مناطقی از استان صعده در یمن صبح امروز هدف حملات موشکی و توپخانه ای ائتلاف متجاوز سعودی قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در حمله موشکی شب گذشته ارتش، بانک اهدافی از پایگاه‌های نظامی اوکراین را هدف قرار داده و مراکز فرماندهی، سکوهای موشکی و انبارهای تسلیحات غربی را منهدم کرده است.
منابع محلی در خارطوم از تشدید حملات هوایی و توپخانه‌ای میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع خبر می‌دهند،امری که آواره شدن ۲۰۰هزار سودانی به کشورهای اطراف و آوارگی داخلی ۷۰۰هزارنفر دیگر شده است.
منابع فلسطینی دقایقی پیش از حملات موشکی جدید مقاومت فلسطین به سوی اراضی اشغالی و همچنین حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به غزه خبر دادند.
همزمان، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که درگیری‌های ناشی از اقدامات تحریک‎آمیز ارمنستان ادامه دارد و در نتیجه اقدامات لازم توسط یگان‌های ما، خسارات زیادی به طرف مقابل وارد شده است.
نیروهای متجاوز عربستان سعودی مناطق مختلف استان صعده در شمال یمن را هدف حملات توپخانه ای و پهپادی قرار دادند.
جنگ اوکراین را ویران کرده است و شهر‌ها و شهرک‌ها در اثر حملات توپخانه‌ای و موشکی با خاک یکسان شده‌اند. ده‌ها هزار غیرنظامی کشته یا زخمی شده اند. حدود ۸ میلیون اوکراینی، تقریباً ۲۰ درصد از جمعیت قبل از جنگ، برای امنیت به خارج از این کشور گریخته اند، در حالی که میلیون‌ها نفر دیگر در داخل کشور آواره هستند.
جنگنده های رژیم صهیونیستی چند پایگاه و مقر مقاومت فلسطین در نوار غزه را هدف حملات هوایی و توپخانه ای قرار دادند که با واکنش مقاومت مواجه شد.
مقامات محلی منطقه دونتسک می‌گویند ارتش اوکراین بار دیگر مناطق مسکونی این منطقه را با حملات موشکی و توپخانه‌ای هدف قرار داده است.
سلسله جنایات‌های ائتلاف متجاوز سعودی علیه مردم بی دفاع و بی گناه یمن همچنان ادامه دارد. ائتلاف متجاوز سعودی امروز مناطق مختلف استان صعده را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داد.
منابع یمنی اعلام کردند که ائتلاف متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته، بارها استان الحدیده را هدف حملات موشکی و توپخانه ای خود قرار داده است.
ویدئویی از جنگ در اوکراین منتشر شده که گفته می‌شود حملات توپخانه‌ای ارتش روسیه منجر به پرواز درآمدن یکی از سربازان اوکراینی شده است. در ویدئوی منتشر شده مواضع اوکراینی‌ها هدف حملات خمپاره‌ای قرار می‌گیرد و کمی بعد چند نظامی در آسمان دیده می‌شوند. پس از آرام شدن اوضاع بقیه سربازان از سنگر خارج شده و پا به فرار می‌گذارند.
ارتش ترکیه در ادامه حملات به شمال سوریه، مناطقی را در استان حلب هدف شدیدترین حملات هوایی و توپخانه ای قرار داد.
منابع سوری اعلام کردند که نیروهای ترکیه و شبه نظامیان وابسته به آنها حومه استان الحسکه واقع در شمال غرب سوریه را هدف حملات توپخانه ای قرار دادند.
منابع خبری اعلام کردند که نیروهای ترکیه الرقه و الحسکه را در شمال سوریه هدف حملات توپخانه ای خود قرار دادند.
بنا به گزارش‌ها، بامداد امروز -یکشنبه- روستا‌های «زهیریه» و «خراب رشک» در حومه حسکه هدف حملات گسترده خمپاره‌ای و توپخانه‌ای قرار گرفتند که این حملات به منازل غیر‌نظامیان آسیب‌هایی وارد کرده است.
نبرد توپخانه‌ای خشونت‌آمیز بین ارتش ترکیه و نیروهای کرد سوریی همچنان ادامه دارد.
منابع خبری اعلام کردند که در حمله توپخانه ای ترکیه به حومه شمالی حلب، ۵ نظامی سوری کشته و زخمی شدند.
منابع عراقی از حملات جدید هوایی و توپخانه ای ارتش ترکیه به شمال عراق خبر دادند.
نیرو‌های اوکراینی در مناطق درگیری نیرو‌های روسیه را با حملات توپخانه‌ای و شلیک موشک هدف قرار می‌دهند. نیرو‌های روسی نیز با حملات توپخانه‌ای و شلیک موشک پاسخ متقابل می‌دهند.
علت این حملات، تحرکات گروه‌ها و گروهک‌های تجزیه‌طلب در ناآرامی‌های روزهای اخیر در ایران، عبور از مرزها و مورد حمله قرار دادن برخی پایگاه‌های مرزی اعلام شده است. پیش‌تر و در برهه‌های مختلف نیز مناطقی از اقلیم کردستان عراق هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار گرفته بود.
از دقایقی قبل یگان توپخانه‌ای نیروی زمینی سپاه پاسداران در حال حمله راکتی و توپخانه‌ای به مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم کردستان است.
نیروی زمینی سپاه حملات پهپادی و توپخانه‌ای خود به اماکن استقرار و مقرهای گروهک‌های تروریستی مستقر در شمال عراق را از سر گرفت.
منابع سوری از حملات جدید ارتش ترکیه به شمال سوریه خبر دادند.
ائتلاف متجاوز سعودی در ادامه نقض گسترده آتش بس یمن استان «صعده» را هدف حملات هوایی و توپخانه ای قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ