اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین رئیس سازمان بهزیستی گفت: برنامه‌های سازمان حول دو محور اساسی برنامه‌های گسترش عفاف و حجاب شامل تکالیف اختصاصی دستگاه‌های اجرایی و برنامه‌های درون سازمانی ترویج عفاف و حجاب بررسی شد.
ساده است که بخواهید از برنامه کاری پرمشغله تان به عنوان بهانه‌ای برای ورزش نکردن استفاده کنید.
سلامت روده بر فرآیندهایی مانند ترشح هورمون‌های خاص و سیستم ایمنی بدن تأثیر می‌گذارد. راهکارهای مختلف از جمله اصلاح سبک زندگی و بهبود وضعیت تغذیه می‌توانند سلامت روده‌ ها را تقویت کنند. در این اینفوگرافیک هفت هشدار بدن در مورد سلامت روده‌ها به نقل از دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت را مشاهده می‌کنید، هشدارهایی که لازم است در صورت بروز آن‌ها شرایط پزشکی را جدی گرفته و به پزشک مراجعه کنید./ایسنا
رقابت‌های دراگون‌بوت قهرمانی جهان با کسب یک مدال طلا، ۲ نقره و ۴ برنز برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
سگ‌های ولگرد به دلیل افزایش جمعیت، تحت تنش هستند و با تغییر رفتار آنها، بطور فراگیر به مردم و کودکان حمله می‌کنند. سگ‌ها موجودات بشدت آموزش پذیری هستند و وقتی یکی از آن‌ها به مردم حمله کرد بقیه نیز این کار ادامه می‌دهند.
قیمت سکه نسبت به چهارشنبه هفته گذشته با تغییر چشمگیری مواجه نشده و در همان ابتدای کانال ۲۸ میلیون تومان معامله می شود.
یک نکته مهم در رابطه با آئودی آر اس ۷ پرفورمنس مدل ۲۰۲۴ به سیستم تعلیق تطبیقی جدید آن مربوط می‌شود که کیفیت رانندگی در سرعت‌های بالا و تغییر مسیر‌های ناگهانی را به میزان بسیار چشمگیری ارتقا داده است.
کشورهای عضو بریکس تنها در مدت ۲۰ سال توانستند موزانه اقتصاد جهانی را به نفع خود تغییر دهند.
انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت:از دولت تقاضا کردیم ساعت آغاز به کار مادرانی که فرزند زیر ۷ سال دارند، تا ۸ و ۳۰ دقیقه شناور باشد.
تمرین ریکاوری آبی‌پوشان استقلال بعد از برد ۷ بر یک مقابل تراکتور با تغییر چهره یکی از بازیکنان این تیم همراه بود.
وزیر نیرو از شکسته شدن رکورد افزایش ظرفیت نیروگاهی از نیمه سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: ۷ هزار و ۵۴ مگاوات ظرفیت جدید وارد مدار بهره برداری شد.
میخاییل کوبیاک پس از هفت سال احتمالا از تیم پاناسونیک پنترز جدا خواهد شد.
تغییر سبک زندگی و الگوی غذایی افراد در ماه مبارک رمضان، ممکن است منجر به عوارضی مانند افت فشار یا قند خون، سوءهاضمه، سردرد و... شود که با راهکار‌هایی می‌توان این عوارض را بهبود بخشید.
جنیفر دولئاک و نیکلاس سندرز، دو اقتصاددان مطرح بر این باور هستند که با تغییر ساعت رسمی کشور، آمار دزدی‌ها در مجموع ۷% کمتر می‌شود و این آمار در فصل بهار و با تغییر ساعت، در ساعات عصرگاهی ۲۷% کاهش می‌یابد. آن‌ها گفته‌اند: «بیشتر جنایات خیابانی در عصر هنگام و بین ساعات ۵ تا ۸ بعدازظهر رخ می‌دهند و در صورتی که هوا روشن باشد، احتمال اینکه رهگذران بتوانند قربانیان را دیده و به آن‌ها کمک کنند و درعین حال فرد خاطی را مشاهده و شناسایی کنند، بالا خواهد رفت.»
فرآیند بستن پا بسیار دردناک بود و اغلب منجر به مشکلات جدی سلامتی می‌شد. پا‌های دختران جوان با بانداژ محکم بسته شده بود، انگشتان پا خم شده بودند و پاشنه پا به زور به سمت کف پا کشیده شده بود. با بزرگ شدن دختر، پابند‌ها سفت شدند و باعث شکستن استخوان‌های پا و قوس آن شدند. این شکستگی منجر به تغییر شکل پا‌ها و به طور قابل توجهی کوچکتر شدن آن‌ها می‌شد، به طوری که کف پا اغلب فقط ۷ تا ۸ سانتی‌متر طول دارد.
یک دانه‌ی برف از آب یخ‌زده ایجاد می‌شود، بنابراین دو اتم هیدروژن و یک اتم اکسیژن (H۲O) دارد. مولکول‌های آب شکل V هستند، پس وقتی با هم هم‌تراز شده و یخ بزنند، یک شکل شش‌گوش به وجود می‌آید. وقتی مولکول‌های آب بیشتری به یک دانه برف اضافه شوند، به صورت مساوی به شش‌گوش اضافه می‌شوند، بنابراین شکل دانه برف تغییر نمی‌کند، اما اندازه‌ی آن بزرگ‌تر می‌شود.
در زیرسویه BQ۱ نوع جهش آمینواسید‌ها را تغییر داده است به همین سبب این زیرسویه نسبت به BF۷ که هر دو از BA۵ نشات گرفتند، خطرناک‌تر است. سرایت‌پذیری آن بسیار بالاتر و واکسن‌گریزی آن بیشتر است.
به طور کلی ساعت بدن ما توسط عواملی از درون ما کنترل شده و توسط تأثیرات دنیای اطرافمان، مانند زمان ورزش و قرار گرفتن در معرض نور، تغییر می‌کند. در مورد تأثیر ورزش بر تغییر ساعت بدن مطالعات اندکی انجام شده است. دیرتر به رختخواب برود ممکن است از ورزش کردن در اواخر روز، در زمانی بین ساعت ۷ بعد از ظهر تا ۱۰ شب سود ببرد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب را تغییر داد.
همان طور که بزرگ می‌شوید و به ۳۰ و ۴۰ سالگی می‌رسید مغز شما نیز تغییر می‌کند. مغز شروع به کوچک شدن می‌کند و این روند در بقیه عمر ادامه می‌یابد. این کاهش قادر است تغییراتی در توانایی‌های شناختی شما ایجاد کند که می‌تواند دلیلی برای نگرانی درباره زوال عقل و بیماری آلزایمر باشد.
ساعت شروع کار بانک‌ها از ۷ صبح به ۷ و نیم تغییر کرد.
بر اساس این طرح، شروع کار تمامی ادارات و سازمان‌ها از ساعت ۷ تا ۹ صبح به صورت شناور تعیین می‌شود؛ مطابق این مصوبه تغییری در میزان حضور کارمندان در طول روز مطابق ضوابط و مقررات در محل کار مربوطه ایجاد نخواهد شد و متناسب با ساعت ورود کارمندان به صورت شناور در محل کار، ساعت پایان کار در همان روز به صورت شناور تعیین می‌شود.
تغییر به راه رفتن روی دو پا، به جای چهار پا، لحظه مهمی در تکامل گونه ما است، به همین دلیل است که دانشمندان مشتاق هستند دقیقاً زمان وقوع آن را مشخص کنند و حالا یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که این سازگاری در حدود ۷ میلیون سال پیش اتفاق افتاده است.
اصلانی گفت: درست است که سهم‌ها روند صعودی نگرفته‌اند، اما نزولی شدید هم نیستند. الان بهتر است بگوییم در دو هفته گذشته روند خنثی در تغییرات بازار بورس داشتیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ