کریم باقری مربی تیم پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام به صحبت های حسن عباسی علیه علی کریمی، سردار آزمون و سایر فوتبالیست ها واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نعمت‌اله کریمی گفت: در شرایط تحریمی کشور، صرافی‌های مجاز و قانونمند نقش مهمی در انجام امور ارزی کشور دارند و بانک مرکزی هم با پیاده‌سازی سیستم رتبه‌بندی از این صرافی ها حمایت می کند.
ما باید سفارت افغانستان در تهران را از طالبان پس بگیریم، هیچ نماینده از این گروه را در ایران نپذیریم، گلوگاه‌های تجارت آن‌ها در ایران را ببندیم، تسهیلاتی که در چابهار و مناطق مرزی برای طالبان به وجود آمده است قطع شوند و در سطح بین‌المللی نیز فشارهائی به آن‌ها وارد کنیم تا مجبور شوند به قوانین بین‌المللی تن بدهند. مردم افغانستان آماده مقابله با طالبان هستند و اگر مورد حمایت قرار گیرند قطعاً خودشان فتنه طالبان را از افغانستان و کل منطقه ریشه‌کن خواهند کرد.
باشگاه سپاهان در یک توییت به شایعات مطرح‌شده پیرامون تغییرات در راس مدیریت این باشگاه واکنش نشان داد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، با ستایش از روملو لوکاکو گفت مهاجم بلژیکی در حال حاضر بازیکن چلسی است ولی او مثل سال گذشته تمام سعی‌اش را برای انتقال او به اینتر انجام می‌دهد.
دبیرکل ناتو در موضعگیری گستاخانه‌ای با حمایت قاطع از هتک مقدسات مسلمانان، این هتاکی را به زعم خود «آزادی بیان» خواند.
همانطور که انتظار می رفت، در فدراسیون فوتبال بلژیک و در واکنش به تنش بین تیبو کورتوا و تدسکو (مربی بلژیک) آنها حق را به مربی ایتالیایی دادند.
جدیدترین نظرسنجی مرکز فلسطینی پژوهش‌های سیاسی و مسیحی در نوار غزه و کرانه باختری انجام شده بیشتر فلسطینیان با تشکیل گروه‌های مسلح برای مقابله با اشغالگران در کرانه باختری موافق هستند.
شب گذشته، محمد مایلی‌کهن، پیشکسوت فوتبال ایران یک گفتگوی جنجالی با پیمان اسعدیان در شبکه خبر انجام داد که سروصدای زیادی به پا کرد.
ژاوی، مربی بارسلونا، رفتارهای نژادپرستانه شب گذشته در ورزشگاه مستایا علیه وینیسیوس را به شدت محکوم کرد.
گیلا گاملیل، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در صفحه توییترش نوشت: پس از آنکه از طرح به اصطلاح حمایت از تجزیه بخش‌هایی از ایران اطلاع یافتم، اکثر نمایندگان پارلمان اسراییل را برای عقب نشینی از این نامه و متن آن قانع کردم.
جلسه بررسی نتایج و عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های آسیایی قزاقستان در شرایطی برگزار شد که خبری از تغییر سرمربی تیم ملی نیست و رئیس فدراسیون محکم پشت او خواهد ایستاد.
رئیس فدراسیون فوتبال حمایت قاطعانه‌ای از سرمربی تیم ملی در حضور بازیکنان داشت.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که نیمی از مردم روسیه به سمت استفاده از کالاهای داخلی رفته و دیگر نیازی به برندهای غربی ندارند.
بورل در این توییتی با اعلام این خبر، نوشت: در گفت وگوی تلفنی با آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده بر عزم مشترک برای تداوم حمایت قاطع از اوکراین از جمله پشتیبانی نظامی تاکید کردیم.
حجت الاسلام والمسلمین مروی گفت: بر اساس گزارشات، عده‌ای مزدور و اجیر شده هستند که با حمایت مالی دشمن نوعی از پوشش و رفتار ناهنجار با فرهنگ اسلامی و ایرانی را در جامعه ترویج کنند
کارشناس و پیشکسوت داوری بین المللی ضمن تاکید بر درست بودن تصمیم جنجالی علیرضا فغانی در بازی اروگوئه مقابل پرتغال، فیفا را ملزم به حمایت از این داور ایرانی می‌داند.
از صبح امروز شایعاتی مبنی بر استعفای محمدرضا ساکت در برخی رسانه‌ها به گوش رسید که البته این موضوع اساسی ندارد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: اکثریت قاطع اعضای فراکسیون از تصدی صولت مرتضوی بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمایت کردند.
ریکاردو ساپینتو با حضور در باشگاه استقلال جلسه‌ای را با تیم مدیریتی جدید آبی‌پوشان برگزار کرد.
تبریز- سرپرست باشگاه تراکتور از حمایت قاطع مدیران تراکتور از بردیف سرمربی خارجی این تیم خبرداد و گفت: می‌توانیم با همدلی و در کنار هم بودن به بهترین تیم ایران تبدیل شویم.
ژوزه مورائس تاکید کرد باوجود اشتباه امروز یاسین سلمانی نباید فراموش کرد که او چه امتیازاتی برای سپاهان آورده است.
وزیر خارجه چین از دولت بنگلاش برای حمایت دوباره از سیاست های پکن در قبال منطقه تایوان تشکر کرد.
خاندوزی گفت: دولت تا مطمئن نباشد که شیوه حمایتی به صورت کالابرگ، قابل تعمیم به کل کشور است، فعلاً از شیوه حمایتی قدیم، یعنی واریز وجه به مردم و ۹ دهکی که در مصوبه ستاد اقتصادی دولت ذکر شده، استفاده خواهد کرد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی: ما گفتیم ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف می‌شود، اما در مقابل نهاد‌های دامی به وفور در اختیار تولیدکننده قرار می‌گیرد. با وجود این، امروز علاوه بر اینکه ارز حمایتی حذف شده، تحویل نهاده‌های دامی نیز با مشکل روبه روست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ