شاخص کل پس از ۶ روز متوالی کاهش و افت حدود ۶۵ هزار واحدی، در معاملات روز دوشنبه توانست افزایش حدود ۶٬۲۰۰ واحدی را ثبت کند و رنگ سبز به تابلو بورس بازگشت. آیا این روند امروز ۴ شنبه نیز ادامه پیدا خواهد کرد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل امروز با رشد بیش از ۳۹ هزار واحدی مواجه شده و یک روز سبز خوب را در نمادهای شاخص ساز شاهد بودیم.
امروز شاخص کل بورس با یک بازگشت خوب مواجه شده و بیشتر نمادهای بازار سرمایه در وضعیت سبز رنگ بودند.
شاخص کل بورس طی معاملات روز پایانی کار خود را با یک افزایش خوب به پایان رساند و در محدوده ۲.۲۰۲ میلیون واحدی ایستاد. آیا امروز شنبه بازار سرمایه باز هم سبز رنگ خواهد شد؟
امروز پالایشی های بازار سرمایه با ورود پول هوشمند همراه شدند.
امروز مطالبی همچون قیمت این خودرو ۸۵۰ میلیون تومان شد، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش‌ بینی بورس امروز | شاخص سبز می شود یا قرمز؟، بازگشایی دو نماد در بازار پایه، عرضه خودرو در بورس کالا در هاله‌ای از ابهام، بازگشایی این نماد حداکثر تا ساعت ۱۰؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بازار سرمایه امروز یک بازگشت از ناحیه منفی به مثبت را در انتهای معاملات شاهد بود که می توان به سبز بودن بازار در روز دوشنبه امیدوار بود.
امروز بورس همانگونه در پیش بینی دیشب گفته شد، معاملات متعادلی را داشت.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۸۶۱۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۳۳ هزار و ۴۰۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
بازار سرمایه امروز بعد از چند روز ریزش به صورت رنگ سبز درآمد
روند ورود پول حقیقی به بورس نشان می‌دهد امروز 721 میلیارد تومان وارد بورس شده است که نسبت به روز چهارشنبه 14 دی، رشد‌ قابل توجهی داشته است.
شاخص کل بورس امروز با رشد نزدیک به ۱۹ هزار واحدی مواجه شده و در آستانه فتح قله یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد قرار گرفت.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۴۱۰۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۹۶ هزار و ۱۹۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل در انتهای معاملات امروز با رشد به جایگاه یک میلیون و 414 هزار واحد رسید.
بورس امروز با رشد خفیفی همراه شد اما بازار امروز نسبت به دیروز متعادل همراه شد.
شاخص کل بورس امروز با رشد ۱۵۳۶۸ واحدی به جایگاه یک میلیون و ۲۶۹ واحد رسید.
شاخص کل امروز با رشد اندک کار خود را آغاز کرده اما نکته مثبت، سبز بودن شاخص کل هم وزن است.
بازار امروز نسبت به دیروز متعادل شد اما همچنان تعداد صف فروش در بازار بالاست.
پس از چند روز افت شاخص کل و نزول بازار، روز گذشته بالاخره بازار مثبت شد و شاخص کل با ۲۸۶۸ واحد رشد به عدد ۱ میلیون و ۳۱۶ هزار واحد رسید. امروز بازار سبز می‌ماند؟
شاخص کل بورس تهران امروز دوشنبه، ۴ مهرماه با ۶ هزار و ۲۶۲ واحد افزایش، در ارتفاع یک ‌میلیون و ٣۳۴ هزار واحدی ایستاد.
با آغاز معاملات امروز بورس تهران، بازار سهام یکدست سبز پوش و با اقبال خریداران برای جمع آوری سهام بویژه در گروه بانکها و خودرو و حمل و نقلی ها روبرو است.
در پی حاشیه سازی برخی رسانه‌ها در خصوص پاداش ۹۱۰ میلیون تومانی اعضای هیأت مدیره بورس تهران در دولت گذشته، شرکت بورس اوراق بهادار تهران توضیحاتی ارائه داد.
واحدهای دو صندوق دولتی دارایکم و پالایشی یکم سال گذشته توسط دولت به مردم و سهامداران واگذار شد. این دو صندوق عملکرد چندان خوبی را در یک سال گذشته نداشته اند. روند این دو نماد چگونه خواهد بود؟
شاخص کل در هفته گذشته جز دو روز پایانی آن روزهای خوبی را پشت‌سر نگذاشت، درحالی که بازار در سه روز متوالی شاهد کاهش نسبی قیمت ها بود، اما سرانجام شاخص در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۴‌ هزار واحدی قرار گرفت.
ویروسی که ۹۰ درصد بزرگسالان جهان را مبتلا می‌کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ