تربت حیدریه ـ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: از ابتدای امسال تاکنون متأسفانه ۷ هزار و ۲۷۶ مورد مزاحمت تلفنی داشتیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت:تا ساعت ۷ صبح امروز، مجموعاً ۹ میلیون و ۴۰ هزار تُن گندم در قالب یک میلیون و ۷۲۶ هزار محموله از ۶۲۴ هزار کشاورز در ۳۱ استان کشور خریداری شد.
بر اساس آمار سازمان ثبت احوال، در ۴ ماه نخست ۱۴۰۲ ، در کل کشور ۱۹۹ هزار و ۷۲۷ مورد ازدواج و ۶۵ هزار و ۳۵۵ مورد طلاق به ثبت رسیده است.
بورس امروز با افت قابل توجه ۲۹ هزار واحدی به سطح یک میلیون ۹۶۷ هزار واحدی رسید و افت ۱.۵ درصدی را تجربه کرد. شاخص هم وزن نیز با افت ۱۳ هزار ۷۷۶ واحدی به ۶۹۷ هزار واحد رسید. با توجه به افزایش عرضه‌ها در پایان معاملات امروز بازار فردا چگونه خواهد بود؟
پویش مردمی «همیاری تا رهایی» ویژه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از ابتدای تیر ماه تا سالروز وصایت امیرالمومنین در سطح استان‌های کشور برگزار شد و ۷۲۷ زندانی غیرعمد از بند رهایی یافتند.
بندرعباس - معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: از اسفند ۱۴۰۱ تا ابتدای اردیبهشت، سه هزار و ۷۷۶ واحد صنفی متخلف در کشور پلمب شد.
۷۲۲۶ مدرسه با ۵۷۰۶۵ کلاس میزبان فرهنگیان است که در صورت شرایط خاص تعداد مدارس و کلاس درس اضافه می‌گردد.
سرپرست بانک مسکن با اعلام اینکه تاکنون ۸۳۷ هزار و ۷۲۷ نفر در طرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردند از انعقاد قرارداد پرداخت تسهیلات با ۲۰۹ هزار و ۳۰۸ واحد خبر داد.
موتور استوک کادیلاک تنها ۴۲۰ اسب بخار (۳۱۳کیلووات) و ۴۶۰پوندفوت (۶۲۳ نیوتن‌متر) پیچش تولید می‌کند که شاهد افزایش ۵۵ درصدی در خروجی است. در دینامومتر، اسکالید تیونینگ‌شده ۵۲۰ اسب بخار (۳۸۷کیلووات) و ۵۳۶ پوندفوت (۷۲۶ نیوتن‌متر) گشتاور به چرخ‌های خود می‌دهد.
زوجین باید ۸۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن ۷۶ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان می‌شود که همراه با هزینه ۱۵ میلیون و ۲۹۶ هزار تومانی وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق تسهیلات مسکن خریداری کنند، در مجموع باید ۹۱ میلیون و ۷۷۶ هزار تومان پرداخت کنند.
از مجموع ۲ فروند هواپیمای شخصی و تشریفاتی محمدرضا شاه، یک فروند بویینگ ۷۲۷ (به جز جت شخصی اشرف پهلوی) از حدود سال ۱۳۷۲ در نمایشگاه و موزه هوایی تهران، نگهداری می‌شود. بویینگ ۷۲۷ با نام «شهباز» و ۳ موتور جت در واقع دومین هواپیمای شخصی و تشریفاتی خاندان شاه پهلوی دوم بوده که بعد از تبدیل به «وی‌آی‌پی» سلطنتی، به سیستم «اختلال فرکانس» با هدف عدم ردیابی و شناسایی و اجرای شگرد‌های امنیتی، مجهز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ