اثبات نظراتشان تصریح کرد: اینکه خودرو‌های داخلی بی‌کیفیت و بسیار سطح پایین هستند، مساله‌ای بدیهی و غیرقابل دفاع است.
شاهرود- امام جمعه شاهرود ضمن انتقاد شدید از برخی خبرسازی‌ها پیرامون معدن بوکسیت تاش، گفت: مسئولان باید منافع مردم را در نظر بگیرند.
امام جمعه مشهد: دولت در همین روز‌های اخیر، ۸۰ هزار تومان بر یارانه دهک‌های ضعیف‌تر افزود و اعلام کرد که این رقم ما به ازای تورم است. این چه‌کاری است؟ اعلام رسمی این موضوع یک پیام صریح خطاب به اقشار و آحاد مختلف ملت داشت و آن این بود که امسال هم قرار نیست سفره‌های شما رنگ ثبات و آرامش را به خود ببیند. این کار‌ها نادرست است.
امام جمعه شیراز گفت: در هر مناسبتی به اسم مطالبه انتقاد می‌کنیم؛ مطالبه و انتقاد سازنده خوب است، اما نباید خدمت شایسته و سازنده نادیده گرفته شود. خدمت را باید ببینیم. در دولت کار‌های بزرگی انجام می‌شود، اما خدمت دولت دیده نمی‌شود.
امام جمعه اهواز: مردم ما، گرانی را تا حدودی تحمل می‌کنند و این حرف دل خیلی‌ها است، اما گرانفروشی را تحمل نمی‌کنند. قبلا انتقاد می‌کردیم که چرا قبلی‌ها اینطور بودند؛ ما آمدیم که جبران کنیم. ما سختی این دوره را حس می‌کنیم.
در سومین جشنواره ملی تئاتر کودک نوجوان و عروسکی ایثار که به صورت زنده از شبکه باران پخش می‌شد، فلاحتی امام جمعه رشت با انتقاد از حجاب حاضرین در مراسم گفت: از همه زنان و دخترانی که اینجا حجاب را رعایت نکرده‌اند، بیزارم.و و به نشانه اعتراض مراسم را ترک کرد
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در واکنش به رفتار امام جمعه رشت با انتشار ویدئویی از رهبر انقلاب نوشت: برای این دختران من و شما (به تعبیر حاج قاسم) باید روشن‌گر باشیم، پدرانه دعا کنیم و از سر محبت تذکر بدهیم، خصوصاً این اشخاصی که برای برنامه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آمده‌اند.
امام جمعه ملارد از دولت گفت: این که نمیشود همه برنامه‌ریزی کشور، همه پول و ثروت کشور دست شما باشد، ولی هیچ فکری به حال فقر نکنید!
فاضل میبدی به هشدار امام جمعه اصفهان درباره برحورد «آتش به اختیار» مردم در حوزه حجاب انتقاد تندی کرد.
عضو دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری خطاب به امام جمعه مشهد توئیتی منتشر کرد.
امام جمعه موقت تهران گفت: مطالبه مردم این است که مسئولان باید پاسخگو باشند و نقد و اعتراض را بشنوند.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشت: در ماجرای اسرا، نماینده مجلس، عموی این دختر خانم، امام جمعه، استاندار، مسوول قضایی و... همه و همه حرف زدند، ولی هیچ‌کس پاسخگوی اظهارات خود نبود. در هر حادثه‌ای باید یک فرد یا نهاد معین بیاید جلوی دوربین و شرح ماجرا دهد و در برابر روزنامه‌نگاران و پرسش‌های آنان نیز پاسخگو باشد و این پاسخگویی تداوم داشته باشد و او یا افراد تعیین شده از جانب او در دسترس باشند تا به پرسش‌ها پاسخ دهند.
امام جمعه مشهد با انتقاد از وزیر ورزش گفت: آقای عزیز شما وزیر کدام دولت هستید؟
امام جمعه مشهد با انتقاد از وزیر ورزش گفت: آقای عزیز شما وزیر کدام دولت هستید؟
امام جمعه مشهد با اشاره به دیدار وزیر ورزش با الناز رکابی، گفت: بانوان ورزشکار بسیاری در مسابقات همزمان و در رشته‌های مختلف مدال آوردند، چرا وزیر ورزش با این قهرمانان دیدار نکرد؟ شما وزیر کدام دولت هستید؟
ویدیویی از انتقاد تندامام جمعه شهرستان ویژه دهلران از رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به علت تصادفات مرگبار جاده‌ای را ببینید. / منبع: چندثانیه
آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل در گفتگو با برنامه تلویزیونی از خودروسازان انتقاد کرد و گفت: خودرویی درست نکن که با هر کلیدی درش باز می‌شود. خودرویی درست نکن که اسباب سرشکستگی ملت باشد.
امام جمعه سابق لواسان در توییتی نوشت: حالا آقای مرندی نگران برجام شده است؟ اگر یک ذره عقل سیاسی داشته باشد، حواسش را جمع می‌کند که سخنان نامربوط نزند. انقلابی خوشحال است نه نگران!
اعرافی امام جمعه قم با انتقاد از عملکرد طالبان در افغانستان در خصوص جلوگیری از برپایی مراسم‌های عزاداری ماه محرم ابراز داشت: تذکر جدی به طالبان می‌دهیم که ایران با شما تاکنون حکیمانه رفتار کرده و سیاست کشور همین بوده است، اما از طالبان انتظار می‌رود که عقاید اهل سنتی که محبت اهل بیت علیهم السلام هستند و اعتقادات شیعیان را در برپایی مجالس عزاداری مورد توجه قرار دهد.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی با اشاره به اینکه عرضه مرغ از شنبه افزایش می یابد، گفت: کمبودی در حوزه تولید وجود دارد.
امام جمعه اهواز با انتقاد از برخی تناقض گویی‌ها درباره حادثه متروپل آبادان، بر وجود یک سخنگوی واحد در این موضوع تأکید کرد.
سید حسن عاملی، امام جمعه اردبیل در توییتی از جراحی اقتصادی ناموفق دولت رئیسی انتقاد کرد.
مختاری گفت: نمی‌شود بخشی از جامعه اسلامی را بخاطر پوشش‌اش از حقوق شهروندی محروم کرد. امیرالمؤمنین برای حق شهروندی زن یهودی غصه می‌خورد، این ها که از ما هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ