جانشین رئیس سازمان بهزیستی گفت: برنامه‌های سازمان حول دو محور اساسی برنامه‌های گسترش عفاف و حجاب شامل تکالیف اختصاصی دستگاه‌های اجرایی و برنامه‌های درون سازمانی ترویج عفاف و حجاب بررسی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساده است که بخواهید از برنامه کاری پرمشغله تان به عنوان بهانه‌ای برای ورزش نکردن استفاده کنید.
سلامت روده بر فرآیندهایی مانند ترشح هورمون‌های خاص و سیستم ایمنی بدن تأثیر می‌گذارد. راهکارهای مختلف از جمله اصلاح سبک زندگی و بهبود وضعیت تغذیه می‌توانند سلامت روده‌ ها را تقویت کنند. در این اینفوگرافیک هفت هشدار بدن در مورد سلامت روده‌ها به نقل از دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت را مشاهده می‌کنید، هشدارهایی که لازم است در صورت بروز آن‌ها شرایط پزشکی را جدی گرفته و به پزشک مراجعه کنید./ایسنا
رقابت‌های دراگون‌بوت قهرمانی جهان با کسب یک مدال طلا، ۲ نقره و ۴ برنز برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
هفت بازیکن سپاهان با دریافت ویزای بلغارستان در انتظار تصمیم قلعه‌نویی برای حضور در اردوی تیم ملی هستند.
سندرم نابغه یک مشکل نادر است که در میان افراد مبتلا به اختلالات رشدی یا آسیب‌های مغزی، به طور کلی در نیمکره‌ی چپ، شایع است. افراد مبتلا به این مشکل از خود استعداد‌های خارق العاده‌ای در زمینه‌ی موسیقی، نقاشی، محاسبات و ساخت مدل‌های سه بعدی نشان می‌دهد. این افراد با وجود نابغه بودن در برخی زمینه ها، در حوزه‌های دیگر با مشکل رو به رو هستند.
تحقیقات انجام‌شده در سال ۲۰۱۷ نشان می‌دهد که رژیم مدیترانه‌ای در کاهش چربی کبد حتی بدون کاهش وزن مؤثر است و از دیابت نوع۲، کلسترول و فشار خون بالا جلوگیری می‌کند.
شکلات تلخ طرفداران زیادی دارد که نمی‌توانند از خوردن آن صرف نظر کنند؛ زیرا طعم بسیار خوبی دارد و سرشار از مواد مغذی است.
شکلات تلخ طرفداران زیادی دارد که نمی‌توانند از خوردن آن صرف نظر کنند؛ زیرا طعم بسیار خوبی دارد و سرشار از مواد مغذی است.
پژوهشگران دریافتند که دانه‌های آفتابگردان بالاترین پروتئین و چربی را دارند، درحالی‌که دانه‌های کدو بالاترین محتوای رطوبت و پتاسیم را دارند – و دانه‌های هندوانه بیشتر سطح کلسیم را.
دزفول - سرپرست پارک ملی دز گفت: هفت نفر از سوداگران چوب‌های جنگلی منطقه حفاظت شده و پارک ملی دز در هفته گذشته دستگیر شدند.
بر اثر فروریختن بخشی از یک مسجد مملو از صدها نمازگزار در شهر شمالی زاریا در ایالت کادونا نیجریه، ۷ نفر کشته و چندین نفر دیگر زخمی شدند.
ریفلاکس اسید معده به مری، می‌تواند علائم متنوعی از جمله گلودرد یا حتی مشکلات دهان و دندان را به همراه داشته باشد.
جلوی یک جعبه، نیمکت یا صندلی کوتاه بایستید و پاهای خود را به عرض شانه باز کنید و انگشتان پا باید کمی بیرون باشد. حرکت را با عقب نشستن و باز کردن زانوها شروع کنید. در حالی که کمر خود را صاف نگه دارید پایین بیایید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از پیش ثبت نام ۷ هزار و ۷۰۰ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از پیش ثبت نام ۷ هزار و ۷۰۰ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
آمونیاک دارای خاصیت شویندگی و پاک‌کنندگی هست و می‌تواند به‌راحتی لکه‌های روی پارچه و لباس را از بین ببرد. تمیز کردن یقه پیراهن مردانه به کمک آمونیاک به‌مراتب نسبت به موارد گفته شده در بالا، راحت‌تر هست.
این ۷ مورد را یادتان باشد تا کتلتی ترد با طعمی فوق‌العاده داشته باشید.
سرپرست سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر گفت: در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی امدادگران ۷ استان در حالت آماده باش قرار گرفتند.
دیابت مزمن ناشی از انباشت بیش از حد قند در خون شما است. اما علت دیگر آن می‌تواند عملکرد ضعیف روده باشد. باکتری‌های مفید روده در صورت آسیب دیدن، منجر به ایجاد اشکال در فرایند‌های متابولیکی می‌شوند. این فرایند‌ها شکر را به انرژی تبدیل می‌کنند.
فردا چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ قیمت وارداتی انواع چای نهایی و ثبت سفارش آن آغاز خواهد شد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۱۲ دقیقه با حضور ۱۹۴ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند.
هر حزب برای کسب اکثریت مجلس نمایندگان به ۲۱۸ کرسی نیاز دارد. بدین ترتیب، جمهوری‌خواهان به ۷ کرسی و دموکرات‌ها به ۱۹ کرسی دیگر نیاز دارند. تاکنون تکلیف ۴۱۰ کرسی از ۴۳۵ کرسی مشخص شده است.
شورای نگهبان تاکنون در چهارمرحله و آخرین بار در تاریخ ۱۰. ۷. ۱۴۰۱ حکم به بطلان معاملات به ثبت‌نرسیدۀ مذکور در مادۀ فوق را خلاف موازین شرع اعلام کرده که با اصرار نمایندگان کمیسیون قضائی مجلس بر نظر خود، این موضوع محل اختلاف احتمالاً جهت تعیین تکلیف به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع خواهد شد.
هیئت وزیران در اجرای تکلیف مقرر در بند (ن) تبصره (۷) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، با هدف حمایت از تولید گوشی‌های هوشمند داخلی و صنعت ریز الکترونیک، آئین نامه مذکور را تصویب کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ