سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری از برگزاری هفدهمین دوره جام صدران پیشرو اسب (تور پرش با اسب )در باشگاه سوارکاری آزمون خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه هجدهمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی جهان به میزبانی شهر برن کشور سوئیس و در مرحله مقدماتی ماده بولدرینگ زنان که با حضور ۱۰۹ ورزشکار برگزار شد، الناز رکابی با کسب رتبه ۱۳ به مرحله نیمه نهایی ماده بولدرینگ راه یافت.
امیر قطر برای مشارکت در هجدهمین نشست رایزنی سران کشورهای شورای همکاری و نیز اولین نشست سران کشورهای آسیای میانه و شورای همکاری که به میزبانی عربستان برگزار می شود، وارد جده شد.
مدیرکل گردشگری داخلی از برگزاری جلسه کمیته سیاست‌گذاری نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته خبر داد و گفت: هفدهمین دوره این نمایشگاه از ۲۳ تا ۲۶ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌ها برگزار می شود.
شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو در سال مهار تورم و رشد تولید و در راستای حمایت از تولیدکنندگان و شکوفایی صنعت خودروی کشور، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو را با حمایت انجمن قطعه‌سازان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌کند.
هجدهمین سالروز صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر امروز با حضور مدیران و کارگزاران این صندوق برگزار شد.
انجمن علمی دانشجویی مهندسی معدن دانشگاه صنعتی امیرکبیر، همایش گرامیداشت «روز معدن» را برگزار می‌کند.
هفدهمین دوره جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می شود.
هفدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران به همت ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کمیته ملی ربوکاپ آزاد ایران و واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اردیبهشت برگزار می شود.
زمان دقیق برگزاری هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا مشخص شد.
چوپان گفت: «من توانستم به عنوان هفدهمین نفر در ۵۸ سال گذشته که از برگزاری مسترالمپا می‌گذرد، مجسمه ساندو را به نام ایران کنم. ساندو مردی آلمانی و اولین کسی بود که تناسب اندام را به مردم معرفی کرد. این مجسمه هر سال به قهرمان می‌رسد و اکنون به نام من است.»
هفدهمین همایش سراسری مدیران راهور فراجا با حضور جمعی از مسئولان کشوری و انتظامی برگزار شد.
هفدهمین همایش سراسری مدیران راهور فراجا با حضور جمعی از مسئولان کشوری و انتظامی برگزار شد.
هفدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران بر اساس مدل کیفیت جهان اسلام اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی پیرو فعالیت‌های علمی مشترک با انجمن ژنتیک ایران، در پنجمین کنگره بین‌المللی و هفدهمین کنگره ملی ژنتیک ایران پنل تخصصی ژنتیک باستان و تبارشناسی برگزارمی‌کند.
رئیس مجلس در حاشیه برگزاری هفدهمین اجلاس اتحادیه پارلمانی کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی که در الجزیره پایتخت الجزائر برگزار شد، با خانم پوآن ماهارانی رئیس شورای نمایندگان مردم اندونزی، دیدار و گفتگو کرد.
هجدهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان در روزهای ۵ و ۶ بهمن در شهر آستانه قزاقستان برگزار می‌شود.
قزاقستان به عنوان محل برگزاری تعیین هفدهمین قهرمان شطرنج جهان میان دو شطرنج‌بار چینی و روسی انتخاب شد.
هفدهمین کارگاه آموزشی جنگ شناختی و جهاد تبیین با حضور دبیر کمیته پدافند غیرعامل بانک ملی ایران و دیگر مسئولان در اداره امور شعب استان کرمانشاه برگزار شد.
مراسم هفدهمین سالگرد دانشمند جهادگر دکتر سعید کاظمی آشتیانی مؤسس و بنیانگذار پژوهشگاه رویان برگزار شد.
هفدهمین مراسم سالگرد درگذشت دکتر سعید کاظمی آشتیانی، مؤسس و بنیانگذار پژوهشگاه رویان ۱۴ دی ماه، برگزار می‌شود.
هجدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا با حضور کاراته کاهایی از ۲۸ کشور به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد.
اصفهان - دبیر جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی گفت: زمان برگزاری جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌ بهایی به اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ موکول و به تبع آن مهلت ارسال طرح‌های فناورانه تمدید شد.
هفدهمین دوره جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی با تاکید بر جذب سرمایه‌گذاری ۲۴ و ۲۵ آبان ماه برگزار می‌شود.
هجدهمین دوره‌ی جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر از دوم تا بیست‌‌وسوم اسفندماه ۱۳۹۹ همچون دوره‌های گذشته در رشته‌های عکاسی، گرافیک، کاریکاتور و فیلم با همراهی خانه هنرمندان ایران و در اختیار داشتن تمامی فضاهای نمایشگاهی و نمایش فیلم خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ