شاخص کل امروز با رشد بیش از ۳۹ هزار واحدی مواجه شده و یک روز سبز خوب را در نمادهای شاخص ساز شاهد بودیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آلگری در پاسخ به سوالی در مورد احتمال جذب موراتا پاسخی صریح داد: احترام زیادی برای موراتا قائلم، ولی در حال حاضر تیم فعلی کامل است و به اندازه کافی مهاجم در اختیار داریم.
بارسلونا برای پر کردن جای خالی احتمالی عثمان دمبله گزینه های محدودی دارد.
دانشمندان کشف کرده اند که برخی از گونه‌های قارچی با عمر طولانی می‌توانند از نوع خاصی از تقسیم سلولی برای توقف جهش‌های سلولی در مسیر خود استفاده کنند و احتمال رشد سرطان‌ها را کاهش دهند.
باشگاه بروسیا دورتموند برای پر کردن جای خالی جودی بلینگام قصد خرید وارن زئیر امری را دارد.
برومند در ادامه‌ در پاسخ به سوالی درباره اظهارات محمد خزاعی درباره قطع ارتباط با سینماگرانی که در فیلمهای بدون مجوز کار میکنند، و همکاری خانه سینما گفت: من خیلی تعجب کردم و فکر میکنم آقای خزاعی نمی‌خواسته این را بگوید که احتمالا زبانش این طور چرخیده و این صحبت را مطرح کرده است. خانه سینما چنین موضعی را قبول ندارد.  اگر مناسبات درست و منطقی میان خانه سینما و سازمان سینمایی در مورد فیلم‌هایی که پروانه نمیگیرند شکل بگیرد، پیگیری میکنیم که چرا پروانه نمیگیرند؟ چرا پروانه ساخت نمیگیرند که مجبور می‌شوند بدون پروانه‌ فیلم بسازند؟ چرا وقتی ساخته می‌شوند پروانه نمایش نمی گیرند؟ چرا فیلم‌های دارای پروانه ساخت و نمایش، سلیقه‌ای و بدون هیچ ضابطه‌ای مشکل پیدا می کنند؟ باید سازمان سینمایی راهکاری پیدا کند که شأن مجوزی که می‌دهد توسط مسئولان مختلف حفظ شود. اگر زمینه‌ای برای تفاهم وجود دارد، میتوانیم کارگروهی تشکیل دهیم و در آنجا میانه را بگیریم تا فیلمها حتی‌الامکان پروانه داشته باشند به شرطی که ارزش پروانه به ما ثابت شود. همین چند وقت مستندسازی فیلمی ساخته با پروانه که تلویزیون هم پخش کرده ولی الان دچار مشکلات زیادی شده که باز نمی کنم.
مدیران موقت استقلال در حالی‌که احتمال دارد در مجمع ماه جاری و یا با ورود خریدار جدید دیگر سمتی در باشگاه نداشته باشند، دست به ایجاد یک تعهد سنگین جدید زده‌اند و قول‌های عجیبی به مربی پرتغالی خود داده‌اند که قرار است بزودی امضا شود
مدیران موقت استقلال در حالی‌که احتمال دارد در مجمع ماه جاری و یا با ورود خریدار جدید دیگر سمتی در باشگاه نداشته باشند، دست به ایجاد یک تعهد سنگین جدید زده‌اند و قول‌های عجیبی به مربی پرتغالی خود داده‌اند که قرار است بزودی امضا شود
پیترو آکاردی، مدیر امپولی، نامزد اصلی ناپولی برای پر کردن جای خالی کریستیانو جونتولی است که به احتمال فراوان روانه یوونتوس خواهد شد.
یک رسانه آمریکایی در گزارشی نوشت که استفاده روسیه از تکنیک‌های «جَمینگ» (پارازیت‌انداختن)، احتمال خطای موشک‌اندازهای هیمارس ساخت آمریکا را به شدت افزایش داده است.
برای اینکه بتوانم دوباره همین مدال را بگیرم یا به مدال بهتری برسم، باید امکانات را 3-2برابر قبل کنم. درحالی‌که فراهم کردن شرایط قبل هم خیلی برایم سخت بود چه برسد به اینکه بخواهم چندبرابرش کنم
در این بیانیه ادعا شده که اوکراین بین اواخر ژانویه و اوایل فوریه «دستکم ۲۴ پهپاد شاهد» را منهدم کرده است. عدم به‌کارگیری از پهپاد‌های ایرانی طبق ادعای وزارت دفاع انگلیس نشان‌دهنده خالی شدن انبار روسیه و تلاش احتمالی مسکو برای سفارش‌های جدید است.
سرمربی پرتغالی سپاهان روز آینده به احتمال فراوان فشار زیادی به بازیکنان کلیدی خود وارد نخواهد کرد.
زلزله‌ای به این بزرگی که برخی از مراکز لرزه نگاری، بزرگی آن را ۸ ریشتر اعلام کرده‌اند، خیلی دیر به دیر در کره زمین رخ می‌دهد. یعنی عملا جزء زلزله‌های نادر و بسیار ویژه است که پوسته زمین بسیار کم آن را تجربه کرده است؛ بنابراین به هیچ وجه زلزله‌ای به این بزرگی در کشور ما رخ نخواهد داد.
ستاره شناسان در فاصله ۳۱ سال نوری از زمین سیاره ای کشف کردند که  احتمالا حیات در آن وجوددارد. این سیاره صخره ای است و همچنین تخمین زده می شود حجم سیاره ۱.۲۶ و اندازه آن ۱.۰۸ برابر زمین باشد.
احتمال دارد در صورت باز نشده پنجره استقلال نام یکی دو بازیکن از لیست خارج شود.
بسیاری از افراد با شروع زمستان و سرد شدن هوا بیشتر مریض می‌شوند. بیمار شدن در هوای سرد دلایل خاصی دارد که باید بدانید. پزشکان علت این موضوع را بررسی کرده اند و متوجه شدند که با افت دمای هوا؛ تعداد بیماری‌ها بیشتر می‌شود؛ یعنی اگر لباس گرم نپوشید، احتمال بیمار شدن در شما بیشتر است.
عدم انتخاب نایب‌رئیس جدید از سوی علیرضا دبیر با وجود گذشت دو ماه از استعفای حمید سوریان، این احتمال را مطرح می‌کند که او به فدراسیون بازخواهد گشت.
پر کردن جای خالی دی‌ماریا مهمترین دغدغه اسکالونی در حالی است که تیم او دو محروم هم دارد.
بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جرائم جنایی تهران : بعد از دریافت نتایج آزمایشات است که می‌توان گفت آیا او قرص و داروی خاصی مصرف کرده بوده یا سرگیجه احتمالی علت سقوط او بوده است.
کارلو آنچلوتی در هفته های اخیر از تاثیر منفی احتمالی جام جهانی بر عملکرد رئال مادرید ابراز نگرانی کرده اما او برای هر شرایطی برنامه خاصی دارد.
جانشین رئیس پلیس راهور خاطرنشان کرد: از روز پنجشنبه مورخ ۲۴ شهریور ماه لغایت شنبه پیش‌بینی می‌شود که محور مهران به ایلام یعنی از جنوب به شمال این محور را یک طرفه کنیم تا بار ترافیکی مسیر خالی شود.
جانشین رئیس پلیس راهور گفت: از روز پنجشنبه مورخ ۲۴ شهریور ماه لغایت شنبه پیش‌بینی می‌شود که محور مهران به ایلام یعنی از جنوب به شمال این محور را یک طرفه کنیم تا بار ترافیکی مسیر خالی شود.
مهرداد لاهوتی گفت: معمولا دولت‌ها پیش از آنکه فردی را به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی کنند، رایزنی‌هایی با مجلس می‌کنند و اگر نظر عموم نمایندگان مثبت بود فرد را معرفی می‌کنند من اطلاع خاصی ندارم اما احتمالا دولت درباره آقای زاهدی‌وفا مشورت‌هایی با مجلس کرده است.
نماینده مهاباد گفت: همین حالا در بحث نهاده‌های دامی و افزایش قیمت تمام‌شده محصولات کشاورزی خیلی مشکل داریم و در آینده نزدیک احتمالا به خاطر همین مشکلات به ویژه کاهش قدرت خرید مردم و کاهش یا عدم فروش محصولات، تولیدات روی دست کشاورزان، دامداران و مرغداران بماند و این‌ها نتوانند هزینه‌های تولید را تامین کرده و در نهایت تولید را تعطیل کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ