بازار سرمایه امروز بعد از چند روز ریزش به صورت رنگ سبز درآمد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام امنیتی اعلام کرد که کاخ سفید از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به واشنگتن در ماه آینده میلادی (سپتامبر) دعوت کرده است.
علی فراقی گفت: در نیمه اول بازار می‌توانیم انتظاری برای حرکت به سمت سبزپوشی را در روز آتی خصوصاً در نیمه دوم معاملاتی بازار را داشته باشیم که یک حرکت از منفی به مثبت باشد.
علی فراقی گفت: در نیمه اول بازار می‌توانیم انتظاری برای حرکت به سمت سبزپوشی را در روز آتی خصوصاً در نیمه دوم معاملاتی بازار را داشته باشیم که یک حرکت از منفی به مثبت باشد.
رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی تهران گفت: از سال ۱۴۰۰ دستمزد کارگرها گران شده است اما قیمت نان زیاد نشده است؛۹۰ درصد هزینه‌های نانوایی از بازار آزاد تامین می‌شود.
محسن برهانی حقوقدان در روزنامه شرق نوشت:درباره موضوع حجاب و عفاف پیش‌نویس‌های پنج‌گانه‌ای از سوی نهاد‌های مختلف نگاشته و تحویل قوه قضائیه شد. درنهایت قوه قضائیه لایحه‌ای را در ۹ ماده تهیه و به دولت ارسال و دولت نیز آن را برای مجلس ارسال کرد.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به مشکل کم آبی در مشهد گفت: آبیاری فضای سبز باید با پساب صورت گیرد.
یکی از خائنانه‌ترین جنبه‌های درخت مانچینیل درخت مرگ، میوه فریبنده آن است. این میوه‌ها که شبیه سیب‌های سبز کوچک هستند، رهگذران ناآگاه را جذب می‌کنند، غافل از خطری که در درون وجود دارد. مصرف میوه مانچینیل می‌تواند منجر به درد طاقت فرسا، احساس سوزش، استفراغ و عوارض بالقوه تهدید کننده زندگی شود.
انباشت انواع زباله‌های خانگی و تجاری در جوی‌ آب خیابان‌ها و معابر یافت‌آباد مشکلی بود که ساکنان این محله همواره با آن روبه‌رو بودند. پیامد این وضع نیز آبگرفتگی بود و سرازیر شدن آب‌های آلوده به خیابان‌ها و پیاده‌روها و در نتیجه ایجاد آلودگی‌های محیطی در محله.
برخی از بازدیدکنندگان این تصویر بر این باورند که قورباغه‌های درختی سبز مارها را می‌خورند و این اتفاق در نتیجه این کار رخ داده‌است اما ظاهر مار پس از خورده شدن شک برانگیز است که این اتفاق در نتیجه خورده شدنتوسط قورباغه رخ داده باشد.
کدو سبز یکی از کم‌خوراکی‌ترین مواد غذایی در جهان است که باید به آن توجه بیشتری شود و استفاده بیشتری از آن کرد. کدو سبز، سرشار از کاروتنوئیدها، لوتئین و ایزومر زیگزانتین آن است. (در ۱۰۰ گرم - ۴/۳۵ درصد از ارزش روزانه زیگزانتین بدن را تأمین می‌کند.) این مواد قادر به جمع شدن در بافت‌های چشم هستند و از بینایی محافظت می‌کنند.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران عدم شن‌پاشی بزرگراه‌ها را تکذیب کرد و گفت: کارگران فضای سبز برای جلوگیری از قطع شدن درختان مسئولیت تکاندن برف از روی شاخه‌های درختان را بر عهده دارند.
هر چند شمشاد‌ها توانستند با آفات مقابله کنند و حضور همیشه سبز خود را حفظ کنند، ولی سرخدار نتوانست از تیزی تبر قاچاقچیان در امان باشد و رها شدن منطقه از جنگلبان‌ها و قرقبان‌ها موجب شده که در شرایط اضطرار انقراض قرار گیرد، به گونه‌ای که به گفته محقق دانشگاه تربیت مدرس در صورت عدم حفاظت، این درخت در آینده نزدیک به طور کامل منقرض خواهد شد.
بازار‌های ارز و سکه در نخستین روز کاری هفته سبز شد. پس از انتشار برخی سیگنال‌های منفی نسبت به روابط خارجی کشور در روز‌های پایانی هفته گذشته، سطح انتظارات تورمی در میان فعالان بازار افزایش یافت و همین امر سبب شد خریداران در بازار روز شنبه دست بالا را داشته باشند. این در حالی است که همزمان با افزایشی شدن روند نرخ ارز در معاملات غیر‌رسمی، قیمت دلار بازار متشکل و توافقی نیز افزایش یافت تا از بزرگ شدن شکاف میان ارقام رسمی و غیر‌رسمی بازار ارز جلوگیری شود. در نهایت قیمت هر برگ اسکناس دلار غیر‌رسمی در پایان معاملات روز شنبه با حدود ۹۱۰ تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه هفته گذشته به رقم ۴۰‌هزار و ۸۱۰ تومان رسید. از سوی دیگر نرخ هر قطعه سکه طلا نیز در روز نخست هفته سوم دی ماه با ۴۸۲‌هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه گذشته به فعالیت خود پایان داد. به عقیده تحلیلگران علاوه بر افزایش نرخ دلار غیر‌رسمی، افزایشی شدن نرخ جهانی اونس طلا در سال میلادی جدید را نیز می‌توان از جمله عوامل افزایش نرخ سکه دانست.
مدیر مجموعه ورزشی تختی از خشک شدن چاه آب مجموعه ورزشی تختی تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴۰ هکتار فضای سبز در تختی وجود دارد که اگر مشکل بی‌آبی در این مجموعه حل نشود با خشکسالی مواجه خواهد شد.
بورس امروز با رشد خفیفی همراه شد اما بازار امروز نسبت به دیروز متعادل همراه شد.
منابع عراقی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در بغداد پایتخت این کشور خبر دادند.
خشک شدن ده ها رودخانه بزرگ و کوچک، و از بین رفتن دریاچه ها و گرمایش زمین و خشکسالی های پیاپی و عدم بارندگی های مناسب در قاره سبز، آنجا را به قاره زرد تبدیل کرده است.
خبرنگار شبکه المیادین در بغداد با اشاره به ازسرگیری درگیری های شدید در منطقه سبز بغداد، از فلج شدن پایتخت عراق در اثر تداوم ناآرامی ها خبر داد.
خبرنگار شبکه الجزیره در عراق صبح امروز از شنیده شدن صدای تیراندازی پراکنده در داخل منطقه سبز بغداد خبر داد.
منابع عراقی از فرود آمدن بالگرد نظامی در سفارت آمریکا در بغداد و برخاستن دود از منطقه سبز و بسته شدن دربهای حرم کاظمین خبر دادند.
منابع عراقی از فرود آمدن بالگرد نظامی در سفارت آمریکا در بغداد و برخاستن دود از منطقه سبز و بسته شدن دربهای حرم کاظمین خبر دادند.
طی روزهای اخیر مواضع آنکارا درباره سوریه به گونه ای بوده است که ناظران امور از آن به مثابه چراغ سبز و تغییر لحن ترکیه در قبال دمشق نام می برند هر چند برخی با دیده تردید به این تحول می نگرند.
به نظر می رسد در نهایت مذاکرات باشگاه استقلال و باشگاه سانتاکلارا برای جذب محمد محبی جواب داده است و این بازیکن در روزهای آینده پیراهن تیم آبی را برتن خواهد کرد.
اولین ربات لیزر پوست در جهان در هنگ کنگ ساخته شد. یک شرکت فناوری در هنگ‌کنگ می‌گوید که اولین لیزر هوشمند پوست را توسعه داده است که گرما را اسکن و حساسیت و شکل صورت مشتری را تشخیص می‌دهد. این شرکت بیش از پنج سال را صرف توسعه این فناوری کرد تا به کاهش تعداد صدمات ناشی از درمان‌های دستی انجام شده توسط متخصصان کمک کند. بیش از ۱۰۰ آسیب لیزر صورت در هنگ کنگ بین ژانویه تا ژوئیه ۲۰۲۲ گزارش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ