سردار حاجیان با اشاره به اینکه یکی از دلایل پرتکرار تصادفات رانندگی این بوده که سگ از داخل ماشین بیرون آمده و باعث حواس پرتی راننده شده است، گفت: حضور سگ در خودرو جریمه دارد اما رقم این جریمه بسیار پایین است و اصلاً بازدارنده نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفتر سخنگوی فراجا اعلام کرد هیچ سامانه‌ای برای ارسال تصاویر هنجار شکنانه مردم فعال نگردیده است.
جانشین فرمانده کل فراجا گفت: امنیت مردم خط قرمز ما است؛ فرقی ندارد در کجای کشور باشد هر کس که عزت و عفت مردم را هدف گرفته باشد با آنان برخورد می‌شود.
اهواز - فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: آسایش و امنیت مردم خط قرمز فراجا است.
فرمانده فراجا گفت: از مردم درخواست می‌کنم سلاح غیرمجاز خود را تحویل دهند؛ اگر شرایطی داشته باشند که جزو دارندگان سلاح مجاز باشند، پیگیری می‌شود وگرنه سلاح غیرمجاز در دست‌شان غیر قانونی است و استفاده از آن نیز خلاف قانون است.
فرمانده فراجا با اشاره به بیشترین دغدغه‌ها و انتظارات مردم از پلیس گفت: طرح عفاف و حجاب ادامه دارد.
فرمانده فراجا با اشاره به بیشترین دغدغه‌ها و انتظارات مردم از پلیس گفت: طرح عفاف و حجاب ادامه دارد.
فرمانده فراجا با بیان اینکه حفظ و ارتقاء شأن پرسنل فراجا یکی از مأموریت‌هایی است که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم، گفت: پلیس برای مردم، خدمتگزار و برای مجرمان، مقتدر است.
فرمانده یگان‌های ویژه فراجا اقتدار پلیس یگان ویژه را پیامی دلهره‌آور برای دشمن و از طرفی امنیت‌آفرین برای مردم دانست و گفت: امروز مردم از اقتدار و موفقیت‌های یگان ویژه رضایت دارند.
فرمانده یگان‌های ویژه فراجا اقتدار پلیس یگان ویژه را پیامی دلهره‌آور برای دشمن و از طرفی امنیت‌آفرین برای مردم دانست و گفت: امروز مردم از اقتدار و موفقیت‌های یگان ویژه رضایت دارند.
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات مردم در مراکز نظارت همگانی با کار جهادی و نهادی از اولویت‌های انتظامی کشور است.
مطالبه مردم در روز قدس حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب بود و فراجا نیز به وظیفه قانونی و انقلابی خود در خصوص عفاف و حجاب عمل خواهد کرد و خدا را شاکریم در روز‌های اخیر شاهد همراهی مردم با طرح عفاف و حجاب بودیم.
رادان در خصوص رویکرد فراجا نسبت به عدم رعایت حجاب از سوی برخی از افراد گفت: همانطور که قبلاً گفتیم رویکرد ما نسبت به این موضوع دو نگاه است؛ یک اینکه قانون چه می‌گوید و به اصل قانون احترام بگذاریم و نکته دوم اینکه این موضوع دغدغه مردم نیز هست.
سردار رادان فرمانده فراجا گفت: دغدغه مردم مقابله با سرقت است. یکی از دلایل اصلی سرقت مال‌خر است و باید این زنجیره در سرقت قطع شود ؛ این دست دوم فروشی‌ها آفتی شده است.
فرمانده کل فراجا گفت: مردم ما ثابت کرده‌اند که به نسبت به شعائر دینی ملزم هستند و خودشان رعایت می‌کنند.
اهواز- فرمانده فراجا گفت: خوزستان سرزمین خاطره انگیزی شده و ما می‌بینیم که هم اکنون این سرزمین زیارتگاه مردم شده است.
جانشین پلیس راه راهور فراجا گفت:با توجه به بارش برف در روزهای اخیر و همچنین استمرار بارش‌ها در اغلب استان‌های کشور، توصیه ما این است که هموطنان حتی الامکان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.
سخنگوی فراجا گفت: معماری آینده فراجا یک اقدام تحولی و در راستای انقلاب است.
مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا اعلام کرد مردم می‌توانند اطلاعات، اخبار اقدامات مشکوک و غیرقانونی را از طریق راه‌های ارتباطی مختلف به پلیس گزارش کنند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی افزود: مطالبه جامعه، بازگشت ثبات و آرامش به جامعه است لذا این توقع را ما و مردم ما از نیروهای خدوم انتظامی داریم که این غائله را یکباره تمام کنند انشالله.
نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: مجموعه انتظامی با تحریک کنندگان، آشوب کنندگان و جهت دهندگان با شدت برخورد کرده و به همان میزان با بچه‌های عزیزمان مهربان باشند.
امسال شعار «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» به عنوان شعار هفته ناجا انتخاب شد تا بار دیگر انتظامی کل کشور همراهی مردم در تامین نظم داخلی کشور را یادآور شود.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: تحقق شعار هفته فراجای امسال «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» با توسعه تعامل و مشارکت مردم با پلیس امکان پذیر است.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیروی انتظامی ۳۹ شهید تقدیم امنیت کشور کرده که لازم است معیشت این قشر مورد توجه و عنایت بیشتری قرار گیرد.
سخنگوی فراجا افزود: از مردم می‌خواهیم به مراکز صدور گذرنامه مراجعه نکنند، تمام برگه گذر ویژه‌های اربعین که قبلاً درخواست شده بود، چاپ، توزیع و تحویل پست شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ