آتش بس در یمن زیر نظر سازمان ملل که از ۲ آوریل به مدت ۲ ماه برقرار شد و پس از ۲ بار نیز تمدید شد و امروز یکشبه، دوم اکتبر به پایان می رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور رئیس‌جمهور اوکراین با انتشار پیامی در فضای مجازی مدعی شد هرگونه اعلام آتش‌بس و توقف جنگ در اوکراین به معنای پیروزی روسیه است.
طرف‌های درگیر در سودان بر سر برقراری یک آتش بس موقت توافق کردند.
عصبانیت رئال مادرید از اظهارات خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، باعث شده که آنها روی قول و قرار قدیمی پا بگذارند.
ریاض به خوبی این نکته را درک کرده است که بدون نیل به «آتش بس» در یمن و توافق سیاسی با صنعا ادامه پروژه‌های توسعه‌ای و جذب سرمایه‌خارجی ممکن نیست.
رویترز به نقل از منابع آگاه مدعی شد که احتمالا تا قبل از عید فطر پایان رسمی جنگ یمن و آتش‌بس دائمی بین عربستان و نیروهای یمنی اعلام خواهد شد.
منابع آگاه یمنی از توافق اولیه میان ریاض و صنعاء مبنی بر تمدید آتش‌بس در این کشور و بعد از آن، اعلام رسمی پایان جنگ در یمن خبر دادند.
یکی از مسئولان دولت نجات ملی یمن با هشدار خطاب به ائتلاف متجاوز سعودی اعلام کرد که آتش بس در این کشور ممکن است هر لحظه به پایان برسد.
خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی به نقل از منابع آگاه از ازسرگیری روند جدی مذاکرات محرمانه میان عربستان سعودی و جنبش انصارالله یمن در ارتباط با موضوع آتش بس و پایان دادن به بحران یمن خبر داد.
هیئت عمانی که برای مذاکره درباره تمدید آتش بس در یمن به صنعاء سفر کرده بود، پس از گذشت چهار روز بدون اعلام نتیجه ای، این سفر را پایان داد.
شاید یکی از مهم‌ترین نکته‌های مصاحبه عصرگاهی رئیس فدراسیون فوتبال، پیش قدم شدن او برای پایان اختلافات با صدا و سیما باشد.
دبیر شورای امنیت ملی گفت: ایران از هرگونه ابتکاری که منجر به آتش بس و صلح بین روسیه و اوکراین بر پایه گفت‌وگو انجام شود استقبال و حمایت نموده و آماده ی نقش آفرینی برای پایان جنگ می‌باشد.
دبیر شورای امنیت ملی گفت: ایران از هرگونه ابتکاری که منجر به آتش بس و صلح بین روسیه و اوکراین بر پایه گفت‌وگو انجام شود استقبال و حمایت نموده و آماده ی نقش آفرینی برای پایان جنگ می‌باشد.
پس از پایان بازی منچستر یونایتد و شریف تیراسپول، از سرمربی شیاطین در رابطه با عملکرد ستاه پرتغالی سوال پرسیده شد که در جواب تمام قد از او دفاع کرد.
رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن با اعلام رسمی پایان آتش بس گفت که علت تمدید نشدن آتش بس لجاجب ورزی کشورهای متجاوز در مقابل مطالبات انسانی و حقوقی ملت یمن بود.
ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین با قدردانی از پایداری مردم یمن و عزم آنها برای دفاع از استقلال سرزمین خود و پایان دادن به محاصره ناعادلانه، نقض آتش بس از سوی ائتلاف سعودی را محکوم کرد.
دبیر کل اتحادیه عرب درباره عدم تمدید آتش بس یمن که مهلت آن امروز به پایان می رسد، هشدار داد.
آتش بس در یمن زیر نظر سازمان ملل که از ۲ آوریل به مدت ۲ ماه برقرار شد و پس از ۲ بار نیز تمدید شد و امروز یکشبه، دوم اکتبر به پایان می رسد.
اعلام آتش بس جدید میان ارمنستان و آذربایجان در حالی اعلام می‌شود که آتش بس قبلی که روسیه روز سه شنبه با میانجیگری انجام داده بود به سرعت با شکست روبرو شد.
وزیر امور خارجه عمان و فرستاده آمریکا در امور یمن، درباره آتش بس و پایان دادن به جنگ در این کشور گفتگو کردند.
پارلمان یمن ضمن تبریک پیشرفت چشمگیر نیروهای مسلح این کشور، تاکید کرد که ائتلاف متجاوز سعودی از فرصت آتش بس برای پایان دادن به محاصره یمن استفاده کند.
رسانه های عراقی جزئیاتی از دیدار «سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق با «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان سعودی در آغاز سفر وی به این کشور منتشر کردند.
فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن ضمن درخواست از طرف های درگیر در این کشور برای پایبندی به آتش بس، گفت که باید برای پایان بحران یمن و نه مدیریت کردن آن تلاش کنیم.
لنگرود- جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه پایان آتش بس در دستان جهاد اسلامی است، گفت: گروه های مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی در صحنه هستند.
سخنگوی جنبش انصارالله یمن خواستار پرداخت حقوق کارمندان، باز کردن فرودگاه و بندر و پایان دادن به محاصره یمن همزمان با تمدید آتش بس شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ