تکسا نشان می‌دهد که برای نخستین بار در تاریخ حجم صادرات نفت روسیه به هند از مجموع صادرات عراق و عربستان به این کشور بیشتر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیپلمات ارشد مجارستانی با معاون نخست وزیر روسیه تلفنی گفتگو کرد و گفت که عرضه نفت روسیه به مجارستان ادامه خواهد داشت.
دیپلمات نفتی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، اعلام کرد که روسیه صادرات نفت خود را در ماه اوت، به میزان ۵۰۰ هزار بشکه در روز کاهش خواهد داد.
وزیر انرژی روسیه اعلام کرد روسیه موفق شده است کل صادرات نفتی که بر سر اوکراین، هدف تحریم‌های غربی قرار گرفته بود را به کشورهای دوست تغییر دهد.
معاون نخست وزیر روسیه می‌گوید که به‌رغم تحریم‌های گسترده غرب علیه مسکو، تولیدات نفت این کشور در سال گذشته، ۲ درصد افزایش داشته و صادرات روسیه هم با رشد ۷ درصدی روبه‌رو بوده است.
ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در روز سه‌شنبه پاسخ سقف قیمت تعیین‌شده توسط غرب برای صادرات نفت کشورش را داد و حکمی را جهت ممنوعیت عرضه نفت خام و محصولات نفتی به کشور‌هایی که از این سقف قیمت پیروی می‌کنند امضا کرد.
ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در روز سه‌شنبه پاسخ سقف قیمت تعیین‌شده توسط غرب برای صادرات نفت کشورش را داد و حکمی را جهت ممنوعیت عرضه نفت خام و محصولات نفتی به کشور‌هایی که از این سقف قیمت پیروی می‌کنند امضا کرد.
شرکت ملی نفت چین خواستار افزایش پیوسته صادرات گاز روسیه به این کشور از طریق خط لوله «قدرت سیبری» شد.
دولت‌های اتحادیه اروپا نتوانستند درباره سقف قیمت برای صادرات دریابرد نفت روسیه به توافق برسند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد تعیین سقف قیمت بر نفت و گاز روسیه، بازارهای جهانی را متاثر خواهد ساخت.
قیمت نفت در پی سقف قیمت پیشنهادی کشورهای گروه هفت برای نفت روسیه که بالاتر از سطح قیمت معاملات جاری است و رفع نگرانی‌ها نسبت به کمبود احتمالی عرضه، به ریزش شب گذشته ادامه داد و روز پنج شنبه کاهش بیشتری پیدا کرد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سومین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
بر اساس آمار منتشرشدهصادرات نفت روسیه به هند در ماه اکتبر نسبت به ماه قبل از آن ۸ درصد رشد کرده و به ۹۴۶ هزار بشکه در روز رسیده است.
آمارهای اداره کل گمرک چین نشان می‌دهد که صادرات نفت روسیه به این کشور در ماه سپتامبر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد رشد کرده است.
واردات نفت خام چین از روسیه در ماه اوت نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد افزایش یافته است.
روزنامه واشنگتن پست نوشت: توقف کامل صادرات نفت روسیه منجر به افزایش قیمت بنزین در ایالات متحده به سطوحی بی سابقه خواهد شد.
وزیر انرژی روسیه، روز سه شنبه در مجمع اقتصادی شرق در ولادیووستوک به خبرنگاران گفت که مسکو با ارسال نفت بیشتر به آسیا به محدود کردن قیمت نفت روسیه پاسخ خواهد داد.
وزیر انرژی روسیه، روز سه شنبه در مجمع اقتصادی شرق در ولادیووستوک به خبرنگاران گفت که مسکو با ارسال نفت بیشتر به آسیا به محدود کردن قیمت نفت روسیه پاسخ خواهد داد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد صادرات نفت تنها به کشورهایی صورت می گیرد که به شرایط بازار احترام بگذارند.
صادرات نفت روسیه به برخی کشورهای اروپایی که به دلیل تحریم های بروکسل علیه مسکو با مانع روبرو شد، بار دیگر از سر گرفته می شود.
آژانس بین‌المللی انرژی اعلام کرد که صادرات گاز طبیعی روسیه از طریق خطوط لوله به اتحادیه اروپا و بریتانیا در هفت ماهه نخست سال جاری ۴۰ درصد کاهش یافت.
با مانع تراشی یک شرکت ارائه دهنده خدمات حمل و نقل نفتی از طریق اوکراین، صادرات نفت روسیه به برخی از کشورهای اروپایی با وقفه مواجه شد.
ارائه پیشنهادهای روسیه و ایران به چین و هند و تخفیف در نفت خام صادراتی این کشورها نگرانی‌ها را در مورد آینده صادرات نفت عراق افزایش داده است. عراق ۹۵ درصد بودجه اش وابسته به صادرات نفت است.
والیبالیست های پیکان در مرحله حذفی با شکست اربیل عراق به نیمه نهایی رسیدند.
در مقام عمل هم، گویا در صادرات نفت به چینی‌ها (و تا حدی هند) دل بسته‌ایم و در تامین برخی محصولات کشاوری به روسیه. همسایگان نیز با اینکه فقط شش درصد از اقتصاد جهان مال آنهاست، شرکای تجاری خوبی هستند و... در چنین شرایطی دولت ناگزیر از اتخاذ یک تصمیم و تدوین یک راهبرد است که تکلیف خود را به‌طور کامل و برای یکبار با برجام روشن کند و از قایم‌باشک‌بازی دست بردارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ