اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساخت و ساز عمارت مجلل کریستیانو رونالدو در لیسبون برای ساختمان‌های مجاور مزاحمت ایجاد کرده است.
در پی گلایه کاربران از تماس‌های صوتی یک شرکت با شهروندان برای تبلیغات خدمات یک اپراتور، رئیس رگولاتوری به این اپراتور اخطار داد.
رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: ۴۵۰ نفر با ایجاد مزاحمت تلفنی در روند کاری اورژانس تهران اختلال ایجاد کرده‌اند.
رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: امشب در کنار مأموریت‌های اورژانس، شاهد ۴۵۰ مورد تماس تلفنی مزاحم با ۱۱۵ استان‌تهران بودیم.
مصادیق مزاحمت و آزار در چت پلتفرم‌های آنلاین
چت داخلی پلتفرم‌ها توسط نیرو‌های انسانی و ربات‌ها بررسی می‌شوند تا در صورت مواجه شدن با هرگونه موارد غیراخلاقی و آزار و اذیت حساب فرد آزارگر بسته شده و از ادامه فعالیت او و استفاده‌اش از خدمات پلتفرم گرفته شود. پس می‌توان امید داشت که با رعایت موارد گفته شده، رابطه کاربری بهتری را در پلتفرم‌های تعاملی تجربه کنید.
فایل صوتی از خانم ۸۱ ساله‌ای که مزاحم تلفنی اورژانس می‌شد، منتشر شد. او برای دلیل این کار گفته بود تنها بودم و هم‌صحبتی نداشتم!
یحیی طبری که کاملا از دست این مزاحم‌های تلفنی که کار اورژانس را به تعویق می‌اندازد عصبانی است می‌گوید: این طور نیست که سه هزار نفر متفاوت تلفن دست بگیرند و برایمان مزاحمت ایجاد کنند، بلکه برخی از افراد ۱۰ الی ۱۵ بار با اورژانس تماس می‌گیرند.
پیرزن ۸۱ ساله‌ای که مدت‌ها مزاحم تلفنی اورژانس اصفهان بود، پس از پیگیری‌های قضایی به مرکز نگهداری از سالمندان منتقل شد.
یحیی صالح طبری، رئیس مرکز اورژانس تهران امروز درباره مزاحمت‌های تلفنی برای اورژانس گفت: در هفته گذشته بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ تماس از ۴۸ هزار تماسی که با اورژانس گرفته شده بود مزاحمت بوده است که ۱۳ درصد کل تماس‌ها به حساب می‌آید.
رئیس مرکز اورژانس تهران از ثبت حدود ۲۰ هزار ماموریت طی هفته گذشته در این مرکز خبرداد.
تبریز-فرمانده انتظامی مرند از دستگیری چهار نفر از عاملان ایجاد مزاحمت و راهبندان برای خودروهای عبوری در محور مرند- جلفا خبر داد.
موضوع ورود موبایل به زندان ها امر جدیدی نیست اما گاهی دیده شده که زندانیان از این مسئله سوءاستفاده‌هایی می‌کنند.
تربت حیدریه ـ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: از ابتدای امسال تاکنون متأسفانه ۷ هزار و ۲۷۶ مورد مزاحمت تلفنی داشتیم.
فرماندهی مرکزی نیروهایی آمریکایی سنتکام در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «یک قایق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر روز ۵ دسامبر یک اقدام غیر حرفه‌ای را علیه کشتی های امریکایی در تنگه هرمز به انجام رسانده است.»
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان گفت: این فرد ضمن اشغال کردن خطوط امدادی ۱۱۵، با دادن شرح حال کاذب و غلط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ را با شرح بیمار اورژانسی به درب منزل خود می‌کشاند.
رئیس پلیس فتا استان مرکزی در تشریح این خبر گفت: شاکی در اظهارات ابتدایی خود بیان داشت که شخصی با ایجاد مزاحمت در اینستاگرام به وی اعلام داشته است که تصاویر شخصی او را در اختیار دارد و در قبال دریافت یک دستگاه تلفن همراه و ۱۵۰ میلیون ریال وجه نقد، از انتشار این تصاویر خودداری می‌کند در غیر این صورت تصاویر را منتشر خواهد کرد.
پایان خونین مزاحمت های پسر پولدار
پس از دستگیری نادر؛ وی مورد بازجویی قرار گرفت و به قتل سیامک اعتراف کرد. متهم در توضیح ماجرا گفت: ۲ سال پیش با لیلا ازدواج کردم و زندگی‌مان خوب بود تا اینکه چند ماه قبل متوجه شدم که سیامک برای همسرم مزاحمت ایجاد کرده است. بعد از مدتی موفق شدم شماره تلفن سیامک را پیدا کنم و از او خواستم تا دست از مزاحمت بردارد، اما مرد جوان در کمال وقاحت حرف‌هایی زد که خیلی عصبانی شدم.
رئیس اورژانس تهران گفت: در یک هفته اخیر ۴۹ هزار و ۸۱۲ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه دو هزار و ۹۴۷ مورد، تماس‌های مزاحم با این مرکز بوده است.
«امیر» با دیدن پیامک‌ها سخت برآشفت و در جست وجوی فردی برآمد که پیامک‌های مزاحمت گونه را برای خواهرش ارسال کرده بود. خشم و عصبانیت در چهره اش موج می‌زد و به هر شیوه‌ای برای پیداکردن مالک شماره تلفن متوسل می‌شد تا این که به نزد یکی از دوستانش رفت و شماره تلفن فرد مزاحم را در گوشی او ثبت کرد، اما ناگهان چشمانش از تعجب گرد شد و چشم به نامی دوخت که بر صفحه گوشی تلفن دوستش نمایان شده بود. او را می‌شناخت!
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد: فردی که برای نوامیس مردم در خیابان‌ها مزاحمت ایجاد می‌کرد به اعدام محکوم و به زودی حکم آن اجرا خواهد شد.
مصادیق مزاحمت در چت چیست؟
سردار حاجیان با اشاره به اینکه یکی از دلایل پرتکرار تصادفات رانندگی این بوده که سگ از داخل ماشین بیرون آمده و باعث حواس پرتی راننده شده است، گفت: حضور سگ در خودرو جریمه دارد اما رقم این جریمه بسیار پایین است و اصلاً بازدارنده نیست.
دراین خبر عکسی از ماموران نظمیه به عنوان محافظان کیسه سکه در درشکه حمل پول در میدان توپخانه - حوالی سال ۱۲۹۰ را می‌بینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ