رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان گفت: این فرد ضمن اشغال کردن خطوط امدادی ۱۱۵، با دادن شرح حال کاذب و غلط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ را با شرح بیمار اورژانسی به درب منزل خود می‌کشاند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میانگین سن مناسب مردان برای بازنشستگی از نظر مردم ۵۵ سالگی و سن مناسب زنان ۴۸ سالگی برآورد شده است.
باستان‌شناسان می‌گویند دمای هوا در زمان فوران آتشفشان وزوویوس در مناطق اطرافش به ۵۲۰ درجۀ سانتیگراد رسیده بود؛ این دمای بالا و سرد شدن ناگهانی بعد از آن، برخی از بافت‌های بدن افراد را به نوعی شیشه تبدیل کرده بود.
گزارش‌ها حاکی از آن است که رئیس جمهور روسیه قصد دارد تا یکی از فرماندهان ارتش خصوصی «واگنر» را جایگزین فرمانده شورشی سابق این گروه کند.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند در پی حمله فردی مسلح به نیروهای پلیس در ایالت داکوتای شمالی
مردی پس از متوجه شدن روابط غیرمتعارف دخترش با یک پسر، وی را با ضربات به سر و خفه کردن به قتل رساند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
مهدی تارتار ۵۵ سالگی باشگاه ذوب‌آهن را به هواداران این تیم تبریک گفت.
طبق گزارش پلیس و شاهدان، مردی با تبر به رستوران‌های چینی مجاور هم در نیوزیلند حمله و چهار نفر را زخمی کرد.
ارسون یانال، جدیدترین نامی است که این بار از سوی رسانه‌های ترک به عنوان گزینه سرمربیگری استقلال معرفی شده است.
اصولا برخی اعمال و رفتار‌ها برای آحاد نیرو‌های مسلح به صورت خاص جرم‌انگاری شده‌اند؛ از جمله عنصر قانونی جرم مزبور در ماده ۵۵ قانون مجازات جرائم و مجازات نیرو‌های مسلح آمده و تصریح می‌کند: هر نظامی‌ای که با اقدامات خلاف شئونات نظامی، به هر نحوی از انحاء موجبات ایجاد بدبینی مردم را نسبت به نیرو‌های مسلح فراهم نماید، به حبس از دو ماه تا یک سال محکوم می‌شود.»
سرکلانتر شمال شهر مشهد تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه کارگر ۴۴ ساله به علت شدت ضربه وارده به سر قبل از رسیدن به مراکز درمانی فوت کرد.
سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده مطالبه خسارت مادی، معنوی و تنبیهی ناشی از شهادت سردار قاسم سلیمانی به ریاست قاضی حسین زاده در شعبه ۵۵ دادگاه حقوقی (بین‌الملل) برگزار شد.
سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده مطالبه خسارت مادی، معنوی و تنبیهی ناشی از شهادت سردار شهید سلیمانی به ریاست قاضی حسین زاده در شعبه ۵۵ دادگاه حقوقی (بین‌الملل) برگزار شد.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: نفرات تیم ملی برای مسابقات جهانی بلگراد از وزن ۵۵ تا ۱۳۰ کیلو در مسابقات قرقیزستان انتخاب خواهند شد تا با خیال راحت آماده مسابقات جهانی شویم.
متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات ابتدایی ضمن ابراز ندامت و پشیمانی به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان در فضای مجازی با شگرد وعده‌های پوشالی و آزار و اذیت وی در مخفیگاهش اعتراف کرد.
یک فعال کارگری گفت: پدر خانواده که برای تامین معیشت خانواده مجبور است حداقل دو شیفت اشتغال داشته و از خانواده دور باشد، چگونه می‌تواند نقش الرجال قوامون النساء را ایفا کند. این پدر، نه می‌تواند همسر باشد و نه پدر! اینگونه ارتباط‌های ناصحیح در خانواده، مقدمه کم رنگ شدن استحکام خانواده می‌شود.
اجاره‌های بالای مسکن دیگر تنها محدود مناطق مرکز و شمال‌شهر نیست؛ در حال حاضر این گرانی به جنوب شهر یا حاشیه شهر و حتی شهرستان‌ها نیز رسیده است؛ گزینه‌هایی که همیشه بهترین راه برای پیدا کردن منزل با قیمت کمتر برای مردم بوده است. در فروردین‌ماه سال‌جاری یک واحد آپارتمان ۵۵ متری یک‌خوابه در محدوده شوش (جنوب تهران)، با مبلغ ودیعه ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهیانه ۵ میلیون تومان در ماه قیمت‌گذاری شده است.
یوسفخانی گفت: قیمت مصوب مرغ هر کیلو ۶۳ هزار تومان برای مصرف کننده است که الان عرضه زیاد و کم بودن تقاضا الان زیر نرخ مصوب بین ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان در مراکز عرضه به دست مردم عرضه می‌شود.
یوسفخانی گفت: قیمت مصوب مرغ هر کیلو ۶۳ هزار تومان برای مصرف کننده است که الان عرضه زیاد و کم بودن تقاضا الان زیر نرخ مصوب بین ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان در مراکز عرضه به دست مردم عرضه می‌شود.
رسیدگی به این پرونده از اواخر اسفند سال ۱۳۹۰ با گزارش قتل مرد میانسالی که رئیس اتحادیه تجار ایرانی گرجستان بود، آغاز شد. پلیس پس از بررسی اولیه پی برد که مقتول مرد ۵۵ ساله‌ای به نام وحید است و توسط یک جوان ایرانی به نام شهرام با ضربات متعدد جسم برنده به قتل رسیده و متهم پس از جنایت از دفتر کار او سرقت هم کرده است.
مهدی قایدی ۱۰۸ اقدام برای دریبل کرد که ۵۵ درصد آن‌ها موفق بودند، ولی آمادگی بدنی این بازیکن ایرانی پایین بود و آمار به خوبی چنین چیزی را نشان می‌دهد به طوری که تنها ۳۴ درصد برخورد‌های بدنی او موفقیت آمیز بود که این کمترین میزان در بین ۳۸ بازیکن تیم بود.
متهم گفت: من و برادر بزرگ ترم دچار مشکلات مالی بودیم که تصمیم گرفتیم یک خودرو سرقت کنیم. به همین دلیل با پیشنهاد مبالغ بالا، راننده را به مکانی خلوت بردیم و با وارد آوردن ضربات چاقو از او خواستیم تا کارت‌های عابر بانک خودش را به ما بدهد، اما او دو کارتی را داد که مبالغ زیادی نداشت. سپس برادرم برای گرفتن رمز یک کارت دیگر که احتمال می‌رفت پول بیشتری در آن حساب باشد، راننده را شکنجه کرد، من طنابی را به دستش دادم و او هم آن مرد حدود ۵۵ ساله را خفه کرد.
سیف‌اله صمدیان، دبیر جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر، در این مراسم پس از نمایش فیلم «نان و کوچه» ساخته عباس کیارستمی، مردی۵۷ ساله را به روی صحنه فراخواند که با نان سنگک در دست، روی سن آمد. او همان پسرک فیلم نان و کوچه بود همان نابازیگر خردسالی که کیارستمی ماه‌ها در مدارس و کوچه پس کوچه‌های تجریش تهران در پی‌اش گشته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ