سلامت روده بر فرآیندهایی مانند ترشح هورمون‌های خاص و سیستم ایمنی بدن تأثیر می‌گذارد. راهکارهای مختلف از جمله اصلاح سبک زندگی و بهبود وضعیت تغذیه می‌توانند سلامت روده‌ ها را تقویت کنند. در این اینفوگرافیک هفت هشدار بدن در مورد سلامت روده‌ها به نقل از دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت را مشاهده می‌کنید، هشدارهایی که لازم است در صورت بروز آن‌ها شرایط پزشکی را جدی گرفته و به پزشک مراجعه کنید./ایسنا
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلالاحمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی از آماده باش امدادگران این جمعیت در ۷ استان کشور خبرداد.
سرپرست سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر گفت: در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی امدادگران ۷ استان در حالت آماده باش قرار گرفتند.
دیابت مزمن ناشی از انباشت بیش از حد قند در خون شما است. اما علت دیگر آن می‌تواند عملکرد ضعیف روده باشد. باکتری‌های مفید روده در صورت آسیب دیدن، منجر به ایجاد اشکال در فرایند‌های متابولیکی می‌شوند. این فرایند‌ها شکر را به انرژی تبدیل می‌کنند.
بیشتر باد معده تا حدی بوی نامطبوع دارند، اما اگر باد معده شما دائماً به‌طور باورنکردنی بدبو است و اتاق را پر از بو می‌کند، می‌تواند یک علامت هشدار دهنده باشد، زیرا می‌تواند با بیماری التهابی روده یا سندرم روده تحریک‌پذیر مرتبط باشد.
رسانه‌های آمریکا از زلزله‌ای شدید در سواحل شبه‌جزیره آلاسکا خبر می‌دهند که در پی آن هشدار وقوع سونامی صادر شده است.
هشدار هواشناسی برای ۷ استان
طبق پیش بینی هواشناسی ۷ استان کشور شاهد رگبار باران، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.
لیست بزرگسالان پرسپولیس با آنچنان بی‌نظمی و ناهمگونی مواجه شده که شاید سامان‌بخشی به آن کار ساده‌ای در پنجره پیش رو نباشد.
هشدار سیل و طوفان به ۲۰ استان/ این ۷ استان بیشتر در خطر هستند
دولت سیدابراهیم رئیسی ناچار است در مورد پذیرش یا عدم پذیرش تمام معاهدات گروه اقدام ویژۀ مالی به‌خصوص اف. ای. تی. اف تصمیم بگیرد. روشن است که تصمیم‌گیری صریح در این مورد، مشکلاتی برای دولت دارد. اگر دولت تحت فشار نیرو‌های اصطلاحاً «سوپرانقلابی» و به قصد حفظ رضایت آنها، از امضای اف. ای. تی. اف خودداری ورزد، در آن صورت، شعار گسترش رابطه با همسایگان و عادی‌سازی روابط با سعودی‌ها، در همان محدودۀ تبادل سفیر و بازگشایی سفارتخانه‌ها باقی می‌ماند و اثری بر بهبود اقتصاد کشور نمی‌گذارد.
به دنبال هشدار سازمان هواشناسی کشور و احتمال بارش‌های شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در ۷ استان کشور، امدادگران هلال‌احمر به حالت آماده‌باش درآمدند.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع سیل در ۷ استان هشدار داد.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه امروز هشدار داد: اگر گروه- ۷ صادرات روسیه را ممنوع کند، مسکو توافق غلات را لغو می‌کند.
کشور‌های «جی هفت» می‌خواهند هرچه سریع‌تر نیروگاه‌های زغال‌سنگی خود را تعطیل کنند، حتی اگر این نیروگاه‌ها دارای دستگاه‌های جداکننده‌ای باشد که می‌تواند گازکربنیک را جدا و به جای انتشار مستقیم به هوا به صورت مایع ذخیره کند. در عین حال سرمایه‌گذاری در نیروگاه‌ها و پایانه‌های گاز طبیعی همچنان باید امکان‌پذیر باشد تا تامین انرژی تضمین شود.
سازمان هواشناسی از سامانه بارشی جدید در چندین استان از امروز (چهارشنبه ۲۳ فروردین) و تا روز پنج‌شنبه (۲۴ فروردین) با شدت زیاد خبر داد.
داود منظور رئیس سازمان مالیاتی کشور گفت: فقط ۷ شرکت از ۵۰۰ شرکت دولتی در سامانه مالیاتی اطلاعات وارد کرده‌اند.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به هشدار هواشناسی نسبت به تکرار ۷ مخاطره جوی در کشور، گفت: برف و باران تشدید می‌شود.
سیستم‌عامل Windows ۷ دیگر به‌روزرسانی‌ها و اصلاحیه‌های امنیتی شرکت مایکروسافت را دریافت نخواهد کرد و بصورت عملی از گردونه سیستم‌های عامل خارج و کنار گذاشته شد.
معاون نخست‌وزیر روسیه هشدار داد که در سایه اقدام گروه ۷ در تعیین سقف قیمت برای نفت روسیه ممکن است این کشور تولید نفت خود را کاهش دهد.
فردا سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در برخی مناطق واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران ابرناکی، رگبار باران و وزش باد روی می‌دهد و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف پیش بینی شده است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و یکم آذرماه براساس داده‌های ۱۳ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۴۹ در مرز ناسالم برای عموم و وضعیت هشدار قرار گرفته است.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز چهارشنبه ۲۳ آذر در غرب کشور و شمال خوزستان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، گفت: روز پنجشنبه ۲۴ آذر در غرب و جنوب غرب کشور بارش‌ها تقویت شده و به بوشهر و جنوب اصفهان نیز گسترش پیدا می‌کند.
با شروع فصل سرد سال و راه اندازی و استفاده از وسایل گرمایشی، سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص خطر مرگ ناشی از مسمومیت با گاز منوکسید کربن به هموطنان هشدار داد .
یک نماینده اتحادیه کارگری کنفدراسیون عمومی کار CGT در فرانسه با اشاره به این که اعتصاب کارکنان پالایشگاه‌های شرکت توتال انرژی وارد هفتمین روز خود شد، هشدار داد که این امر باعث اختلال در عرضه سوخت شده و ممکن است این اعتصابات ادامه یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ