صادرات غیر نفتی کشور در سال ۱۴۰۱ با عبور از ۵۳ میلیارد دلار و رشد ۱۰ درصدی رکورد جدیدی را در تاریخ کشور به جا گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داوید دخیا پس از جدای از یونایتد هنوز هم یکی از دروازه‌بان‌های خوب فوتبال جهان به حساب می‌آید و همچنان مشتریان زیادی دارد.
دوره آشنایی با اصول مدیریت مقاصد گردشگری اجتماع محور و اصول تسهیلگری ویژه ذینفعان این حوزه برگزار شد.
مقصد جدید ایلکای گوندوگان با جدایی از منچسترسیتی در میان عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا دیده می‌شود.
ایران در بین همسایگان افغانستان مقصد اکثریت پناهندگان افغانستانی به شمار می‌آید، اما چرا با وجود تفاوت های فرهنگی این مهاجران ایران را انتخاب می‌کنند؟
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: پس از پیگیری و هماهنگی با معاون اجرایی رئیس جمهور و استاندار خوزستان، شهرستان شوش یکی از مقاصد سفر رئیس جمهور به استان شد.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی نگاه تحولی به آموزش و پرورش را برای مقابله با نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان کارگشا دانست وگفت: امروز تمرکز دشمن و مقصد اصلی بدخواهان بر مسأله آموزش و پرورش است.
کشور ترکیه با اختلاف زیاد مقصد اصلی شهروندان ایرانی است و بر این اساس ۷۱ درصد از سفر‌های توریستی ایرانی‌ها به کشور ترکیه انجام شده است.
مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران گفت: پرمخاطب ترین مقاصد سفرهای نوروزی برای مردم تهران امسال اصفهان، مشهد و کاشان بوده است.
ساحل بنود یکی از بکرترین مقاصد گردشگری جنوب کشور است که به دلیل شرایط آب و هوایی خاص این منطقه بهترین زمان سفر به آن اواخر بهار و تابستان است.
«رصدخانه مهاجرت ایران» شش مقصد اصلی مهاجرت ایرانیان را اعلام کرد. کشور‌های آمریکا - کانادا - بریتانیا - اتحادیه اروپا (شامل فرانسه، سوئد، هلند، آلمان) - استرالیا - ترکیه جزو مقصد‌های اصلی ایرانیان برای مهاجرت هستند.
Trip. com در بررسی‌‌‌های خود پروازها و رزروهای اقامتی در 20 مقصد برتر جهانی در سال 2022 را نشان می‌دهد که بر اساس آن شهر قابل‌توجه در این مقاصد، «دوحه، پایتخت قطر» است. این شهر به یکی از محبوب‌‌‌ترین مقاصد تبدیل شد، به‌خصوص در پایان سال 2022 که پذیرای هواداران فوتبال برای جام جهانی بود.
سه مدعی اصلی فتح رقابت‌های این فصل لیگ برتر، بهترین دروازه‌بان‌های حاضر در مسابقات را هم در اختیار دارند.
شهرهایی که در ادامه به عنوان امن‌ترین مقاصد سفر معرفی می‌شوند، سوای این‌که براساس تحلیل شاخص‌های معین رتبه‌بندی شده‌اند، به برداشت و نظر تروریست‌ها نیز، کمترین میزان نگرانی را داشته‌اند.
وبسایت بلژیکی وال‌فوت به احتمال جدایی بازیکنان ایرانی شارلوا در پنجره زمستانی پرداخته است.
رصدخانه مهاجرت ایران گزارش کرده که در سال ۲۰۲۲ میلادی، در مجموع ۱۴۲ هزار و ۹۸۹ ایرانی در کشور‌های مختلف در وضعیت پناهندگی قرار داشته‌اند. آلمان همواره یکی از مقاصد اصلی پناهندگان ایرانی در سال‌های اخیر بوده و در سال ۲۰۲۱ میلادی، حدود یک‌سوم اتباع ایرانی پناهنده در جهان در آلمان زندگی می‌کرده‌اند.
وزیر خارجه عربستان سعودی با تکرار ادعا‌های واهی در مورد مقاصد برنامه هسته‌ای ایران مدعی شد که اگر ایران به سلاح‌های هسته‌ای دست پیدا کند، کشور‌های خلیج‌فارس دست به هر اقدامی برای تضمین امنیت خود خواهند زد. این مقام پادشاهی سعودی گفت: «اگر ایران یک سلاح اتمی قابل استفاده داشته باشد، دیگر هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نخواهد بود.... ما در فضای بسیار پرمخاطره‌ای در منطقه قرار داریم و انتظار داشته باشید که دولت‌های منطقه قطعا دنبال راهی باشند که امنیت خود را تامین کنند.»
متهم ابتدا منکر ارتکاب جنایت بود، اما زمانی که در برابر مدارک پلیسی قرار گرفت، گفت: من و همدستم به عنوان مسافر سوار خودروی ال ۹۰ شده و آن را دربستی کرایه کردیم، مقصد را پاکدشت گفتیم، اما هدف اصلی سرقت و اخاذی بود. در بین راه با تهدید چاقو راننده را ربوده و به قتل رساندیم.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایران‌گردی و جهان‌گردی گفت: تجاری‌سازی صنایع‌دستی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است و این موضوع در شهرهایی که مقصد اصلی گردشگران خارجی است با جدیت دنبال می‌شود.
رییس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال برخی شایعات درباره گرفته شدن بازوبند کاپیتانی از محمد احمدزاده بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی را رد کرد.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن از سازمان ملل خواست تا مقاصد جدید را برای پروازها از فرودگاه بین المللی صنعا بازگشایی کند.
سازمان فضایی ایران اعلام کرد: از تصاویر ماهواره «خیام» برای ارتقاء توانایی مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در حوزه‌های مختلف کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست، منابع آبی، معادن و پایش مرزها، مدیریت حوادث غیرمترقبه و ... استفاده می‌شود.
روابط عمومی سازمان فضایی ایران گفت: ماهواره خیام، ماهواره سنجش از دور و متعلق به جمهوری اسلامی ایران است. تمامی فرامین مربوط به کنترل و بهره‌برداری از آن از روز اول و بلافاصله پس از پرتاب توسط کارشناسان ایرانی مستقر در پایگاه‌های فضایی متعلق به وزارت ارتباطات در خاک ایران انجام و صادر خواهد شد.
روابط عمومی سازمان فضایی ایران گفت: ماهواره خیام، ماهواره سنجش از دور و متعلق به جمهوری اسلامی ایران است. تمامی فرامین مربوط به کنترل و بهره‌برداری از آن از روز اول و بلافاصله پس از پرتاب توسط کارشناسان ایرانی مستقر در پایگاه‌های فضایی متعلق به وزارت ارتباطات در خاک ایران انجام و صادر خواهد شد.
خودروهای فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم بهمن موتور روز چهارشنبه 18خرداد در بورس کالا معامله می‌گردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ