امروز پالایشی های بازار سرمایه با ورود پول هوشمند همراه شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علم الهدی امام جمعه مشهد گفت: دل به اندیشه‌های سیاسی افراد غرب‌زده و کسانی که مدعی دخالت خارجی در قدرت این کشور هستند نسپاریم و این‌ها را جلو نیندازیم؛ ما پیرو اهل بیت هستیم، دنباله‌روی عزیزان خدا هستیم و باید درسی که از اسرای کربلا می‌گیریم در اندیشه سیاسی امروز خودمان عملی کنیم.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
تاثیر اجتماعی بو‌ها به بهترین وجه در دنیای تجارت تایید شده است. ثابت شده که پراکندگی یک رایحه مطبوع در یک مرکز خرید نه تنها به طور مثبت درک خریداران را افزایش می‌دهد بلکه باعث افزایش مقدار پول خرج شده (به ویژه توسط جوانان) می‌شود. نکته مشابهی را می‌توان در رستوران‌ها در رابطه با زمان صرف شده و پول صرف شده تایید کرد. برخی از بو‌ها هم چنین می‌توانند مبالغ قمار شده در کازینو را افزایش دهند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که برخی می‌خواهند برای ما حاشیه درست کنند که تیم را رها کنیم گفت: به هواداران تعهد دارم و با قدرت به کارم ادامه می دهم و استعفا نخواهم داد.
شاخص کل امروز نیز مانند هفته گذشته افزایش حداقلی را تجربه کرده و نشان دهد هنوز از قدرت پول در این بازار خبری نیست.
این روزها، کاهش ارزش پول ملی، بیش از هر زمان دیگری محسوس است. به همین دلیل، قدرت خرید مردم نیز کاهش چشمگیر دارد. وضعیت تورم تا حدی است که برخی، چاره‌ای جز حذف یا کاهش برخی نیاز‌های اساسی از سبد خرید خود ندارند. این موضوع را می‌توان در کاهش خرید گوشت، مرغ، لبنیات و امثالهم به وضوح مشاهده کرد.
کارشناس اقتصادی گفت: ورود منابع ارزی در داخل کشور بر افزایش قدرت خرید با پول ملی و کاهش نرخ ارز مؤثر واقع می‌شود.
عباس عبدی نوشت: همین الان کدام‌یک از فرزندان اصحاب قدرت به سراوان یا محل‌های مشابه می‌روند؟ آنان همگی یا امریه دارند و زیر کولر و کنار شوفاژ و با پول مکفی مشغول خدمت مقدس سربازی هستند و ساعت ۴ هم در سطح شهر با دوستان هم‌جنس و غیرهم‌جنس خود مشغول تفریح می‌شوند.
سفیر ایران در پکن گفت: چین هم نسبت به روابطش با ایران بسیار توجه دارد و هم به عربستان که یکی از شرکای مهم این کشور است. هم اکنون تعداد زیادی از کشورها، حتی کشورهایی که رابطه نزدیکی با آمریکا دارند شریک اول تجاری‌شان چین است. چین به عنوان یک قدرت اقتصادی برتر در دنیا امکانات بسیار زیادی دارد که همه کشورها ترجیح می‌دهند از این فرصت استفاده بکنند.
در چین رهبران این کشور به‌جای پنهان کردن پول، به خارج فرستادن آن با غارت یا زیرمیزی‌های متعدد کوشیدند غاز‌ها را تشویق کنند تا تخم‌های طلایی بیشتری بگذارند و در این میان شاید یک یا دو تخم را برای خود بردارند تا غاز طلایی جدیدی سر از تخم درآورد... میل رهبران چین در اولویت‌دهی به رشد اقتصادی شرایط مساعد و راهگشایی برای سرمایه‌گذاری خلق کرد.
پاک فطرت خطاب به دولت گفت: هر روز اجناس گران‌تر می‌شود. اقتصاد بی سر و سامان است و بازار رها شده است. قدرت پول ملی روز به روز کاهش می‌یابد و چنین شرایطی قابل قبول نیست.
روح الله ایزدخواه گفت: قدرت پول ملی کشور جنگ زده سوریه ۸ برابر از ما بیشتر است؛ افزایش نرخ ارز را به اغتشاشات و یک ماه اخیر حواله ندهید. زمان حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ما فریاد زدیم که مسئله، ارز ۴۲۰۰ تومانی نیست بلکه کاهش ارزش پول ملی است.
طی این سال‌ها آنچه در کشور رخ داده، این است که بیش از آنکه بخش تولید رشد کند، بخش‌های نامولد مثل سفته بازی، سوداگری، خرید و فروش زمین و مسکن و ارز و طلا و امثال این‌ها رشد کرده‌اند؛ بنابراین مادامی که این وضعیت در اقتصاد ایران تصحیح نشود، قطعا در کنار کاهش ارزش پول ملی، شاهد از بین رفتن قدرت خرید مردم و حتی نابودی کامل طبقه متوسط جامعه خواهیم بود
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت قدرت حفظ ارزش پول ملی را دارد و به اندازه کافی دلار در اختیار داریم.
عبدالناصر همتی در توییتر نوشت: از اول مهر ماه ظرف کمتر از ۳ ماه قدرت خرید مردم (ارزش پول ملی) بیش از ۲۰ درصد کاهش یافت. باز هم خسته نباشید.
معین‌الدین سعیدی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس با اشاره به اینکه برخی معتقدند هدف این هزینه، استفاده از فرصت جام‌جهانی برای توسعه انقلاب بوده گفت: «اگر هدف این بوده حداقل کسانی می‌رفتند که الفبای انگلیسی را بلد باشند تا اگر می‌خواهند در انتقال مفاهیم انقلاب همکاری کنند، قدرت برقرار کردن ارتباط را داشته باشند. انتخاب افراد بر چه اساسی صورت گرفته است؟ کمیسیون اصل ۹۰ و کمیسیون فرهنگی مجلس باید این سفر را بررسی کنند تا مشخص شود افراد بر چه اساسی انتخاب شدند و چه ضرورتی داشته که در شرایط کنونی کشور به این افراد قطرگردی کنند؟»
کرمان - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مهم‌ترین اولویت ما در مجلس این است تورم را در جامع کاهش دهیم زیرا این موضوع به ارزش پول ملی، قدرت خرید مردم آسیب جدی می‌زند.
در این اصلاح قانون وظایفی بر عهده بانک مرکزی گذاشته شده که به هیج عنوان اصولا به وظایف ذاتی این نهاد ارتباط ندارد، رشد اقتصادی ۸ درصدی مرتبط به وزارت اقتصاد است، نه سیاست گذار پولی کشور، در مقابل کنترل تورم که ابزار‌های آن در دست بانک مرکزی است، هیچ اشاره به آن‌ها نشده است، از سوی دیگر شورای فقهی در این اصلاح قانون قدرت زیادی گرفته و در مسائلی که هیچگونه جنبه شرعی ندارد و مرتبط به سیاست گذاری‌های پولی است، شورای فقهی دارای اختیار است.
مقتدی خواهان حفظ نهاد مرجعیت در میان عراقی‌ها است؛ لذا پذیرفتن رهبر ایران به عنوان مرجع تقلید از سوی عصائب اهل الحق به کانونی برای اوج گرفتن تنش مقتدی با قیس الخزعلی تبدیل شده است
جنگ تاج و ماجدی پشت دو خاکریز مجمع / دعوا سر چقدر پول و قدرت است؟
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری گفت: در صورتیکه مشترکان تلفن، صورتحساب یا هزینه‌های دوره‌ای خط خود را در سر رسید و یا مهلت تعیین شده پرداخت نکنند، خط آنها تخلیه می‌شود.
ساخته تحسین شده استیون سودربرگ که برگرفته از یک مینی سریال است، اگرچه نسبتاً طولانی است اما آنچنان پرجزئیات و دقیق ساخته شده که پس از تماشایش تصور می‌شود این اثر به اندازه کافی طولانی نیست.
بی‌عدالتی در دسترسی به امکانات، توزیع نابرابر ثروت، کاهش شدید قدرت خرید به گونه‌ای که برخوردار از یک خودرو یا خانه مناسب در شهرهای بزرگ برای بخش وسیعی از مردم بسیار دور از دسترس شده، با خود خشمی را در پی دارد. حال اگر شخصی به نحوی این وضعیت را که نتیجه بی‌تدبیری مداوم کارگزاران برای حفظ ارزش پول ملی بوده، به گردن مردم بیاندازد و نتیجه بی‌عرضگی آنها بداند، قطعاً سرنوشت خوبی در انتظارش نخواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ