در پی گلایه کاربران از تماس‌های صوتی یک شرکت با شهروندان برای تبلیغات خدمات یک اپراتور، رئیس رگولاتوری به این اپراتور اخطار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس رگولاتوری گفت: درخواستی که از مسیرهای مختلف به پیام‌رسان بومی می‌رسد ۲۰۰ میلی ثانیه تأخیر دارد که انشاالله می‌شود با روش‌هایی تا زیر ۵۰ میلی ثانیه زمان رفت و برگشت در شبکه را کاهش داد.
رگولاتور حفاظت از حریم خصوصی نروژ اعلام کرد متا پلتفرمز (مالک فیس بوک) به دلیل نقض حریم خصوصی از ۱۴ آگوست ۲۰۲۳ میلادی به ازای هر روز باید یک میلیون کرون (۹۸ هزار و ۵۰۰ دلار) جریمه بپردازد.
دومین جلسه کمیته عالی حفاظت از حقوق مصرف کننده برای رسیدگی و تعیین تکلیف شکایات ثبت شده مشترکین همراه اول در سامانه ۱۹۵ در سال جاری برگزار شد.
رگولاتورهای ایمنی خودرو در آمریکا تحقیقات مخصوص تصادف مرگبار در ایالت کالیفرنیا آمریکا را آغاز کرده اند که مربوط به یک تسلا مدل۳ تولید سال ۲۰۱۸ میلادی است.
با توجه به جلسات برگزار شده مخابرات و رگولاتوری وضعیت تمدید یا عدم تمدید پروانه شرکت مخابرات ایران تا ۲۷ تیرماه مشخص می‌شود.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پی عدم پایبندی شرکت مخابرات به تعهدات خود برای افزایش کیفیت شبکه، در نامه‌ای به به این شرکت هشدار داد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پی قطع مسیر اینترنت ورودی در کشور ارمنستان، اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پی قطع مسیر اینترنت ورودی در کشور ارمنستان، اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فراخوان تنظیم قرارداد همکاری با منظومه‌های دارای پوشش ماهواره‌ای سیار را برای دارندگان پروانه‌های ارائه خدمات دسترسی ماهواره‌ای و UNSP منتشر کرد.
سازمان تنظیم مقررات در خصوص تغییر ساعت در برخی گوشی های موبایل اطلاعیه ای صادر کرد .
چین در نظر دارد یک آژانس دولتی جدید برای متمرکزسازی مدیریت انبوه ذخایر داده های کشور ایجاد کند.
کمیسیونر حریم خصوصی کانادا اعلام کرد این کشور تصمیم دارد یک تحقیق مشترک فدرال و ایالتی درباره تیک تاک انجام دهد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شبهات درباره نامه برخی از شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت به این سازمان در خصوص خسارات ناشی از محدودیت اینترنت در ترافیک بین الملل پاسخ داد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شبهات درباره نامه برخی از شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت به این سازمان در خصوص خسارات ناشی از محدودیت اینترنت در ترافیک بین الملل پاسخ داد.
رگولاتور داده های خصوصی ایرلند جریمه ای ۲۶۵ میلیون یورویی برای فیس بوک وضع کرده و به این ترتیب مجموع جریمه های شرکت مادر آن( متا پلتفرمز) به حدود یک میلیارد یورو می رسد.
سرپرست معاونت راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری از تبادل تفاهم‌نامه با اپراتور همراه برای اجرای پروژه توسعه دسترسی مبتنی بر فیبرنوری (FTTx) در کشور خبر داد.
مدیرکل نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرد: حجم بسته‌های اینترنت اپراتورها در قالب بازدیدها و بازرسی‌های دوره‌ای و همچنین نظارت بر خط پایش می‌شود.
طبق گزارش یک هیئت از مقامات هندی، باید یک سازمان رگولاتوری ایجاد شود تا بازی های آنلاین را براساس مهارت یا قمار بودن آنها دسته بندی کند.
وزارت اقتصاد آلمان اعلام کرد اداره یک واحد متعلق به شرکت «روس‌نفت» روسیه را به رگولاتور صنعت سپرده و کنترل پالایشگاه شودت که ۹۰ درصد سوخت برلین را تامین می‌کند را برعهده می‌گیرد.
رگولاتورهای بهداشت در چین یک واکسن استنشاقی کووید ۱۹ را به عنوان دوز بوستر تایید کرده اند. این نخستین جایگزین واکسن تزریقی است که طی دوران همه گیری کرونا به کار گرفته می شود.
یک رگولاتور استرالیایی با ارسال برگه های حقوقی به متا پلتفرمز، اپل و مایکروسافت از آنها خواسته تا استراتژی های خود برای مقابله با محتوای کودک آزاری را در پلتفرم شان به اشتراک بگذارند.
رگولاتوری چین در حوزه حمل و نقل هوایی با هدف تهیه یک نقشه راه به منظور توسعه کاربرد پهپاد در حوزه‌های مختلف، قوانین جدیدی را تدوین کرده است.
رگولاتور فضای سایبری چین روز جمعه اعلام کرد از شرکت‌های داخلی که به دنبال سرمایه خارجی هستند حمایت می‌کند ولی با سوءاستفاده خارجی از داده‌های داخلی نیز مقابله می‌کند.
گوگل با ایجاد یک نهاد رگولاتوری داخلی در هند برای رسیدگی به شکایات کاربران شبکه‌های اجتماعی مخالفت کرد. در مقابل فیسبوک و توئیتر از این پیشنهاد حمایت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ