قیمت سکه نسبت به چهارشنبه هفته گذشته با تغییر چشمگیری مواجه نشده و در همان ابتدای کانال ۲۸ میلیون تومان معامله می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سکه با کاهش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۲۷ میلیون و ۶۹۶ هزار تومان رسید.
سکه امامی با کاهش قیمت ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به چهارشنبه هفته گذشته به ۲۷ میلیون و ۸۰۴ هزار تومان رسید.
امروز در بازار تهران به‌جز سکه بهار آزادی طرح جدید، دیگر انواع سکه و هر گرم طلای ۱۸ عیار در مقایسه با روز کاری گذشته به‌تبعیت از کاهش بهای انس جهانی طلا افت قیمت داشت.
قیمت سکه و طلا نسبت به دیروز با روند کاهشی همراه شده است و سکه امامی به ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۰ میلیون و ۹۵۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۳۹۶ هزار تومان است.
قیمت سکه و طلا امروز نیز نسبت به دیروز با افت نزدیک به ۴۰۰ هزار تومانی همراه است و به کانال ۳۰ میلیون تومان رسیده است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۲ میلیون و ۵۹۶ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۳۹۱ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۳ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۶۶۸ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۱۳۸هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۱ میلیون و ۵۹۶ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۸۶ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان است
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۱ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۱۰ میلیون و ۱۲ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۳ میلیون تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۸ میلیون و ۱۵۱ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۹ میلیون و ۵۹۴ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۶۶۸ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲ اسفند ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۹ میلیون و ۳۰۷ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۷۶۳ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز یک اسفند ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۹ میلیون و ۵۰۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۹۰۶ هزار تومان است.
امروز دوشنبه ۲۶ دی ماه و در دومین عرضه گواهی سپرده ربع سکه رفاه در بورس کالا به تعداد ۲۰ هزار قطعه ربع سکه طلا به قیمت ۷ میلیون و ۹۰ هزار تومان به فروش رفت.
در اولین عرضه گواهی سپرده ربع سکه طلا در بورس کالا، ۷۴۴ کد حقیقی موفق به خرید ۲۸۰۰ قطعه ربع سکه طلا به قیمت ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شدند.
در اولین عرضه گواهی سپرده ربع سکه طلا در بورس کالا، ۷۴۴ کد حقیقی موفق به خرید ۲۸۰۰ قطعه ربع سکه طلا به قیمت ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شدند.
ریزش ربع سکه ادامه داشته و به قیمت ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۷ دی ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۱ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۳ میلیون و ۶۲۶ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۷ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۷ میلیون و ۱۹۶ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۱۸۹ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۷ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۷ میلیون و ۱۰۳ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۱۶۶ هزار تومان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ