عضو کمیسیون برنامه بودجه به بیان توضیحاتی درباره تأثیر ایجاد پالایشگاه‌های فراسرزمینی در شکسته شدن رکورد صادرات روزانه نفت پرداخت و گفت: دولت روحانی مخالف این ارتباط با آمریکای لاتین بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهمیرزایی گفت: پدافند غیرعامل و مدیریت بحران برای حفظ قابلیت‌ها، توانمندی و مصون‌سازی سرمایه‌ها و دارایی‌های صنعت نفت در برابر تهدیدها مؤثر و حیاتی است.
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشت: خسارت‌های سنگین مادی و معنوی فتنه۸۸ فراموش نمی‌شود و افراطیون یک جریان نمی‌توانند نقش عوامل مؤثر در آن فتنه را کمرنگ یا محو نمایند.
حبیبی با اشاره به اینکه درمان این بیماری به صورت دارویی و جراحی صورت می‌پذیرد، ادامه داد: به غیراز ویتامین D که در بعضی موارد مؤثر است، تقریباً تمام ویتامین‌ها در درمان پارکینسون هیچ نقش و تأثیری ندارند.
رئیس پلیس بین‌الملل فراجا گفت: نقش پلیس بین‌الملل فراجا در ثبات منطقه و پیشرفت‌های این پلیس بر کنترل جرایم، مؤثر است.
رشت- استاندار گیلان با اشاره به نقش موثر آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: رعایت اصول و مبانی دینی در حکومت اسلامی ضروری است.
گفته می‌‎شود که همسر این ستاره آلمانی علاقه زیادی به حضور در کشور اسپانیا و زندگی کردن در شهر بارسلونا داشته و به همین دلیل او را مجاب کرده است که پیشنهاد ارائه شده از سوی این باشگاه را بپذیرد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران از برنامه این بانک برای افزایش سرمایه از دو طریق تجدید ارزیابی دارایی‌ها و همچنین سلب حق تقدم سهام در سال 1402 خبر داد و تاکید کرد: بانک صادرات ایران با توان بیشتری نقش مؤثر خود را در خدمت به مردم و اقتصاد کشور ایفا خواهد کرد.
در کارآزمایی‌های بالینی تصادفی‌سازی شده، چند استراتژی مؤثر برای بهبود حافظه یا کاهش سرعت زوال شناختی در میان سالمندان نشان داده شده است. مداخلات تغذیه ای ممکن است نقش مهمی ایفا کنند زیرا مغز برای سلامتی مطلوب به چندین ماده مغذی نیاز دارد و کمبود یک یا چند مورد از این مواد مغذی ممکن است زوال شناختی را تسریع کند.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: عملکرد موفق پلیس فرودگاه های کشور در عملیات حج نشانگر مدیریت صحیح و قوی در در بدنه پلیس است.
جریان‌های مدنی سودان، با ارسال نامه‌ای به دبیرکل اتحادیه عرب، خواستار ایفای نقش مؤثر از سوی این نهاد در جهت توقف درگیری‌ها شدند.
امید عالیشاه باوجود حضور دیرهنگام در ترکیب پرسپولیس، برای تیمش موثر ظاهر شد.
مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: شهید صیاد شیرازی در رشد و تعالی نیروهای مسلح نقش مؤثری ایفا کرد که این نشأت گرفته از ولایتمداری محض وی بود.
روابط عمومی دادگستری کل استان البرز اعلام کرد: هیچ یک از متهمان (قتل روح الله عجمیان) فقط به صرف دخالت در ضرب و جرح و یا جنایت نسبت به شهید به اعدام محکوم نشدند.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با معاون وزیر خارجه ترکیه آمادگی کشورمان برای ایفای نقش مؤثر برای پیشبرد عادی سازی روابط این دو کشور را اعلام کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه روابط ایران و عمان،کریدور شمال-جنوب به‌خصوص در شرایط کنونی تحولات منطقه‌ای و جهانی بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند در تقویت حوزه اقتصاد دو کشور مؤثر باشد.
تعداد کل شکایات واصله به اداره بازرسی و نظارت بانک گردشگری در 9 ماهه منتهی به پایان آذر ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به طور چشمگیری کاهش یافته است.
علی اکبر صفایی، شفاف سازی در عملکرد تمامی واحدها را بهترین روش برای مقابله با کاهش تخلفات و جرایم و ارتقای سلامت اداری دانست و بر نقش مؤثر آفرین بازرسان در عملکرد مطلوب سازمان تاکید کرد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به نقش مؤثر زنان در رشد و تعالی انقلاب، گفت: زن با حجاب و هویت‌ساز انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان است.
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: خانه هلال، جمعیت هلال احمر کوچکی است که قلب تپنده یک روستا و سپر دفاع مردم مناطق دورافتاده و محروم کشور در برابر مخاطرات و بلایای طبیعی است.
معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه طی چند ماه گذشته نقش ویژه‌ای در پیشبرد اهداف گروه خودروسازی سایپا داشته است.
رئیس جمهور، تقویت نقش بخش تعاونی در اقتصاد کشور را باور جدی دولت مردمی خواند و گفت: یکی از حلقه‌های مفقوده در کشور ما نظارت جدی، مؤثر و به‌هنگام است.
وام فرزندآوری از جمله تسهیلات تکلیفی دولت در بودجه ١٤٠١ بوده که در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت طراحی شد که در سال جاری عملیاتی شده و اقداماتی در این خصوص انجام‌شده است.
پیرحسین کولیوند با حضور در مناطق سیل زده استان فارس بر تداوم کمک های امدادی به شهروندان متاثر از سیل تاکید کرد.
با رسیدن آقامحسن از جنوب و آمدن برادر شوشتری در همان شب، فرماندهی قرارگاه مرکزی در صحنه نبرد را آقای محسن رضایی، شخصا عهده‌دار شدند و فرماندهی و هدایت قرارگاه تاکتیکی را به شهید شوشتری سپردند... برادر محسن رضایی هم با استقرار روی ارتفاعی مشرف به اسلام آباد، یگان‌ها و قرارگاه تاکتیکی را هدایت می‌کرد. علاوه بر این، برادر احمد وحیدی با حکم آقامحسن به عنوان فرماندار نظامی شهر کرمانشاه منصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ