سرپرست فدراسیون سوارکاری گفت: با حمایت وزیر ورزش وجونان  و تایید فدراسیون جهانی، در سال جاری میزبان فینال سوارکاری  پرش فدراسیون جهانی خواهیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی پوشان بسکتبال ایران با پیروزی برابر قزاقستان برای نخستین بار در تاریخ به مرحله نیمه نهایی رقابتهای کاپ آسیا صعود کردند.
تورنمنت بین‌المللی هندبال روسیه به احتمال فراوان برای نخستین بار با حضور یک تیم ایرانی برگزار خواهد شد.
تیم های ملی مردان و زنان ایران در مسابقات جهانی به رکوردهایی دست یافتند که برای نخستین بار در تاریخ این رشته رقم خورده است.
تیم بسکتبال دختران زیر ۱۶ سال ایران با پیروزی مقابل هنگ کنگ برای اولین بار به عنوان یک تیم ایران در بسکتبال بانوان ، فینالیست مسابقات در آسیا شدند.
وزیر ورزش و جوانان گفت: به دلیل جایگاه ارزشمند و تاریخی چوگان در رشته‌های ورزشی با همکاری فدراسیون چوگان برای اولین بار لیگ چوگان در ۲۳ هفته برگزار می‌شود.
تیم ملی هاکی روی یخ ایران که برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده بود، دیدار فینال را به کشور میزبان واگذار کرد و اولین مدال نقره خود در قاره کهن را برگردن آویخت.
تیم ملی هاکی روی یخ ایران که برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده بود، دیدار فینال را به کشور میزبان واگذار کرد و اولین مدال نقره خود در قاره کهن را برگردن آویخت.
برای نخستین بار ایران میزبان فینال سوارکاری پرش فدراسیون جهانی شد.
ایران برای نخستین بار میزبان فینال سوارکاری پرش فدراسیون جهانی شد.
بیمه ملت به دلیل شفافیت مالی در فرآیندهای بیمه‌گری، برای نخستین بار برنده جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.
برای نخستین بار رقابتهای MMA قهرمانی کشور روز جمعه در سالن افراسیابی تهران برگزار می شود.
بازار ابزارهای مشتقه فرابورس ایران امروز شنبه یکم بهمن ماه، برای نخستین بار میزبان آغاز قراردادهای اختیار خرید و فروش یک صندوق با درآمد ثابت خواهد بود.
بازار ابزارهای مشتقه فرابورس ایران امروز شنبه یکم بهمن ماه، برای نخستین بار میزبان آغاز قراردادهای اختیار خرید و فروش یک صندوق با درآمد ثابت خواهد بود.
گفته می‌شود که نخستین کارخانه جوراب‌بافی در ایران نیز در سال ۱۳۳۳ توسط فردی به نام خلیل رحیمی افتتاح شد؛ سال ۱۳۴۵ نیز ماشین‌های جوراب‌بافی ایتالیایی و چینی وارد ایران شدند؛ سپس در سال ۱۳۵۰ از آن‌ها کپی‌برداری و واردات ماشین آلات جوراب بافی قطع شد. از سال ۱۳۷۰ هم ماشین‌های کامپیوتری به بازار ایران وارد شدند که همه نوع جورابی توسط این دستگاه‌ها شامل زنانه، مردانه و بچگانه تولید می‌شود.
براى نخستين بار در جهان بسكتبال، سالن بسكتبال آزادى تهران ميزبان مسابقات پرتاب چهار امتيازى بود.
ممدریش و اکبر مشتی و مش محمدعلی از بنیانگذاران بستنی سنتی در تهران بودند و مرحوم محمد صالحی معروف به مش ممد آب بند، از آن‌ها فوت و فن بستنی درست کردن را آموخت و اولین کسی بود که از سال ۱۳۱۰در شمیران بستنی درست کرد. برای همین به او مش ممد آب‌بند می‌گفتند.
رییس فدراسیون‌ تنیس کشورمان از میزبانی مسابقات کمتر از ۱۲ سال تنیس غرب آسیا برای نخستین بار در ایران خبر داد.
سرپرست واحد پیوند و فراهم‌آوری دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه با اخذ مجوز از وزارت بهداشت و همکاری شرکت دانش‌بنیان دانشگاهی نیسپا موفق به انجام عمل اهدا از فرد دهنده با مرگ حتمی شدیم، افزود: این عمل در مورد سه متوفی انجام و اعضای حیاتی بدن آن‌ها از جمله کلیه، کبد، پانکراس، روده و بافت‌های دریچه قلب جدا و به افراد گیرنده اهدا شد.
کوراش کاران ایران برای نخستین بار عنوان نایب قهرمانی جهان را به دست آوردند.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای نخستین بار مرکبات ایرانی به چین صادر می‌شود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فراگرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فراگرفت.
افشار فتح الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: کمپ حرفه ای فوتبال باشگاه استقلال در جزیره قشم برای اولین بار در کشور ایجاد می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ