شاخص کل بورس امروز با رشد ۱۵۳۶۸ واحدی به جایگاه یک میلیون و ۲۶۹ واحد رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس طی معاملات روز پایانی کار خود را با یک افزایش خوب به پایان رساند و در محدوده ۲.۲۰۲ میلیون واحدی ایستاد. آیا امروز شنبه بازار سرمایه باز هم سبز رنگ خواهد شد؟
امروز مطالبی همچون قیمت این خودرو ۸۵۰ میلیون تومان شد، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش‌ بینی بورس امروز | شاخص سبز می شود یا قرمز؟، بازگشایی دو نماد در بازار پایه، عرضه خودرو در بورس کالا در هاله‌ای از ابهام، بازگشایی این نماد حداکثر تا ساعت ۱۰؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نخستین معامله‌ی برق تجدیدپذیر در مراسم رونمایی از تابلو «برق سبز» در بورس انرژی ایران با عاملیت کارگزاری بانک تجارت به انجام رسید.
نخستین معامله‌ی برق تجدیدپذیر در مراسم رونمایی از تابلو «برق سبز» در بورس انرژی ایران با عاملیت کارگزاری بانک تجارت به انجام رسید.
معاون وزیر نیرو گفت: خریدار برق تجدیدپذیر از بورس موظف است به موقع هزینه برق را به عرضه کننده برق پرداخت کند و همین موضوع سبب خواهد شد مشکل مطالبات سرمایه‌گذاران حوزه تجدیدپذیر مرتفع شود.
امروز بورس همانگونه در پیش بینی دیشب گفته شد، معاملات متعادلی را داشت.
بورس تهران در روز ابتدایی هفته اول با رشد ۷۳ هزار و ۴۳۸ واحدی معادل ۳.۱ درصدی رو‌به‌رو شد و شاخص کل در پایان معاملات شنبه در سطح دو میلیون ۴۳۸ هزار واحدی ایستاد. شاخص بورس فردا سبز است یا قرمز؟
نخستین نشست مشترک اخذ مجوز برای عرضه برق در تابلوی سبز با هدف ایجاد عرضه و تقاضای مستقیم و فضای رقابتی تبادل برق تجدیدپذیر، در ساتبا برگزار شد.
شاخص کل بورس با رشد بیش از ۳۹ هزار واحدی هفته سوم فروردین را با قدرت آغاز کرد.
بازار سرمایه امروز بعد از چند روز ریزش به صورت رنگ سبز درآمد
رای اکثریت اعضای شورای عالی بورس به تداوم عرضه خودرو در بورس کالا؛ این خبری بود که شب گذشته از جلسه‌ای مهم خارج شد. تصمیمی که با هدف حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده و در جهت تداوم شفافیت و حذف رانت قرعه کشی خودرو گرفته شد.
بورس در آبان ماه ۱۴۰۱وضعیت خوبی داشته و توانست خاطره های روزهای خوب را دوباره زنده کند.
بورس در آبان ماه ۱۴۰۱وضعیت خوبی داشته و توانست خاطره های روزهای خوب را دوباره زنده کند.
بورس امروز با رشد خفیفی همراه شد اما بازار امروز نسبت به دیروز متعادل همراه شد.
بازار امروز نسبت به دیروز متعادل شد اما همچنان تعداد صف فروش در بازار بالاست.
پس از چند روز افت شاخص کل و نزول بازار، روز گذشته بالاخره بازار مثبت شد و شاخص کل با ۲۸۶۸ واحد رشد به عدد ۱ میلیون و ۳۱۶ هزار واحد رسید. امروز بازار سبز می‌ماند؟
شاخص کل پس از ۶ روز متوالی کاهش و افت حدود ۶۵ هزار واحدی، در معاملات روز دوشنبه توانست افزایش حدود ۶٬۲۰۰ واحدی را ثبت کند و رنگ سبز به تابلو بورس بازگشت. آیا این روند امروز ۴ شنبه نیز ادامه پیدا خواهد کرد؟
شاخص کل بورس تهران امروز دوشنبه، ۴ مهرماه با ۶ هزار و ۲۶۲ واحد افزایش، در ارتفاع یک ‌میلیون و ٣۳۴ هزار واحدی ایستاد.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار / بیش از ۶ میلیون دلار در بازار توافقی دادوستد شد، پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۳۱ مرداد + فیلم، تحلیل تکنیکال شبندر + فیلم، تحلیل نماد فرابورس | برجام فرابورس را به بالا پرتاب کرد؟، چه خبر از بزرگان بورس | بازگشایی فولاد، سبز پوشی فراکاب‌ها و تعلیق وسالت!، آیا قیمت بیت کوین هنوز به کف نرسیده است؟، خبر مهم برای بورسی ها؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اولین ربات لیزر پوست در جهان در هنگ کنگ ساخته شد. یک شرکت فناوری در هنگ‌کنگ می‌گوید که اولین لیزر هوشمند پوست را توسعه داده است که گرما را اسکن و حساسیت و شکل صورت مشتری را تشخیص می‌دهد. این شرکت بیش از پنج سال را صرف توسعه این فناوری کرد تا به کاهش تعداد صدمات ناشی از درمان‌های دستی انجام شده توسط متخصصان کمک کند. بیش از ۱۰۰ آسیب لیزر صورت در هنگ کنگ بین ژانویه تا ژوئیه ۲۰۲۲ گزارش شده است.
در پی حاشیه سازی برخی رسانه‌ها در خصوص پاداش ۹۱۰ میلیون تومانی اعضای هیأت مدیره بورس تهران در دولت گذشته، شرکت بورس اوراق بهادار تهران توضیحاتی ارائه داد.
واحدهای دو صندوق دولتی دارایکم و پالایشی یکم سال گذشته توسط دولت به مردم و سهامداران واگذار شد. این دو صندوق عملکرد چندان خوبی را در یک سال گذشته نداشته اند. روند این دو نماد چگونه خواهد بود؟
شاخص کل در هفته گذشته جز دو روز پایانی آن روزهای خوبی را پشت‌سر نگذاشت، درحالی که بازار در سه روز متوالی شاهد کاهش نسبی قیمت ها بود، اما سرانجام شاخص در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۴‌ هزار واحدی قرار گرفت.
ویروسی که ۹۰ درصد بزرگسالان جهان را مبتلا می‌کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ