شاخص کل در هفته گذشته جز دو روز پایانی آن روزهای خوبی را پشت‌سر نگذاشت، درحالی که بازار در سه روز متوالی شاهد کاهش نسبی قیمت ها بود، اما سرانجام شاخص در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۴‌ هزار واحدی قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل موسسه خیریه بین‌المللی زنجیره امید گفت: شهرداری و دانشگاه تهران مانع ساخت بزرگ‌ترین بیمارستان فوق تخصصی کودکان شدند.
مهاجم فصل گذشته بایرن مونیخ دستمزدی نجومی در تیم جدید خود دریافت می‌کند.
یک عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن در گفتگو با مهر اعلام کرد که نظام سعودی، در تصمیم‌گیری‌های خود به ویژه در موضوع بحران یمن، مستقل نیست و مطابق میل آمریکا عمل می‌کند.
لکه خورشیدی رویدادی موقت بر روی سطح خورشید (نورسپهر/فوتوسفر) است که به صورت لکه‌هایی تاریک‌تر از نواحی اطراف آن‌ها به وسیله فعالیت‌های شدید شار مغناطیسی که مانع از انتقال گرما می‌شود به وجود می‌آید. این لکه‌ها به علت کاهش درجه حرارت سطح خورشید در آن ناحیه‌ها به وجود می‌آیند. لکه‌های خورشیدی دارای قطر‌هایی به ابعاد ۱۶ کیلومتر تا ۱۶۰ هزار کیلومتر هستند و بزرگ‌ترین آن‌ها بدون تلسکوپ هم قابل مشاهده است.
ژاوی بزرگترین مانع نیمار برای بازگشت به بارسلوناست و به نظر هم نمی رسد ستاره برزیلی فصل بعد برای باشگاه سابقش به میدان برود.
اصفهان- شماری از تشکل‌های مردم نهاد محیط‌زیستی در نامه‌ای به استاندار اصفهان خواهان تداوم جریان زاینده‌رود و ممانعت از قطع دوباره آب در بزرگترین رودخانه دائمی فلات مرکزی ایران شدند.
آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، بزرگترین سد انتقال او به عربستان است چرا که برای زندگی در خاورمیانه تردید دارد.
خرمشهر- مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از رفع مانع قانونی خارج سازی بزرگترین مغروقه دوران جنگ تحمیلی از آبراه اروند با دریافت مجوز دادستان خبر داد.
زهر «شاه‌کبراها» در بین قوی‌ترین سم‌ها نیست، اما مقدار نوروتوکسینی که آن‌ها می‌توانند در یک نیش وارد کنند - تا دو دهم اونس مایع - برای کشتن ۲۰ نفر یا حتی یک فیل کافی است.
آبشک می گوید فولاد پتانسیل صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را داشت اما عدم خودباوری مانع از این اتفاق شد.
شهرستانی گفت: بگذاریم پسران و دخترانمان رشد کنند و در مسیر رشد و تحصیل و حیات علمی و اجتماعی ایشان مانع تراشی نکنیم. بزرگترین ظلم به اسلام آن است که به نام اسلام، مانع تحصیل و رشد و تعالی دختران و پسرانمان شویم و یا جامعه‌ای عقب افتاده بسازیم. بدانیم جوانان در همه دنیا منشاء اثر بوده و مسئولیت‌های آینده بر شانه‌های ایشان قرار خواهد گرفت. جوانان مسلمان مهمترین سرمایه‌های اجتماعی ما هستند. حتی آنجا که تفاوتی هست، کافی است ایشان را از طریق حکمت و اخلاق حسنه با معارف حقیقی الهی و اسلامی آشنا کنیم، آنگاه خواهیم دید همین جوانان بهترین فداکاری‌ها را برای جامعه مسلمانان خواهند داشت.
کندی و اختلال اینترنت طی یک سال گذشته در حالی به یکی از مشکلات روزمره عموم مردم تبدیل شده است بنابراین به نظر می رسددر این وضعیت صحبت کردن از توسعه اقتصاد دیجیتال به نوعی شعار محسوب شود.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین نوشت: اروپا روسیه را به عنوان صادرکننده اصلی انرژی از دست داد تا بتواند گاز طبیعی مایع آمریکا را به قیمت بسیار بالاتری خریداری کند؟
رئیس جمهور روسیه حجم بالای سرمایه گذاری این کشور در قزاقستان را نوید بخش توسعه مناسبات تجاری میان دو کشور دانست.
در نبرد بزرگ اسپانیا و آلمان از گروه E جام‌جهانی ۲۰۲۲ دو تیم به تساوی ۱-۱ رسیدند تا امید صعود ژرمن‌ها هم زنده بماند.
عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان، مقاومت را اصلی ترین مانع در برابر تحقق پروژه های صهیونیستی در منطقه به ویژه عادی سازی روابط دانست.
هالند، صلاح و مانه از بزرگترین نام‌هایی هستند که حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست دادند.
تربت حیدریه ـ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه تربت‌حیدریه گفت: بصیرت و هوشیاری مردم تربت‌حیدریه، بزرگترین مانع همسویی آنها با عوامل ایجاد اغتشاشات در این خطه شد.
چین آزمایش موفقیت‌آمیز یک موتور موشک پیشران مایع بومی با نیروی رانش تا ۵۰۰ تن را انجام داده است که بزرگترین موتور موشک در این کشور است.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از نخبگان کشور فرمودند: دانشگاه یکی از بزرگترین موانع در برابر سلطه استکبار هست.
امروز مطالبی همچون بزرگترین ریسک حال حاضر بورس چیست؟، پیش بینی بورس در پاییز ۱۴۰۱ | بورس چگونه خواهد بود؟، دولت غول بورسی را واگذار می‌کند؟، افزایش سرمایه دو نماد بورسی، شاخص کل سبزپوش ماند، مجمع خاور ۱۴۰۱ | عرضه سلیم به بورس در چه مرحله ایست؟، جدیدترین لیست افزایش سرمایه ها، پیش بینی بورس روز‌های آینده، قیمت دلار توافقی افزایش یافت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس سازمان خصوصی سازی ضمن تشریح آخرین وضعیت شناسایی جاماندگان سهام عدالت، گفت: بزرگترین مانع در واگذاری سهام دولت در سایپا و ایران خودرو وثیقه بودن این سهام است.
«اگر ما این گزاره را بپذیریم که تیم های مذاکراتی حاضر در جریان مذاکرات اتمی وین می توانند بر حدس و تردیدها و اختلاف نظرها فائق آیند و به توافقی برسند، هنوز یک مانع اساسی دیگر در مسیر اجرایی شدنِ این توافق وجود دارد که عملا هرگونه بازگشت به برجام را پیچیده تر می کند: نقش آفرینیِ کنگره آمریکا.»
افزون بر اختلافات قومی- مذهبی و جناحی در عراق، تفسیر «ثلث معطل» یا «یک سوم معطل» در قانون اساسی این کشور، پارلمان را به تنگنا و بن بست سیاسی کشانده تا شرایطی مشابه لبنان برای عراق رقم بخورد.
به نظر می رسد در نهایت مذاکرات باشگاه استقلال و باشگاه سانتاکلارا برای جذب محمد محبی جواب داده است و این بازیکن در روزهای آینده پیراهن تیم آبی را برتن خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ