رئیس مرکز اورژانس تهران از ثبت حدود ۲۰ هزار ماموریت طی هفته گذشته در این مرکز خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صعود ۷ هفته‌ای قیمت نفت متوقف شد
رونالد آرائوخو با اعلام باشگاه بارسلونا مصدوم شده و قطعا بازی یکشنبه برابر کادیز را از دست خواهد داد.
تزریق زیر جلدی چنین داروهایی که مونجارو نیز در زمره آنهاست و باید هفته‌ای یک بار انجام شود، بیش از ۱۰ هزار دلار در سال هزینه به همراه دارد.
رجبی مشهدی گفت: هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم مصرف برق به ۷۲ هزار و ۷۲۵ مگاوات رسید به طوریکه بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ مگاوات به مصرف برق کشور اضافه شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر ناهماهنگی‌ها، اردوی دو هفته‌ای ما در ترکیه هشت روز شد.
ساکت الهامی در هفته دهم دربی کرمان را با جدیدترین مربی خارجی لیگ برتر برگزار می‌کند.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوای استان طی هفته جاری روند افزایشی خواهد داشت.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از تعیین مهلت یک هفته‌ای جهت رسیدگی و تصمیم گیری در پرونده وسایل برقی و لوازم خانگی قاچاق در پیرانشهر، خبر داد.
رویدادهای ملی در حوزه صنایع دستی، برپایی نمایشگاه ملی در اصفهان، به نام زدن سند ارگ سمنان به نام دولت و تجاوز به عرصه کوشک ابرکوه یزد خبرهای حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی در این هفته بود.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره آغاز هفته‌ای پر ترافیک صبحگاهی در سطح معابر شهر تهران گفت: ۱۹ درصد از ترافیک شهر تهران مربوط به سفرهای آموزشی است.
یوونتوس تایید کرد که لئوناردو بونوچی در بازی با سویا مصدوم شده و به دلیل آسیب‌دیدگی ران پا حاشیه‌نشین خواهد بود.
سازمان انرژی هسته‌ای امارات از امضای سه یادداشت تفاهم با طرف چینی در زمینه گسترش همکاری‌های هسته‌ای خبر داد.
به گفته کارشناس بورس ارزش معاملات در هفته‌ای که گذشت بالغ ۱۷.۵ همت در هر روز بود که نسبت ۱۴ همت یک ماه اخیر و ۱۰ همت دو ماه اخیر روند صعودی داشت ضمن اینکه ارزش معاملات در آخرین روزهای هفته نسبت به میانگین هفته نیز بالاتر بود. تلاطم‌های بازار در روزهای اخیر افزایش یافته و سرانه خرید و فروش بالاتر از میانگین‌های گذشته است.
یک هفته‌ای از قتل هولناک صحابه ۳ ساله می‌گذشت که گره معمای قتل او با دستگیری آدم ربایان و عاملان قتل باز شد. تحقیقات نشان می‌داد که زن جوان به نام افسانه به همراه دو دخترش و پسر دوستش به نام محسن نقشه کودک ربایی را کشیده بود.
محسنی اژه‌ای با بیان اینکه هفته‌ای نیست که گزارش‌های این موضوع جمع‌آوری و تحلیل نشود، افزود: از همه صاحب‌نظران سلامت، اطلاعات و امنیت کمک گرفته و از بهترین آزمایشگاه‌ها و تست‌هایی که گرفته و مواردی که بررسی شده، استفاده خواهیم کرد. در مجموع اقدام جدی همه جانبه در حال انجام است و امیدواریم هرچه زودتر به جمع‌بندی برسیم و عامل یا عوامل اصلی شناخته شوند.
محسنی اژه‌ای با بیان اینکه هفته‌ای نیست که گزارش‌های این موضوع جمع‌آوری و تحلیل نشود، افزود: از همه صاحب‌نظران سلامت، اطلاعات و امنیت کمک گرفته و از بهترین آزمایشگاه‌ها و تست‌هایی که گرفته شده و مواردی که بررسی شده استفاده خواهیم کرد. در مجموع اقدام جدی همه جانبه در حال انجام است و امیدواریم هرچه زودتر به جمع‌بندی برسیم و عامل یا عوامل اصلی شناخته شوند.
انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری با تعویق مواجه شد.
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار، نسبت به افزایش عرضه خودروها در بورس کالا اقدام کرده و به زودی طی هر هفته بیش از ۱۰ هزار دستگاه از محصولات این شرکت در بورس کالا عرضه خواهد شد.
در واقع تلویزیون نمی‌تواند از سریال‌سازی خود پول دربیاورد، به همین دلیل از فرصت سه هفته‌ای جام‌جهانی نهایت استفاده را کرده تا ضررهای مالی ناشی از کمبود مخاطب خود را جبران کند.
در هفته‌ای که گذشت نرخ شاخص ارزی در سطوح قیمتی کانال ۳۲هزار تومانی به نوسان پرداخت. این در حالی است که برخلاف دیگر کریدورهای پیشین این ارز، نوسانات دلار تنها در یک نیمه از این کانال صورت نگرفت و تمام پله‌های قیمتی کانال۳۲ محل عبور و مرور هفتگی دلار بود.
بورس تهران بر خلاف انتظار در هفته‌ای نیمه تعطیل نوسانات زیادی را به خود دید. به این صورت که با افت ۲۷ هزار واحدی در یک روز و جبران این افت با رشد‌های ۶ هزار واحدی در روز دوشنبه و رشد بیش از ۱۲ هزار واحدی در روز چهارشبنه کار هفته نیمه تعطیل همراه با قطع اینترنت به پایان برد. این هفته بازار چگونه خواهد بود؟
اصفهان- روند ناکامی سپاهان مقابل آلومینیوم نیز ادامه یافت تا این روند به چهار هفته برسد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی درگذشت مادر «پرویز داوودی» را تسلیت گفت.
مریدسادات اظهار داشت: در مجموع ۷ میلیارد و ۶۰۰ برگه سهام بین خریداران و فروشندگان در شانزدهم بهمن ماه از بازار بورس دست به دست شد. سرانه خرید کل بازار امروز ۲۰ میلیون و سرانه فروش ۱۸.۸ میلیونی گویای این موضوع است که کماکان خریداران دست بالا را دارند. ولی خروج ۳۲۸ میلیارد پول حقیقی حکایت از آن دارد که کماکان ترس‌ها در بازار جاری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ