نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: ارتباطی که هم اکنون با عربستان برقرار کردیم و از قبل با ونزوئلا داشتیم، نتیجه خود را در شکسته شدن صادرات نفت کشومان نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال چین با میانگین ۲۰۰ سانتی‌متر بلندقامت‌ترین تیم حاضر در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه است و تیم ایران با ۱۹۷ سانتی‌متر در جایگاه دوم قرار دارد.
مراسم معارفه بازیکن برزیلی تیم فوتبال الهلال در شرایطی برگزار شد که بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی و سایت‌های ورزشی تصاویر آن را پخش کردند.
در ادامه ورود موج گرمای شدید به همسایه‌های غربی کشورمان، حالا خبر رسیده که دمای هوا در جنوب ترکیه از ۵۰ درجه سلسیوس عبور کرده است.
خولین آلوارز با تنها 23 سال سن و با کمتر از 200 بازی حرفه ای، 13 قهرمانی به دست آورده است.
پپ گواردیولا به اولین سرمربی‌ای تبدیل شد که همراه سه باشگاه مختلف قهرمان سوپرکاپ اروپا شده است.
ملوان فصل گذشته سه بار در ورزشگاه خانگی پرسپولیس و استقلال شکست خورد.
وینگر با تجربه آلومینیوم بیشترین آمار بازی در تاریخ لیگ برتر را دارد.
هاکان دمیر تاکنون در هر 5 مسابقه ای که روی نیمکت تیم ملی بسکتبال ایران نشسته، شکست خورده است.
سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: امروز چهارشنبه با تکمیل فرآیند ثبت نام ۱۷۳۴۱ نفر موفق شدیم از آمار ۱۶۰۳۳ نفری ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس یازدهم عبور کرده و رکورد را شکستیم.
سخنگوی صنعت برق از رشد ۴ هزار مگاواتی (۵.۷ درصدی) مصرف برق نسبت به سال گذشته خبر داد.
"مهاجم یعنی اینکه در بین اسامی که برای گل زدن در یک بازی به ذهنت می‌آید، نظر اول لیست باشد"، آقای گل سرخ‌ها با این تفسیر سراغ مشکل پرسپولیس در خط حمله می‌رود.
حدود یک دهه بازی با لباس پرسپولیس و بی سر و صدا رکورد زدن: نام امید عالیشاه حالا در تاریخ این باشگاه ثبت شده.
دروازه‌بان مس رفسنجان شانس زدن رکورد بیشترین کلین‌شیت تاریخ لیگ برتر را داشت.
فاطمه کشاورز در رقابت گروه A دسته ۶۴ کیلوگرم وزنه‌برداری زنان قهرمانی آسیاکره‌جنوبی، رکورد ۸۵ یک ضرب، ۱۰۹ دو ضرب و مجموع ۱۹۴ کیلوگرم را ثبت کرد و در دوضرب و مجموع به مدال برنز رسید
در میان اسامی قوی‌ترین مردان دنیا نام حسین رضازاده هم به چشم می‌خورد. رضازاده که در سال ۲۰۰۷ وارد گینس شد، این رکورد را به خاطر زدن وزنه ۵۰۰ کیلویی در دو ضرب کسب کرد؛ یعنی در گروه جابه‌جا کردن سنگین‌ترین وزنه در دنیا!
مهاجم ژاپنی اوساسونا تاکفوسا کوبو، نه تنها در رئال سوسیه داد می درخشد، بلکه در حال زدن رکورد نکونام است.
مهاجم استقلال با زدن دو گل دیگر بهترین گلزن تاریخ این باشگاه در دربی لقب می گیرد؛ او فقط یک گل با رکورد مظلومی و جباری فاصله دارد.
ارسلان مطهری با زدن یک گل دیگر در دربی به رکورد علی جباری و غلامحسین مظلومی می‌رسد.
ناپولی شب گذشته با زدن پنج گل به یوونتوس موفق شد رکورد 30 ساله این تیم را بشکند.
مهاجم تیم منچستریونایتد تاکید کرد که گل زدن برای تیمش مهم‌تر از شکست رکورد گلزنی است.
شیخ دیاباته با زدن ۶ گل دیگر رکورد علی انصاریان را در گلزنی مشترک با پیراهن دو تیم استقلال و پرسپولیس پشت سر خواهد گذاشت
سرمربی تراکتور در آستانه رقم زدن یکی از سریع‌ترین تعویض‌های طلایی تایخ بود که اشتباه داور مانع از آن شد.
لیونل مسی تا به اینجای فصل توانسته دو گل در لیگ قهرمانان بزند و با زدن 12 گل دیگر به رکورد گلزنی کریستیانو رونالدو در این رقابت ها خواهد رسید. رونالدو در لیگ قهرمانان نیست و تهدید مسی هم جدی است.
یک ورزشکار هندی رکورد جهانی شنا سوئدی با کف زدن را شکست. کووار امریتبیر سینگ این رکورد را در شهر باتالا ایالت پنجاب به دست آورد. به گفته گینس، کووار برای الهام بخشیدن به جوانان کشورش تلاش کرد تا این رکورد را به دست آورد. این ورزشکار در سالن‌های بدنسازی تمرین نکرد، در عوض از بلوک‌های سیمانی، آجر و لاستیک برای تقویت عضلات خود استفاده کرد. او ۴۵ حرکت را طی یک دقیقه انجام داد و نام خود را در گینس ثبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ