ساخت و ساز عمارت مجلل کریستیانو رونالدو در لیسبون برای ساختمان‌های مجاور مزاحمت ایجاد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی گلایه کاربران از تماس‌های صوتی یک شرکت با شهروندان برای تبلیغات خدمات یک اپراتور، رئیس رگولاتوری به این اپراتور اخطار داد.
بعد از مزاحمت اراذل و اوباش برای دو دختر سبزواری، مردی برای کمک به دو دختر وارد صحنه شد،اما اراذل و اوباش با چاقو به قفسۀ سینه، قلب و سر این فرد زدند و او بر اثر جراحات جانش را از دست داد.
رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: ۴۵۰ نفر با ایجاد مزاحمت تلفنی در روند کاری اورژانس تهران اختلال ایجاد کرده‌اند.
رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: امشب در کنار مأموریت‌های اورژانس، شاهد ۴۵۰ مورد تماس تلفنی مزاحم با ۱۱۵ استان‌تهران بودیم.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: هرگونه رفتار منجر به نارضایتی مردم، ایجاد خسارت، مزاحمت و سد معابر در شب چهارشنبه سوری با اقدام قانونی روبه رو خواهد بود.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: هر گونه رفتار منجر به نارضایتی مردم، ایجاد خسارت و مزاحمت و سد معابر در شب چهارشنبه سوری با اقدام قانونی روبه رو خواهد بود.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: شرکت ساماندهی بالغ بر ۲۰ هزار مزاحمت شغلی را در یک دهه اخیر ساماندهی کرده است.
راننده عراقی که مانع عبور آمبولانس شده بود، دستگیر شد.
مصادیق مزاحمت و آزار در چت پلتفرم‌های آنلاین
چت داخلی پلتفرم‌ها توسط نیرو‌های انسانی و ربات‌ها بررسی می‌شوند تا در صورت مواجه شدن با هرگونه موارد غیراخلاقی و آزار و اذیت حساب فرد آزارگر بسته شده و از ادامه فعالیت او و استفاده‌اش از خدمات پلتفرم گرفته شود. پس می‌توان امید داشت که با رعایت موارد گفته شده، رابطه کاربری بهتری را در پلتفرم‌های تعاملی تجربه کنید.
مارکوس تورام زمانی همراه پدرش لیلیان در تمرین بارسا و کنار لیونل مسی تمرین می کرد ولی یکشنبه تبدیل به دشمن بزرگی برای فوق ستاره آرژانتینی شده بود.
تبریز-فرمانده انتظامی مرند از دستگیری چهار نفر از عاملان ایجاد مزاحمت و راهبندان برای خودروهای عبوری در محور مرند- جلفا خبر داد.
موضوع ورود موبایل به زندان ها امر جدیدی نیست اما گاهی دیده شده که زندانیان از این مسئله سوءاستفاده‌هایی می‌کنند.
سام رجبی معروف در تمامی برنامه‌های ضد ایرانی با جنجال‌های عجیب خود معروف شده است در هتل محل اقامت تیم ملی حاضر شد و برای اعضای تیم مزاحمت ایجاد کرد. نکته جالب اینجاست که هیچ نیروی حراست هتل به دلیل ایجاد مزاحمت برای تیم ملی مانع وی نشدند!
فرماندهی مرکزی نیروهایی آمریکایی سنتکام در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «یک قایق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر روز ۵ دسامبر یک اقدام غیر حرفه‌ای را علیه کشتی های امریکایی در تنگه هرمز به انجام رسانده است.»
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان گفت: این فرد ضمن اشغال کردن خطوط امدادی ۱۱۵، با دادن شرح حال کاذب و غلط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ را با شرح بیمار اورژانسی به درب منزل خود می‌کشاند.
پایان خونین مزاحمت های پسر پولدار
فصل هشتم باب سوم (دادرسی نخستین) قانون آئین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب (در امور مدنی) از مواد ۱۵۸ تا ۱۷۷ به موضوع "دعاوی تصرف عدوانی، ممانعت از حق و مزاحمت" پرداخته است.
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه فرانسوی‌ها بیشترین ظلم را در طول تاریخ در قضیه هسته‌ای به ایران کردند، عنوان کرد: بیشترین مزاحمت را هم فرانسه در مذاکرات هسته‌ای روی چرخه سوخت هسته‌ای داشته است.
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد: فردی که برای نوامیس مردم در خیابان‌ها مزاحمت ایجاد می‌کرد به اعدام محکوم و به زودی حکم آن اجرا خواهد شد.
مصادیق مزاحمت در چت چیست؟
سردار حاجیان با اشاره به اینکه یکی از دلایل پرتکرار تصادفات رانندگی این بوده که سگ از داخل ماشین بیرون آمده و باعث حواس پرتی راننده شده است، گفت: حضور سگ در خودرو جریمه دارد اما رقم این جریمه بسیار پایین است و اصلاً بازدارنده نیست.
پاری سن ژرمن برای جذب برناردو سیلوا، ستاره خلاق و اسپانیایی منچسترسیتی که مورد نظر بارسلونا قرار داشت، وارد عمل شده است.
دراین خبر عکسی از ماموران نظمیه به عنوان محافظان کیسه سکه در درشکه حمل پول در میدان توپخانه - حوالی سال ۱۲۹۰ را می‌بینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ