اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نفت گفت: با وجود افزایش مصرف سوخت در کشور و رکورد شکنی ذخیره‌سازی سوخت مایع در نیروگاه‌ها، از ماه گذشته (تیرماه ۱۴۰۲) صادرات گازوئیل نیز آغاز شده است.
سقوط صادرات نفت عربستان به پایین‌ترین رکورد ۲۱ ماهه
عضو کمیسیون برنامه بودجه به بیان توضیحاتی درباره تأثیر ایجاد پالایشگاه‌های فراسرزمینی در شکسته شدن رکورد صادرات روزانه نفت پرداخت و گفت: دولت روحانی مخالف این ارتباط با آمریکای لاتین بود.
​​​​​​​عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره شکسته شدن رکورد صادرات روزانه نفت ایران و تأثیر ایجاد ارتباط با ونزوئلا و پالایشگاه‌های فراسرزمینی پرداخت.
​​​​​​​عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره شکسته شدن رکورد صادرات روزانه نفت ایران و تأثیر ایجاد ارتباط با ونزوئلا و پالایشگاه‌های فراسرزمینی پرداخت.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: ارتباطی که هم اکنون با عربستان برقرار کردیم و از قبل با ونزوئلا داشتیم، نتیجه خود را در شکسته شدن صادرات نفت کشومان نشان داد.
اقدامات دولت سیزدهم برای افزایش صادرات نفت از ایجاد بازارهای سنتی گرفته تاجذب مشتریان جدید، باعث شد با وجود تحریم‌ها، صادرات نفت ایران در ۵ سال گذشته رکورد زند.
نشریه بلومبرگ با استناد به موسسات و کارشناسان انرژی اعلام کرد که میزان صادرات نفت ایران در پنج سال گذشته، یعنی پس از خروج آمریکا از برجام و برگشت مجدد تحریم‌ها به بالاترین حد خود رسیده است.
معاون صادرات و امور بین‌الملل ایران خودرو، با اشاره به این که در سال گذشته رکورد ۱۰ ساله صادرات در ایکیدو با رقم حدود ۱۰ میلیون دلار (۵۰۰ میلیاردتومان) شکسته شد، بر اجرای برنامه ۱۱.۲ میلیون دلاری سال جاری با نظارت و راهبری معاونت صادرات گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد.
تکسا نشان می‌دهد که برای نخستین بار در تاریخ حجم صادرات نفت روسیه به هند از مجموع صادرات عراق و عربستان به این کشور بیشتر شده است.
صادرات غیر نفتی کشور در سال ۱۴۰۱ با عبور از ۵۳ میلیارد دلار و رشد ۱۰ درصدی رکورد جدیدی را در تاریخ کشور به جا گذاشت.
مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به رکوردزنی صادرات ایران به عراق گفت: صادرات به عراق در سال ۱۴۰۱ به بیش از ۱۰ میلیارد دلار رسید.
سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت گفت: صادرات غیر نفتی کشور در سال ۱۴۰۱ با عبور از ۵۳ میلیارد و ۱۶۶ میلیون دلار با رشد ۱۰ درصدی، رکورد جدیدی را در تاریخ کشور به جا گذاشت.
وزیر اقتصاد با بیان اینکه ایران به رغم تحریم‌های ظالمانه آمریکا، به بالاترین سطح صادرات نفت خود در ۲ سال گذشته دست یافته است گفت: اقتصاد ایران را نمی‌توان منزوی کرد.
کارشناس انرژی گفت: با توجه به رکودی که برای صنایع در اروپا پیش آمده است و با کاهش تولید صنایع انرژی بر روبرو شده است، فرصتی برای کشورهای دارای منابع مانند ایران به منظور توسعه بازارهای صادراتی شان ایجاد شده است.
معاون نخست وزیر روسیه می گوید این کشور شاهد افزایش قابل توجه حجم صادرات گازی خود به چین در سال گذشته بوده است.
آمار منابع غربی نشان می دهد صادرات نفت ایران در دو ماه آخر سال ۲۰۲۲، با وجود تحریمهای آمریکا، به رکورد بالای جدیدی صعود کرد و شروع قوی در ابتدای سال ۲۰۲۳ داشته است.
بوشهر- مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس از ثبت رکورد ۱.۳ میلیارد دلاری صادرات در تاریخ فعالیت این شرکت خبر داد.
کارشناسان می‌گویند که صادرات گندم دسامبر روسیه به رکورد نزدیک است.
وزیر صمت وعده داده که تا پایان ۱۴۰۲ تراز تجاری مثبت می شود این در حالیست که آمار ۸ ماهه نشان می دهد عمده صادرات مواد اولیه ارزان و تراز تجاری با یک رکورد بیش از ۴ میلیارد دلار منفی بوده است.
مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: در سال گذشته به لطف الهی رکورد ترانزیت ریلی، رکورد صادرات از مرزهای ریلی و مجموع حمل و نقل بین‌المللی در طول تاریخ راه آهن را شکستیم.
صادرات برنج تایلند رکورد زد
همزمان با افزایش قیمت گاز در اروپا؛ ناشی از کاهش صادرات مسکو، بهای برق نیز در کشورهای اروپایی رکورد زد.
همزمان با افزایش قیمت گاز در اروپا ناشی از کاهش صادرات مسکو، بهای برق نیز در کشورهای اروپایی رکورد زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ